|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Rot toch op met die jodenhaat van jullie. Fuck the world and fuck you |
|
Ik gunde ze al het kampioenschap van dit jaar.. Daar faalde ze in dus als straf helemaal nks voor hun Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
4 keer scoren in 45 minuten. Tegen NEC. Yeah, right. Gödver. Bruce Banner |
|
Misschien is Powel boos genoeg!!! Vooraf gokte ik op 7-3, het kan nog Spel vouten zijn cool! |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Weer trekken wij ten strijde voor het rood, zwart en groen!!!!!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ga, trouwe honde!!! Fuck the world and fuck you |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Van Groningen vind ik dan weer jammer dat ze verloren hebben. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Wel terecht! Sorry voor Groningen, maar tering wat staan wij goed te voetballen weer She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Heb jij al een vet wijf horen zingen? (we zijn echter al wel fors im Arsch) Bruce Banner |
|
quote: ho, ho, nog 45 minuten. Spel vouten zijn cool! |
|
Nou, succes dan heren Olsson en Wisgerhof staan als een huis, Davids en Fernandez vangen de opkomende backs prima op (super tactiek van Mario) en voorin zijn we weer razendsnel. Weliswaar geen Beukie om de ballen vast te houden tot de aansluiting daar is, maar met de snelheid van Lens en Holman hebben we dat ook niet nodig. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Pff nou, had het dan gewoon thuis afgemaakt, toen had ik 5,6-0 wel terecht gevonden, nu staan jullie gewoon te wachten!! Maar van harte..... Spel vouten zijn cool! |
|
groningen, pffrtt, paar wedstrijdjes boven hun kunnen gebald en meteen denken dat ze uefacup voetbal horen te spelen pfffff. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hoe wil je 5,6 keer scoren? Bruce Banner |
|
quote: Volgens mij trekken ze met die speelstyl de stand never meer recht. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dat hoort ook, net als de afgelopen 2 jaar! Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Jullie stonden in de Goffert ook alleen maar te wachten. En zo afwachtend vind ik ons helemaal niet, ik vind de wedstrijd momenteel qua aanvalsintentie gelijkwaardig, wij zijn alleen scherper in de afronding. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:je bedoeld, ze denken dat al 2 jaar. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Overleg van de arbitrage, 2 zijn voor, 1 ziet buitenspel, 0,6 doelpunt. Spel vouten zijn cool! |
|
Zie, 58 om 42% balbzit, met evenveel schoten op doel, dus zoveel verschil zit er echt niet in. Moet je de cijfers in de Goffert er nog maar eens op nakijken, dat was eenrichtingsverkeer. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Daarom zeg ik ook dat NEC thuis 5 of 6x had moeten scoren, nu speelt het toch wel counter voetbal. Grunn doet zijn best maar schoten zijn er id te weinig. Spel vouten zijn cool! |
|
Kut, Holman eraf met een lichte bovenbeen-blessure. Maar goed, even kijken hoe Kivuvu het gaat doen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |