|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Alle? Ik bedoel, 2-5... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:wees duidelijk, vriend.of zeg anders niets.... Fuck the world and fuck you |
|
Ik stel voor om dit seizoen verder schriftelijk af te doen, zodat we snel verder kunnen met de volgende... PSV wordt toch wel landskampioen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
vlak ons niet uit, we hebben dan wel een klote start like always, maar ik heb er vertrouwen in dat we dit seizoen voor een stunt gaan zorgen en op het eind in het eerste rijtje hangen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Sparta lijkt aardig prut te zijn She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Durf te dromen :') |
|
quote:knap als je dat al na 1 wedstrijd kunt zien, miss moeten ze jou maar vragen als anaalist bij studio sport. Fuck the world and fuck you |
|
Ach, ik heb er alle vertrouwen in dat de huidige analisten het ook zien She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Vies onbetrouwbaar rot-Braziliaantje. We waren er met Leonardo al uit dat hij naar N.E.C. zou komen, maar het Grote Boze Ajax lag steeds dwars. Boehoe. Hebben ze vandaag tot in de late uurtje onderhandeld en is Ajax eindelijk akkoord met een overgang, blijkt Leonardo ineens geen zin meer te hebben! Olaf Lindenbergh deel 2, godverdomme. Speelt Leo morgen zeker ook bij Sparta, om vervolgens volledig de mislukking in te gaan. Ik mag het hopen (niet richting Sparta uiteraard, dat was puur vanwege de Lindenhomo associatie)! Ach, we moeten die blessure-gevoelige kwal ook helemaal niet meer. Collins John even op goed conditie-peil brengen en dan gaan we gewoon lekker door waar we vorig seizoen zijn opgehouden. Zonder Braziliaap. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Godverdomme, wat heeft Heerenveen gisteren lullig de winst weggegeven. Het had verdomme in de eerste helft wel 8-0 kunnen zijn. Heb flink zitten vloeken voor de televisie spelfout weggehaald... |
|
Tsja, jullie hebben Lurling dan ook niet weten te strikken. Die blijft fijn bij NAC en daar zijn we blij mee: En een goede voorspelling op het eind . Morgen de stillems klop geven |
|
quote: WWJD ?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Huh? spelfout weggehaald... |
|
quote:We zullen zien.. als het maar geen bloedeloze remise wordt omdat beide teams te bang zijn om te verliezen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Sparta-psv vanavond. ik houd mijn hart vast. Fuck the world and fuck you |
|
Ach, ingecalculeerd verlies toch? Dan kan het alleen maar meevallen. Oh en KUT van gisteravond. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ik kan met een gerust hart zeggen dat PSV Sparta flink op de kloten gaat geven Damn, ik mis de rooksmiley eigenlijk best wel nu ik gestopt ben... |
|
verliezen is nooit leuk he, gelukkig heb ik een verjaardag vanavond. Fuck the world and fuck you |
|
jaja eindelijk de 1e thuiswedstrijd weer vanavond, heb er zin in zeg. Dit jaar met zn'n 11en een seizoenkaart bemachtigd in het Philips stadion. 2 rijen van 5 en 6 man achter elkaar http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
veel plezier. 12-0 is wel genoeg he. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Da's gaaf, waar zitten jullie precies dan? |
|
leonardo bij sparta, dat lijkt me wel wat..Lindenbergh mogen jullie hebben van mij. Fuck the world and fuck you |
|
Is er dit jaar ook weer een Profcoach Subleague?? |
|
quote: Zoiets bedoel je? spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |