|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Iedereen verliest behalve wij Iedereen verliest behalve wij Iedereen verliest, iedereen verliest, iedereen verliest behalve wij!!!!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Het wordt tijd voor Van Gaal om op te stappen. |
|
quote:leuk hoor. lolligert. gelukkig hield psv het netjes. volgende week uit naar vitesse, benieuwd hoeveel goals we dan tegen krijgen. wat een drama seizoen is dit toch ook, nu al. Fuck the world and fuck you |
|
Het drama is nergens groter dan in Alkmaar, Reinier. |
|
quote:hehe, true, wat een drama moet dat zijn voor die fans daar. Fuck the world and fuck you |
|
Nou ja, wat wil je, we hebben sinds 16 februari geen wedstrijd meer verloren Ik dacht dat het vanavond wel afgelopen zou zijn, maar als je dan in de 85e minuut Tchibamba inbrengt en die maakt in de 88e minuut de gelijkmaker, dan kan ik als nederige sterveling alleen maar concluderen dat Mario Been zijn ziel verkocht heeft in ruil voor nooit meer wedstrijden verliezen Waanzinnig. Ik ben benieuwd wanneer de reeks eindigt. Ik hoop niet deze donderdag al. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
och ik gun het jullie mark, dat weet u ook wel . alleen is het voor ons weer zo ruk dat we wsl weer een klote seizoen voor de kiezen krijgen. eredivisie live wordt zo wel heel aantrekkelijk gemaakt he lol Fuck the world and fuck you |
|
Extreme rofl @ AZ. Met 3-0 verliezen van ADO.. :') |
|
quote:weet je dat een bal rond is ? Fuck the world and fuck you |
|
Voetbal is oorlog, en om te winnen moet je niet verliezen. |
|
quote:Ik ben trots op je mijn jongen, jij komt er wel. Fuck the world and fuck you |
|
Gurbe!!! Als ik jou was zou ik maar niet te veel tot formulieren gaan invullen. Daar word jij iig straatarm van. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Aaaah, dat bedoelde je Ik snapte het niet, maar ik was dan ook bezopen. @Mental: ik had lang het idee dat Sparta zou kunnen winnen gisteren. Als ze het PSV zo moeilijk weten te maken dan kan het dit seizoen best eens wat worden hoor. spelfout weggehaald... |
|
Lambal.. hoe vond je het filmpje? John is een onwijs aardige gast. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ja, mooi man. Dat waren nog eens tijden. Goeie voetballer ja!! spelfout weggehaald... |
|
quote:Welnee, laat ze nog maar even aanklooien daar. |
|
quote:thnx baas, maar dat was vorig seizoen ook al zo, weet je nog gelijkspelen en winnen van heerenveen , en winnen van ajax...en dan toch drama zijn....maar goed we zien het wel hehe. Fuck the world and fuck you |
|
Pfff 1-0 achter, verdediging stond flink te pitten, wel mooi doelpunt trouwens. Verder gaat het gelijk op dus misschien zit er nog een gelijkspel in. |
|
quote: signature |
|
Al 0-2 in Bavel-noord tegen de ratten www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:voor heel dat kutdorp van je |
|
En dat is 3!! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Andries Jonker is goed bezig, zal Johan Derksen leuk vinden... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |