|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij alleen morgen bij studio sport. Ik had verdomme Sport1, maar daar is ook geen eredivisie meer op. Gisteren aangevraagd, maar dat duurt 3 dagen. Dit weekend voor mij ook niks live helaas. Volgende week weer... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ja, kijk maar op teletekstpagina 224, teletekst supporter. |
|
quote:gezellig kan je weer naar engnek gullit kijken, mij niet gezien. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tja, dat durft het gemiddelde kleuterklasje ook wel hehe.. spelfout weggehaald... |
|
quote:nou, vlak die actie niet uit hoor, ik durf amsterdam niet in hoor.ook al ben ik dan voor sparta, en hebben die normaal wel wat met ajax. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja, het is straks in de late sportuitzending van 22.30 op Nederland 3 Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Lul, had em nou even wat moeite laten doen joh die vlegel. Fuck the world and fuck you |
|
Tot dusverre zijn wij duidelijk beter dan de Graafschap, maar nog steeds 0-0. Hoop dat de 2e helft wat doelpunten brengt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Humberto Tan legt Marco van Basten het vuur even na aan de schenen. Marco duidelijk niet erg blij She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Sorry, zit hier op mijn werk te wachten totdat ik naar die uitzending moet (als ze daar nog ondertiteling in hebben, that is) Ik ben dus verdorie afhankelijk van die uitzending hoe laat ik naar huis kan En dat terwijl mijn cluppie pas morgen speelt. Maar leedvermaak om Ajax tussen knap Ajax-minded mensen maakt wel weer een hoop goed. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:tan is een lul. Fuck the world and fuck you |
|
Tjonge jonge wat een kutscheids. Eert geeft hij geen rood aan Meier terwijl dat dieprood had moeten zijn, en nou weer geen penalty! Loepzuivere penalty voor neersleuren van Beukie in de 16. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hup, en een zuivere vrije trap ook niet gegeven. Ik weet echt niet waar deze flapdrol mee bezig is, maar als dit het arbitrage-niveau van dit seizoen gaat zijn dan zie ik het zwart in. Jezus wat een rottige schopploeg is die De Graafschap dit jaar weer eens, zeg! 5e geel alweer, en daar had minstens een rood tussen moeten zitten (eigenlijk 2). Man man man, leer eens voetballen of zo. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 30-08-2008 22:01] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
heerlijke ploeg de graafschap, lekker op zijn engels voetballen. Fuck the world and fuck you |
|
1-0 voor ons, geloof ik. Live stream viel een minuut ervoor weg en op FCUpdate staat: 77': Worm scoort, Worm geel, Worm rood She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
2-0, eerste drie punten zijn binnen en nog altijd ongeslagen sinds eind februari. Wie oh wie gaat de reeks stoppen? En de FCUpdate site klopte nog ook Wat een absolute kutscheids. 7x geel voor de graafschap waar er minstens 1x rood bij had moeten zitten, en van N.E.C. kant krijgt Worm een 2e geel voor het uittrekken van zijn shirt na zijn doelpunt. Man man man, de dag dat een shirtje uittrekken zwaarder weegt dan iemand bijna invalide schoppen is dan toch eindelijk aangebroken. Diep rood voor deze scheidsrechter: Richard Lieveld. Eik0l. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 30-08-2008 22:51] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
jezus, mark. het zit je wel dwars he. denk aan je hart kerel, het seizoen is net begonnen! Fuck the world and fuck you |
|
Enige leuke aan de wedstrijd waren de laatste 5 minuten waarin we op de Bunnikside massaal "we gaan europa in" en "we gaan van ze winnen" zongen. Zelfspot ftw [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-08-2008 1:18] |
|
In ieder geval verdiend verloren. Overigens mogen jullie wat mij betreft verder alle wedstrijden - behalve PSV in Eindhoven - winnen hoor. |
|
Absoluut. Nou was dat niet zozeer het goede spel van PSV maar meer het dramatische spel van de fc. Wat een persoonlijke fouten bij die doelpunten Als je zo speelt dan win je nog niet van de amateurs van gleufbrieveen. |
|
Hehe, ja, die neger achterin was lekker bezig zeg. Overigens, aan de kant van PSV, wat is die Amrabat een jood af en toe. Hoop niet dat hij dat expres doet/er een gewoonte van maakt. Erg ghey. Net als dat ego-trippen van Suárez bij Ajax, toen Huntelaar in een straal vn 10 meter niemand om zich heen had, Suárez af had kunnen geven maar voor eigen succes ging, en mikte op de ferme reclameboden. Wat een homo ook. :') Houden zo dus. |
|
quote: Bruce Banner |
|
Damn, wat een start van het seizoen: winnen van Ajax! Helaas wordt het toch een klote seizoen zolang Jonker daar zit. |
|
quote: Prachtig spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |