|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 20-04-2008 22:27] Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Ban. |
|
quote:Dank u, insgelijks! Wat Ajax betreft, met van Basten aan het roer gaat dat vast weer goed komen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ik hoorde die geluiden ook toen bij zijn aanstelling als bondscoach een paar jaar geleden. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:en we kunnen nog steeds de EK winnen... |
|
quote:Ik doelde dan ook op uitlachen van Ajax De titel blijft gewoon in Brabant, ook volgend jaar www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
KAMPIOENE! KAMPIOENE!KAMPIOENE!KAMPIOENE! heerlijke dag gisteren http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Cambuurfans huren bus met smoesje De 64 Cambuursupporters die vrijdagavond in Arnhem zijn opgepakt, wisten met een smoes een bus te huren bij Paulusma Reizen uit Drachten. Ze zeiden op vrijgezellenfeest te zijn. Halverwege de reis naar Maastricht – waar ze de wedstrijd van Cambuur tegen MVV wilden bijwonen – kwamen de Cambuursjaaltjes uit de tassen. ,,Se hawwe it tûk oanpakt”, vindt Paulus Paulusma van het reisbedrijf. In plaats van in de buurt van het Cambuur-stadion, stapten de fans op bij sportpark het Kalverdijkje. ,,Ik ha heard dat der sels in ‘frijgesel' by wie yn in kninepak. Net ien by ús bedriuw tocht oan supporters fan Cambuur.” Halverwege de reis naar Maastricht, toen het gezelschap zich inmiddels bekend had gemaakt als Cambuursupporters, kreeg de bus politiebegeleiding. ,,De plysje hie ek ek wol troch dat der gjin âldsjes yn dy bus sieten.” Paulusma benadrukt dat de fans – die de reis zonder medeweten van de supportersvereniging hadden geboekt – zich geen moment vervelend tegen de chauffeur van de bus hebben gedragen. Vlak voor Maastricht sommeerde de politie de bus rechtsomkeert te maken. Woensdag had de KNVB al besloten dat er bij de wedstrijd MVV–Cambuur geen publiek welkom was. Dat was een straf voor ongeregeldheden op de tribune tijdens de thuiswedstrijd van de Limburgers vorige maand tegen RKC. Op de terugweg vroegen de passagiers de chauffeur in Arnhem te stoppen om wat te eten. In een kroeg op de Korenmarkt in het centrum liep het rond half acht volledig uit de hand. De groep gooide met asbakken en vernielde onder meer de ramen van het café. Er werden ook drugs gevonden. De politie wist te voorkomen dat er werd gevochten met supporters van Vitesse. ,,Het heeft er de schijn van dat ze op een confrontatie uit waren”, zegt Cambuur-directeur Alex Pama. ,,Ik heb gehoord dat er tussen de supportersgroepen onderling sms-verkeer is geweest. Dat willen we uitzoeken.” Alle 64 Cambuurfans werden opgepakt. Daarbij raakte een supporter en een agent gewond. Acht mensen werden nog dezelfde avond op vrije voeten gesteld, omdat niet duidelijk werd of zij zich hadden misdragen. Bij het onderzoek is onder meer gebruik gemaakt van de camera's die op de Korenmarkt hangen. Na een nacht in de cel kwamen de andere 56 zaterdag weer vrij. Hen wordt openlijke geweldpleging ten laste gelegd. Ze werden in ploegjes op de trein naar Leeuwarden gezet, om te voorkomen dat ze weer als grote groep op pad gingen. Het merendeel van de 56 mannen – in de leeftijd tussen 17 en 36 jaar – is eerder met politie in aanraking geweest. ,,We nemen dit zeer hoog op”, zegt Peter Meijer van het politiekorps Gelderland-Midden. ,,We gaan nu met de politie in Friesland bekijken of hier stadionverboden uit kunnen rollen. In elk geval worden ze strafrechtelijk vervolgd.” ,,Als ze zich hebben misdragen, krijgen ze van ons een stadionverbod”, zegt Pama. ,,Wij roepen de mensen die in de bus zaten op zich te melden, zodat we ook hun kant van het verhaal kunnen horen. Waar ik enorm van baal is dat onze naam nu overal weer in de media verschijnt. We lopen hierdoor weer een flinke imagoschade op.” Grappig detail: busbedrijf is van een oom en neven van mij hehehe...... spelfout weggehaald... |
|
quote: Briljant. |
|
Piet Paulusma had in tegenstelling tot Paulus Paulusma het wel vantevoren zien aankomen dat er narigheid kwam. |
|
quote: Ik ben er ook bang voor... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Lolbroek.waarom denk je dat ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou, Van Geel weg. Da's in ieder geval één stap in de goede richting, als je het mij vraagt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik wilde het nieuwsbericht net posten inderdaad. En verder denk ik dat het voor Ajax alleen maar positief is dat hij weg is. |
|
quote: Fontein weg, Jaakke weg, Van Geel weg. Alleen jammer dat Van Basten komt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Tja, dat zat erin..alles wat Dictator van Basten niet bevalt moet weg.dat zag je al aan die groenendijk, van van geel een forse salarisverhoging gehad als beloning voor zijn goede prestaties,maar de Dictator moet hem niet dus mag ie weg.triest.Ik mag hopen dat Van Basten Ajax niet helemaal de vernieling in helpt. meneer is iig al goed op weg. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat zou inderdaad erg vervelend zijn! |
|
Na Sparta de mooiste club van Nederland. Fuck the world and fuck you |
|
Ga je mond spoelen viespeuk. Sjonge jonge! Tijd voor een heropvoeding! Ongemanierde PRUTSER!!!! AARRGGGHHH bah! brrrrrrrr. Dat wordt een slechte nachtrust. |
|
quote:Nogmaals, sarcasme www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Toch al weer 2-0 voor m`n kluppie Ze moeten alleen niet zo blijven klooien. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Niet te geloven dat die bal niet op de stip ging nadat oper onderuit werd gehaald. Fuck the world and fuck you |
|
Ik snap alleen nog steeds niet waarom die wedstrijden niet op neutraal terrein gespeeld worden. Als het PSV was geweest had ik overigens hetzelfde gezegd. Echt een idioot systeem, zeker gezien Feyenoord zowel in de halve als hele finale thuis speelde/speelt. |
|
locaties zijn toch al bepaald? Ik weet dat jij wil dat ze verliezen Reinier. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |