![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat zeggen ze al 10 jaar ofzo. ![]() ![]() |
|
Twee jaar cel geëist tegen Ajacied Oleguer (Novum) - Ajax-verdediger Oleguer Presas hangt mogelijk een celstraf van twee jaar boven het hoofd, meldt de Spaanse sportkrant Marca. Oleguer is aangeklaagd vanwege zijn vermeende betrokkenheid bij een incident waarbij een politieagent gewond raakte. De 28-jarige Catalaan, die de politie met stenen zou hebben bekogeld, is samen met tien anderen aangeklaagd. Het voorval vond plaats in september 2003 in Sabadell, een voorstad van Barcelona. Volgens de politie begon het toen buurtbewoners de politie inschakelden omdat een groep van tweehonderd jongeren lawaai maakte. Bij aankomst werd de politie uitgescholden. Even later begonnen de jongeren stenen en flessen in de richting van de agenten te gooien. Nadat de politie de groep had toegesproken ging de groep uit elkaar, maar enkelen weigerden te vertrekken. De achterblijvers sloopten verkeersborden, staken vuilniscontainers in brand en vernielden geparkeerde auto's. Een groep van twintig tot vijftig man verschanste zich in een nabijgelegen café en gooide met glazen en flessen naar de agenten toen dezen binnen probeerden te komen. Uiteindelijk wist de politie de bar binnen te dringen en de raddraaiers te identificeren. Onder hen bevond zich Oleguer. ![]() ![]() |
|
En dan vijf jaar na de 'identificatie' aanklagen. ![]() |
|
quote: Ik was de afgelopen dagen in Nederland voor mijn thesis-verdediging, dus ik had helaas geen internet, maar nu dus dan: Awwww ![]() Ik vind dat we de eerste helft gewoon al met 1 of 2 doelpunten voor hadden moeten staan, maar goed, over het geheel Heerenveen verdiend gewonnen. Mogen jullie met trots in de Friese annalen optekenen dat de Nijmeegse zegetocht na ruim 7 maanden uiteindelijk in de Friese drek verzand is ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Zondag tegen Roda...die mergelneukerts gaan der aan!!! ARGGGGGGHHHH Fuck the world and fuck you ![]() |
|
en anders gaat er iets kapot. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:+1 www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Tja... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Hoeveel wast ook al weer Gurb... ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Man, ben nog schor van het vloeken. De tering, ik ga er serieus over nadenken om maar Cambuursupporter te worden ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:gloryhunter! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ghehehe. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
HELD! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Lijkt wel een snorretje? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
En wát voor snorretje! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Gelukkig geen haatbaard, dat zou een ban opleveren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Allahu AkhJans! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
wel mooie overwinning van groningen trouwens. over onze wedstrijd heb ik het maar liever niet vlug vergeten die pot, vrijdag az uit, wordt weer lastig. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
AZ wint 1 keer dik, en ze zijn weer "lastig"? Kansloos afmaken die handel, man!! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
3 keer dik gewonnen, je vergeet de beker, lain. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Dan nog is het een kwestie van MENTALiteit. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Dat wordt niks dus... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |