![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zit toch een klein beetje met een dubbel gevoel over de laatste ronde play-offs. Uiteraard hoop ik ten zeerste dat N.E.C. gewoon rechtstreekse kwalificatie voor de UEFA up afdwingt, en ik denk eerlijk gezegd ook dat we de beste papieren hebben hiervoor, maar tegelijkertijd vind ik de situatie ook wel erg zuur voor NAC. Die ploeg heeft echt een wereldprestatie geleverd door met beperkte middelen toch gewoon 3e te worden in de reguliere competitie. Maar het kan dus zomaar dat ze aan het eind van het seizoen niks meer overhouden dan Intertoto. En bovendien is Rosenborg in de eerste ronde van de Intertoto waarschijnlijk de tegenstander, dus dat wordt nog een hels karwei. Ik ga zeker voor de volle 100% achter mijn cluppie staan en ik hoop dat we gewoon rechtstreeks Europa in gaan, maar mochten wij de uiteindelijke beulen van NAC blijken te zijn dan zal ik daar zeker een beetje een bittere nasmaak aan overhouden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Gomes nu toch wel definitief weg bij PSV, wie de waarheid spreekt i don't care, ze hebben het allemaal lekker gespeeld, kutzooi. ![]() |
|
quote: ![]() Ik ben ook voor NAC inderdaad, die hebben het over het hele seizoen meer verdiend. Maar ja, NEC speelt ze waarschijnlijk gewoon totaal van de mat... ![]() Aan de andere kant vond ik die derde plaats naast erg knap ook wel een beetje geflatteerd. Ik bedoel, ze halen in de play-offs tot nu toe maar 1 punt uit 4 wedstrijden tegen clubs die onder ze zijn geëindigd en dat met een doelsaldo van -9 ofzo. Dan wordt het in Europa ook wel een lastig verhaal denk ik. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Evn voor de duidelijkheid, ik dus niet ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Haha nee dat begrijp ik. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Mooi van Gomes. Dat schijt psv verdiend zo'n keeper niet. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Misschien kan hij naar ajax! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Naar Sparta, want hij vind ons tenue vast mooi! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
en dan Grandel naar PSV ![]() ![]() |
|
quote: Hahaha van mij mogen ze hem hebben, ik doe er persoonlijk nog een strik omheen ook ![]() ![]() |
|
Voorlopig gaat het lekker ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
En 2-0!! Europa here we come!!!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Haha damn. :') ![]() |
|
Torpedo Penders ![]() De frustraties beginnen wel los te komen bij NAC nu, zeg. 2 smerige overtredingen binnen een minuut. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 15-05-2008 20:44] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hehe, het is nooit goed te praten, maar ik kan me er íets bij voorstellen. ![]() |
|
Ach, ze spelen in ieder geval nog Intertoto ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
3-0 N.E.C. ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
4-0!! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
5-0.... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Volgens mij zit Mark te fappen.... Bruce Banner ![]() |
|
Kijk teletekst er maar op na, we zijn ontketend ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
6-0, en rood voor een NAC verdediger. Ik begin het nu wel heel erg pijnlijk te vinden voor NAC. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 15-05-2008 21:32] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Daaaaamn, jammer voor je dat ze dat niet het hele seizoen hebben kunnen doen. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Inderdaad, het duurde erg lang voor ze wakker werden. Maar directe plaatsing voor UEFA lijkt me nu wel een feit!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |