![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Leonardo blesseert zich binnen de maand en zal 6 maand out zijn signature ![]() |
|
Ja netjes ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Remco Koremans das gewoon de nieuwe Overmars, volgens Feyenoord-bronnen signature ![]() |
|
feyenoord speelde de tweede helft met 3 man die normaal ook zouden spelen..de rest was jeugd...niet gek he dat je dan verliest... Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Opstelling Feyenoord: Eerste helft: Toonen; Greene, Vlaar, Bahia; Buijs, Landzaat, Bruins, Hofs, Wijnaldum; Mols en Biseswar. Tweede helft: Toonen; Buijs, Ramsteijn, Kamo, Leerdam; Van Leeuwen, Breno, Hofs, Poldervaart; Pedro en Biseswar. Ze hadden best de opstelling in dat stukje kunnen vermelden, dan stelt die uitslag ineens een stuk minder voor. ![]() |
|
Rammstein! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
@mies: wat ik dus zeg :') Fuck the world and fuck you ![]() |
|
En straks gaat PSV de Johan Cruijffschaal winnen ![]() ![]() *zet tv vast aan* [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 23-08-2008 17:50] ![]() |
|
Het is inmiddels 1-0. ![]() |
|
Die spelers van Pisvee geven de indruk helemaal geen zin in deze wedstrijd te hebben (logisch) en nog zijn ze stukken beter dan die kakkerlakken. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Hatseflats. Mag dan niet representatief zijn geweest voor het echte Feyenoord, maar het is alvast een goed begin voor PSV. ![]() |
|
Een goed begin ? met al je fitte spelers winnen van een zuid b ? een goed begin ? man,een afgang pisvee zou zich moeten schamen. pisvee wordt dit seizoen duidelijk geen kampioen en sparta gaat boven feyenoord eindigen. in welk rijtje maakt me geen fuck uit. ps: was het weer gezellig voor de buis hangend ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Woensdag Arsenal - Fc Twente. Ik kan niet wachten!!! the only pleasure is pain ![]() |
|
wordt een afgang voor jullie...Arsenal gaat heersen over twente. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: hehe lekker overdreven dit, ze winnen toch gewoon met 2-0? 5 of 6-0 is in zo'n wedstrijd ook niet realistisch en je doet net of het reserve team van Feyenoord uit amateurs bestaat... ![]() |
|
je zou feyenoorder zijn...en weer een rampseizoen meemaken en deze keer hebben ze hopelijk niet de mazzel van de beker!! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: wel verloren, dat Arsenal signature ![]() |
|
arsenal laat ook wel eens een steekje vallen... Fuck the world and fuck you ![]() |
|
De spelerspresentatie tijdens de Open Dag kende zaterdag een verrassende afsluiting. Als laatste speler kwam Ali Boussaboun tevoorschijn in Stadion Galgenwaard. De 29-jarige aanvaller heeft een tweejarig contract getekend bij FC Utrecht. Boussaboun droeg eerder in het seizoen 2006-2007 het shirt van FC Utrecht. Hij kwam toen na de winterstop op huurbasis over van Feyenoord en speelde in de tweede competitiehelft van dat seizoen negen wedstrijden voor FC Utrecht. “Ali is dus bekend bij de club”, zegt FC Utrecht-voorzitter Jan Willem van Dop. “Hij is een strijdlustige speler die op verschillende posities inzetbaar is en iemand die goed past in de groep. Wij hebben hoge verwachtingen van hem.” Het afgelopen seizoen kwam Boussaboun uit voor Al Wakra. Hij kende een succesvol jaar bij de club uit Qatar waarvoor hij achttien keer scoorde. De twaalfvoudig Marokkaans international die ook speelde voor ADO Den Haag, FC Groningen en NAC kreeg een nieuw contract aangeboden bij Al Wakra, maar gaf de voorkeur aan een terugkeer bij FC Utrecht. Boussaboun toonde zich verheugd met zijn terugkeer en het enthousiast onthaal van de aanhang zaterdag in Stadion Galgenwaard. “Ik kon in Qatar blijven, maar toen deze mogelijkheid kwam hoefde ik niet lang na te denken. Daarna ging het allemaal heel snel. Buiten de topclubs is FC Utrecht de enige club in Nederland waarvoor ik wil spelen." "Ik had in mijn eerste periode bij deze club al een goed gevoel en dat is niet veranderd. Ik ken de club en de technische staf. Ook Willem van Hanegem. Ik verheug me op de samenwerking en verwacht dat ik veel van hem kan leren. Mijn taak zal zijn om het team te completeren. Ik heb er veel zin in”, aldus Boussaboun. De aanvaller gaat spelen met rugnummer 25. ![]() |
|
quote: Waarom een afgang strontlikker? ![]() |
|
quote: Hahaha, deja vu! Stijn Vreven riep dit ook ooit om vervolgens bij Fietstas te gaan spelen ![]() En ja leuk man, jezelf quoten. ![]() |
|
quote:Sorry, aan mongooltjes iets uitleggen is onbegonnen werk, zoek het zelf maar uit. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Eerst zeg je dat het niks voorstelt om van het b-elftal van Feyenoord te winnen. Hoe kun je dan wel op basis hiervan concluderen dat Sparta boven ze gaat eindigen? ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote:Sparta heeft beter ingekocht dan feyenoord en het wordt nu weleens gewoon tijd ook :') Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |