|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jaja. |
|
Damn, wat ga ik enorm voor lul staan als PSV veliest. :') |
|
So far so good though |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Volgens VI bij Vitesse - PSV nog geen doelpunten, kaarten, wissels. Helemaal niks. Spelen ze wel? Hehe. |
|
Godver, ben ik een keer voor vitesse....aaarrgghh. geen wissels ?? is de mos er niet ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:hehe, hij heeft die Israelier thuis gelaten |
|
VI vindt van niet, maar je zult wel gelijk hebben. Leuke wedstrijd? |
|
Geen idee, ik volg het via de FCUpdate. Als het geen NAC-N.E.C. is interesseert het me geen moer Heitinga overigens volgend jaar definitief naar Atletico Madrid. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik hoor al een boel kabaal in de stad. Misschien straks ook nog maar even die kant op |
|
So far so good! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
hahaha gloryhunter Fuck the world and fuck you |
|
quote:0-1! Veel plezier straks! [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 20-04-2008 15:35] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Goeie wissel ja, Lazovic erop voor Koef en even later de 0-1 al te pakken Ik hoop dat die Rijnjakkers flink op hun kloten krijgen, met Bolle Kop de Mos en zijn praatjes. Arrogante kloteclub. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-04-2008 15:37] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Vitesse scoort echt geen 2 keer. |
|
Vitesse - PSV wordt op VI helemaal niet bijgehouden. Lazovic staat er volgens VI nog niet in, en van die gele kaart is op VI ook geen sprake. |
|
Fuck the world and fuck you |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Haha, mooi man.. rivaliteit oh, en het belangrijkste.. nog steeds 0-0 bij Twente [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 20-04-2008 15:39] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Dat gaat al beter ja, al klopt het daar ook niet helemaal. |
|
Op de vraag wie er kampioen wordt, is De Mos in De Telegraaf helder. "Dat is simpel: Ajax. Het gaat spoken in het Gelredome en wij verslaan PSV. In mijn scenario wordt het 2-1. Voor rust komen we op voorsprong. In de tweede helft maakt PSV gelijk en kort voor tijd valt het winnende doelpunt, ik denk van Mads Junker." "Waarom ik daar zo zeker van ben? Omdat er scherp en geconcentreerd wordt getraind", vervolgt de geplaagde coach van de Arnhemmers. "Door mijn ervaring in de Europese top weet ik dat het goed zit. PSV zal onder de druk bezwijken." Haha, wat een homo. |
|
En zoals het er nu voor staat gaat Feyenoord gewoon 6e worden, ofwel plek 10 geen play-offs (geloof ik, lastig, dat rekenen). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En Heracles scoort de 3-1. Kan nog leuker worden |
|
kut www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik snap geen reet van die play-offs, maar dat zal wel aan mij liggen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |