![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat het pisvee alsnog gelukt is, helaas. Geweldig van feyenoord, mega aankopen gedaan, een hoop herrie en patser praat toen ze gedeeld eerste stonden met pisvee,en nu helemaal niks daar in de kuip, wat hoop ik dat ze toch nog die beker finale verliezen van Roda, dan hebben die klootzakken helemaal een geweldig jubileumjaar. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Geniaal ja. ![]() ![]() |
|
quote: Uhm, we krijgen nog een seizoenshelft 2008/2009, nog eventjes geduld. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Ha, PSV afgelopen. wh00h00 ![]() |
|
![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Homo. ![]() |
|
quote: Erm, ja, ik bedoel van de 2e seizoenshelft inderdaad ![]() Niet slecht toch voor een cluppie dat rond de winterstop nog laatste stond ![]() ![]() Mario Been de geweldenaar! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Eens zal het success van FC Philips heus wel stoppen hoor! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
En alle wedstrijden afgelopen. ![]() PSV ![]() Ajax ![]() NAC ![]() FC Twente Heerenveen Feyenoord ![]() FC Groningen NEC ![]() Roda FC Utrecht AZ ![]() Vitesse Sparta Heracles Willem II Graafschap VVV Excelsior ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 20-04-2008 16:24] ![]() |
|
Excelsior redelijk overtuigend de eredivisie uitgekegeld. 5-0, ze proberen het niet eens. VVV heeft in elk geval nog alles gegeven die laatste pot, en met succes. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Willem II veilig, PSV gewoon weer kampioen.. mooie middag ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Mooi, wannabe-kakkerlakken zijn eruit. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
KAMPIOENEN!!!! ![]() ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Hmmz, ik bedenk me net dat ik straks dwars door het feestgedruis naar het station moet gaan lopen. Hmmz.. Hoe is dat handig te realiseren ![]() ![]() |
|
Hehehe, leuke middag Abe Lenstra stadion gehad. Geloof dat Excelsior ongeveer 2 keer in de buurt van de goal van Heerenveen is geweest ![]() En een indrukwekkend afscheid van Verbeek. ![]() edit: typen blijft moeilijk.. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 20-04-2008 18:25] spelfout weggehaald... ![]() |
|
Wat een profetische topictitel trouwens. ![]() ![]() |
|
quote: ...na de eerste helft aangemaakt, grapjas. ![]() ![]() Maar gefeliciteerd, ook aan Daops ivm Willem II, Judge M. met NAC en PSV, en alle Ajax-fans die minstens t/m april 2009 uitgelachen gaan worden. ![]() Groningen weer play-offs! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 21-04-2008 19:32] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Nee, net voor de rust, stond nog 0-0. ![]() ![]() |
|
AA Alzheimer, gefeliciteerd met het winnen van de Profcoach competitie! ![]() ![]() |
|
6e ![]() Ach, dan maar de beker! ![]() ![]() |
|
LOL !net kromkamp die perez nog even bedankt voor zijn aandeel in het kampioenschap, toch netjes! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Een onverwacht optreden van de Nederlandse rapformatie The Partysquad in de rust van de wedstrijd Ajax-Heracles is bij veel Ajax-fans verkeerd gevallen. De rappers speelden de scoringstune van PSV, 'We will rock you', wat in het Philips-stadion wordt gedraaid als PSV een doelpunt maakt. Hierdoor onstond een grimmige sfeer op de F-side en in sfeervak 410. De Amsterdammers reageerden furieus door een langdurig fluitconcert op de rappers af te vuren, en door in de tweede helft enkele keren met elkaar op de vuist te gaan. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |