![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Godverdomme, ik heb er weer 3 aambeien bij van de stress, wat een kutwedstrijd ![]() ![]() |
|
Ja, had zo'n seizoensstart ook niet verwacht. Vooral winnen van NAC uit betekent hier veel ![]() quote:Toch nog even quoten.. gewoon omdat het kan ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Jonker is ook gewoon een drol, daar doen die twee goede wedstrijden echt niets aan af. ![]() |
|
quote: +1 Maar het seizoen kan nu al niet meer stuk! Winnen van NAC en Ajax!! ![]() ![]() ![]() |
|
Nou nou, eerst maar even afwachten totdat je tegenstanders van niveau begint te krijgen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Ja, AZ is andere koek ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Sparta PSV moeilijk gemaakt? PSV speelde gewoon in een veel te laag tempo met waarschijnlijk de wedstrijd thuis tegen Atlético Madrid op dinsdag in de CL in het achterhoofd. ![]() |
|
quote:Vind Jonker ook niet alles met z'n bravoure, maar zelfde verhaal met Maaskant. Ook mooie praatjes vooraf over Willem II, terwijl ie zelf al jaren niks heeft gepresteerd.. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
maaskant vind ik een grotere drol dan jonker hoor. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:zoiets dacht ik ook al ja. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
. ![]() [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 14-09-2008 18:08] spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Wat is er? ![]() |
|
quote: bloemen. ![]() |
|
Alleen dat? ![]() |
|
ja bloemen+ajax=heleboel bloemen. ![]() |
|
Da's toch lief, drukte om niets als je het mij vraagt. ![]() |
|
quote: lekker simpel zeg... en alsnog degraderen. "Maar het seizoen kan nu al niet meer stuk!". ![]() Sinds '96 eindelijk weer 'n thuiszege op die club die betaald wordt door de hele provincie Gld. [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 14-09-2008 21:22] ![]() |
|
quote: Het leven kan zo simpel zijn. ![]() ![]() |
|
quote:Ik zit hier nog na te genieten ![]() Meneer grindbashers: ik hoorde jullie trainer gisteren zelf bij Langs de Lijn zeggen dat hem bij de club was verteld dat een overwinning op Vitesse het seizoen al helemaal goed maakte.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
van Stee is daarom ook (bij mijn weten) een (ex) Spartaan ala mental... die snappen het niet ![]() ![]() ![]() |
|
Winnen van de Fietstassen natuurlijk. Donderdag gaat het erom spannen! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Gaan we nou eigenlijk nog aan profcoach doen? Dat andere spel lijkt niet echt aan te slaan ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |