![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Van mij mag Roda wel winnen. ![]() |
|
Feyenoord nu 1-0 voor. Niet dat het ze bij de huidige stand veel zal helpen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Helemaal niets in Rotterdam ![]() ![]() |
|
Go VVV!!! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Kut, nu wordt het zweten. Utrecht zojuist op 1-0 voorsprong gekomen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Mooi voor Gaymond! Maar hoe werkt dat nou met die play-offs? ![]() |
|
quote:hetzelfde als vorig jaar ![]() |
|
Actuele virtuele stand staat op TT pagina 819. Ook leuk om te zien ![]() Whatever happens, de stillems ontlopen sowieso de nacompetitie heb ik het idee of zit ik ernaast? Of zou de Graafschap dan moeten winnen? ![]() |
|
Ja, dat heb ik niet echt bijgehouden. Ach ja, zal wel komen omdat ik voor PSV ben. Die hebben er doorgaans niet veel mee te maken. ![]() ![]() |
|
Mark, krijg de hik! ![]() ![]() |
|
quote:Wint de Graafschap en verliezen wij, is het nacompetitie voor ons. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
NEC voor. Tering, die gaan goed, hehe. ![]() |
|
HEEEEEERSCH ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:http://files.datawire.nl/uploads/pwDtxKH6g0b4L2BSkZZfkA/4padZOC-g80KexxNyteZXg/Play_offs_ET_schema.pdf ![]() |
|
quote: Ziet er logisch en duidelijk uit ja. ![]() |
|
quote: De Graafschap wint in ieder geval niet, met 2-0 achter. ![]() |
|
standenlijstje !!! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ajax 4-1, je zou bijna medelijden met ze krijgen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Wacht maar tot 7 uur jij ![]() ![]() |
|
5-1 kom op Vitesse, nog twee goals.. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote:bluuhhh, heb weinig nut meer nou he. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Kleine kans. ![]() ![]() |
|
Waarom kijk je hier dan ook, paashaas? ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Excelsior gaat degraderen. Klasse van VVV zo op de laatste speeldag. Die ploeg mag zeker blijven wat mij betreft ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |