|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo dat was het eredivisie verhaal van VVV dan alweer.... |
|
quote: Hopen dat Ado het nu haalt, worden dan weer leuke wedstrijden volgend seizoen |
|
quote: Ja, buiten het veld vrees ik.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
‘Ajax wint strijd om Sulejmani’ Uitgegeven: 8 mei 2008 10:02 Laatst gewijzigd: 8 mei 2008 10:09 AMSTERDAM - Ajax lijkt de strijd te hebben gewonnen om Miralem Sulejmani van sc Heerenveen. Volgens de zaakwaarnemer van de Serviër zal het niet lang duren voordat Heerenveen het met de Amsterdammers eens is over de afkoopsom. “Heerenveen en Ajax zijn al enige dagen in onderhandeling over de transfersom en zullen er wel uitkomen,” zegt zaakwaarnemer Jovica Radonjic donderdag in De Telegraaf. “En als de clubs een deal hebben, is Miralem ook snel rond.” Daarmee troeft Ajax onder meer PSV en Feyenoord af. “Maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie. Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler.” Ontwikkeling De pas 19-jarige Sulejmani maakt bij Heerenveen een stormachtige ontwikkeling door. Tijdens dit eredivisieseizoen scoorde de aanvaller in 34 eredivisieduels 15 keer en maakte hij zijn debuut voor de nationale ploeg van Servië. spelfout weggehaald... |
|
Ach hij bleef toch niet bij Heerenveen. Dan maar naar Ajax; alles beter dan Feyenoord of PSV Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: |
|
Tsja, van de "Top 3" is Ajax altijd mijn favoriet geweest, van jongs af aan al. Dus ik ben ERG blij dat Sulejmani niet achter Verbeek aan gaat! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Van mijn `top` 3 staat Ajax op 4 spelfout weggehaald... |
|
Whaha nou mag ik vast nooit meer komen bier drinken in huize Varanus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hehehe +1 En PSV op 1 |
|
Waarom wordt AZ nou weer vergeten bij de topclubs? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ach ja, jullie hebben er dan ook geen verstand van vooral Gurbe niet Maar let's be real. Ajax is historisch gezien toch de mooiste, belangrijkste en grootste club van NL? De beste Nederlandse spelers komen er vandaan (Van Basten, Cruijff, Bergkamp, noem maar op) en ze hebben de meeste successen gehaald. Ik ben dan ook van de generatie Van Basten tot Bergkamp en dat waren toch wel geniale tijden. Logisch ook dat Sulejmani voor Ajax kiest; omdat het voor een Serviër een droom is om daar te spelen, al is het al vanwege de naam. Dit in tegenstelling tot 010 en 040, hoewel de laatste idd meer successen heeft behaald de laatste paar jaar. Niet om te stoken ofzo hoor, maar goed, ja... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Na dit betoog mag je idd nooit meer bier komen drinken!! spelfout weggehaald... |
|
quote:He verdorie. Straks wel Heerenveen - NAC kijken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Begint mooi op tijd, kan ik mooi uitzien voordat ik naar m´n werk moet spelfout weggehaald... |
|
quote:Ja, lang leve de defecte lichtmasten Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Is het daarom zo vroeg? spelfout weggehaald... |
|
Haaha, ik snap al waarom van Basten Cruijff zijn gang niet wilde laten gaan met de jeugdopleiding.Van Basten is geen echte jood, die springt niet zuinig met geld om, Cruijff wel en dus was die voor de jeugdopleiding! dat is natuurlijk het hele verhaal. waarom geld proppen in de jeugdopleiding, als we de beste spelers van andere clubs weg kunnen kapen, dan slaan ze twee vliegen in 1 klap. EN ze hoeven geen energie te steken in de jeugdopleiding, EN ze maken de concurrentie een stuk zwakker.Ja, laat Van Basten maar schuiven ( met geld, lol!!! ) Die heeft zijn hersens echt wel waar ze horen!!!Aisatti naar Ajax, en Ajax kampioen, ik zet hier een kratje hertog jan op, wie doet ermee ? Fuck the world and fuck you |
|
Hmpf, het schijnt dat ajakkes ook achter Pranjic aanzit. spelfout weggehaald... |
|
HA! is meteen bewezen wat ik zeg!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Als jullie bij de eerstvolgende Heerenveen - Ajax maar geen pleerollen in de fik gaan steken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Houd jij je maar bezig met dé club van Rotjeknor.. Tering! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
.. en Paolo Henrique headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ja, ik heb die joden door. Straks eens Derksen bellen misschien zit er een primeurtje in. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |