![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Euh...Coen Moulijn, Jozsef Kiprich, Ullrich van Gobbel, Wim van Hanegem en dinges...Johan Cruyff, toch Mentholtje? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:ja man. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ach, jullie boden goed tegenstand...... ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hee een AZ-supporter. Die waren er 5 jaar geleden nog niet. Ich bin ein Berliner ![]() |
|
quote: Waar zie jij een AZ supporter? spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Nu nog niet hoor, ik heb hier nog geen enkele AZ suporter langs zien komen. Morgen de kraker: Mario Been tegen zijn oude club. Verwachte uitslag: 1-2 voor Been ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Groningen gaat ondertussen ook weer als een speer. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ja wat wil je, Den Haag speelt als een natte krant. Saaie eenzijdige pot. spelfout weggehaald... ![]() |
|
De 3 punten, daar gaat het om. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
En ellek nadeel hep zijn voordeel. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() De tering, Mental, 6-0?? Is AZ ineens zo goed of hadden jullie een totale off-day of zoiets? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:wij hebben varkevisser.en booy. nederlagen gegarandeerd. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik heb hier geen Nederlandse kanalen... Bruce Banner ![]() |
|
quote: Eerlijk is eerlijk; AZ speelde goed hoor, daar had Sparta simpelweg niets tegenin te brengen. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:klopt. op naar den jupiler league!!! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Nee, ik zie Sparta wel weer opklimmen. Ik gok dat die palingen degraderen. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:mwah de start is alweer verneuqt. met dank aan het bestuur. geblesseeerde spelers kopen, joy!!! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ach, wij hebben Collins John (nog geen minuut gespeeld) en Bouaouzan (twee keer van de training gestuurd door gebrek aan inzet) gekocht. Dus wat dat betreft zegt dat niet alles. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Nahja ik kon me moeilijk voorstellen dat een supporter van een andere club zich zo over deze uitslag kon verheugen. Ich bin ein Berliner ![]() |
|
quote: Ik zat Mental effe wat te stoken. Dat AZ heeft gewonnen heb ik verder geen blije gevoelens bij hoor... Die komen pas als Heerenveen vanmiddag wint!! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
0-2 voor ons tot dusverre! Nog een half uurtje ![]() Super-Mario ole oleeeee! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 05-10-2008 15:48] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Nou nou, een 14e plaats, toch wel jammer. Wat een gepruts weer he, al begon de 1e helft dan nog wel goed. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |