|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Misschien winnen ze dan wel dik. Bruce Banner |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Of ze lijden een zware nederlaag. Bruce Banner |
|
Hahaha, AZ na 34 seconden 1-0 voor spelfout weggehaald... |
|
4-0 spelfout weggehaald... |
|
Kijk voor de lol nog eens... Bruce Banner |
|
Tien, tien, tien! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hehe, mooie voetbalshow. spelfout weggehaald... |
|
Wat leuk zeg dat AZ weer swingt. Hopelijk kunnen ze het vasthouden. Maakt de competitie alleen maar interessanter. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: 32 signature |
|
Ik heb net een afscheidsmailtje gekregen van mental. |
|
quote: Die overwinning op PSV was netjes, maar PSV verkeert niet in grootse vorm. Doelpuntenfestijnen tegen Willem II en Sparta zeggen ook vrij weinig. We zullen zien hoe ver ze zijn als ze tegen clubs als Heerenveen, Groningen en Twente spelen. Tegen soortgelijke club NAC ging het eerder dit seizoen al mis, maar misschien dat het lek te boven is. Zelf zie ik liever die andere clubs de stap richting de top maken dan dat neppe AZ met dat DSB stadion, Scheringa met z'n poen en hun 'supporters' schare die in 5 jaar ver20voudigd is. Ich bin ein Berliner |
|
quote: Klok gaf toch echt 34 aan En wat M. zegt. Voor de competitie is het mooi dat AZ weer mee kan doen met de rest. spelfout weggehaald... |
|
En morgen mooi voor het eredivisiekanaal met zoonlief en een stapel maatjes van em Heerenveen-Ajax kijken. Wordt gezellig. spelfout weggehaald... |
|
Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Ja, ik duik morgen de kroeg ff in denk ik om te gaan kijken En wel rustig blijven he! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Twente morgen, ik vrees een nederlaag maargoed we zien wel |
|
Morgen tegen de eagles. Wordt natuurlijk een overwinning. |
|
quote:tien op je oog, kakkerlak die nooit in het stadion te vinden is. Fuck the world and fuck you |
|
Sjongejonge, wat laat jij je weer kennen, man! Bruce Banner |
|
pfff, als je aan chelman vraagt wie er nu allemaal bij feyenoord voetballen weet ie het antwoord niet eens.teletekst supporter. Fuck the world and fuck you |
|
Oh oh, morgen Feyenoord - NEC. Kan nog weleens een spannende wedstrijd worden. Al ben ik bang voor een totale afgang van Feyenoord. Maar he, FEYENOORD!! @mental: Is Westerveld nou nog bij Sparta?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:nee, die is in spanje gaan wonen. wapenaar en varkevisser zijn de keepers nu. raar he dat je met varkevisser 6 goals om de oren krijgt. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Varkevisser is inderdaad een grabbelaar eerste klas. Maar heeft westerveld dan een club gevonden daar? Of zag ie t gewoon niet meer zitten in NL? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |