![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() [edit]Volgens mij heeft Mario Been daar al patent op aangevraagd. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-10-2008 19:52] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: +1 ![]() ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Kan je misschien één reden geven waarom dat zo zou zijn? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
zijn haar ligt goed en hij is pissed en Ajax heeft geld signature ![]() |
|
"Laat ons weer eens juichen, FC FC GROOOONINGEN!" ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ja, geld dat Van Basten afgelopen zomer gebruikt heeft om een heel nieuw elftal bij elkaar te kopen en ongewenste elementen weg te snijden uit de organisatie. Het hele huidige team dat er nu staat en ook zowat de gehele technische staf is door Van Basten aangesteld. Dus als het nu slecht draait dan is dat 100% door Van Basten's eigen toedoen. Om dan nu te gaan roepen dat Van Basten het wel zal oplossen is dan ook een beetje delusionair. Een beetje hetzelfde als een gokverslaafde met een slordige 50.000 euro schuld een lening verstrekken om zijn verliezen terug te kunnen winnen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
precies. Ajax heeft zijn eigen graf gegraven, en dat graven begon met de aanstelling van de heer van basten. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 06-10-2008 22:33] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
edit: verkeerd topic [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 07-10-2008 18:27] Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Ik vroeg me toen al af waarom in vredesnaam iemand aanstellen die het Nederlands elftal, waar een aantal van de beste spelers van de wereld bij zitten/zaten, niet eens aan het voetballen krijgt. Maar ja, win een paar keer met 1:0 van totaal nietszeggende landen en je bent ineens de beste bondscoach die we ooit gehad hebben... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Yep, maar ja hij kan wel zeggen dat ie 30 miljoen heeft mogen uitgeven.:') Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: En dan ook nog zo overtuigd zijn van jezelf om Perez er gelijk maar uit te kieperen... Die had nog wat punten voor 'm kunnen redden. En nu kan-ie 'm juist punten gaan kosten. Gerechtigheid zullen we maar zeggen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:nogal ja. benieuwd hoelang ie het gaat uithouden. wat ik me trouwens afvroeg bij Ajax, we weten allemaal dat van basten het daar voor het zeggen heeft, maar aan wie moet hij eigenlijk verantwoording afleggen als het slecht zou blijven gaan ? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Zijn vrouw. ![]() |
|
quote:Werd tijd he? ![]() ![]() |
|
he lain, hoe heet t stadion van fc groningen ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Goede vraag, en ik denk dat het antwoord 'niemand' is. Of de aandeelhouders. Maar die zijn voplgens mij te verdeeld en te onkundig. Uri Coronel is een stropop, die een raport heeft geschreven waarvan 99% van alle aanbevelingen met de aanstelling van Van Basten meteen de deur uitgeflikkerd zijn. Dus die man is totaal ongeloofwaardig en heeft geen macht. Van Basten zit daar zowat onaantastbaar, zelfs Cruijff heeft zich teruggetrokken. Dus ofwel Van Basten zelf krijgt de boel weer aan het drijven, of Ajax wordt een onhoudbaar zinkend schip. Eerlijk gezegd een nogal onvoorstelbaar scenario hoe dit zich ooit zo heeft kunnen manifesteren bij een beurs-genoteerd bedrijf. Totaal onverantwoordelijk, als je het mij vraagt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Binnenbrand, toch? ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Waarschijnlijk kan dat omdat er in voetbalclub-aandelen nóg meer emotie zit dan in "gewone" aandelen. Het blijft toch je cluppie, he? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: *Wordt* een onhoudbaar zinkend schip? We moeten van de bodem af gedregd worden zul je bedoelen... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Getuige de beurskoers van Ajax lijkt dit inderdaad de spijker op de spreekwoordelijke kop: CEO Rendement Fontein Aantreden: Per: 01-12-2005 Koers: €9,10 (nu dus 6,92 euro) AEX: 426,17 rendement: Totaal: -23.96% Per jaar: -9.16% AEX per jaar: -10.62% Verschil met AEX: 1.46 pctpunt [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-10-2008 23:04] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Hahaha inderdaad, goed bezig die van Basten ![]() ![]() |
|
quote: Haha nou ja, hebben ze het in ieder geval beter gedaan dan de AEX! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Damn, weet iemand de Eredivisie livelink toevallig? planetvoetbal.nl bestaat dus niet meer nu met dat Eredivisie Live gedoe. En die gratis P2P-meuk hoef ik niet, ik betaal wel gewoon om de wedstrijd te zien. Alvast bedankt! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |