![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmmm... ze spelen in de play-offs toch twee keer tegen elkaar? ![]() |
|
quote: Ja, thuis 0-0 gelijk en uit winnen, dan ben ik tevreden ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik help het je hopen, Varanus. Veel slechter dan dat Ajax de afgelopen 2 jaar gepresteerd heeft in de CL-voorronde kan Heerenveen het toch niet doen. ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Als Heerenveen in goede doen is, moet het kunnen. Maar ja, ook Heerenveen speelt een heel wisselend seizoen natuurlijk. Ach, we zien wel ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Driemaal is scheepsrecht. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Ik drink mörgen ook nog even ain klòkje op Heerenveen. ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik drink altoid een slokkie..Daar hek heereveun nie veur neudig. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Seizoen Sulejmani voorbij Uitgegeven: 30 april 2008 19:18 Laatst gewijzigd: 30 april 2008 19:19 HEERENVEEN - Voor Miralem Sulejmani is het seizoen bij SC Heerenveen voorbij. De Servische smaakmaker van de Friese club moet een operatie aan zijn knie ondergaan. ANP Hij mist daardoor de wedstrijden van zijn ploeg in de play-offs om een ticket voor de voorronde van de Champions League. SC Heerenveen begint donderdag thuis tegen Ajax. Sulejmani (19) raakte in de laatste thuiswedstrijd tegen Excelsior (5-0) geblesseerd. Uit een mri-scan is deze week gebleken dat de aanvaller een klein scheurtje in de meniscus van zijn linkerknie heeft opgelopen. Sulejmani gaat waarschijnlijk volgende week onder het mes. Godver, flinke aderlating ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Veel ste veel ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Utrecht-Groningen net bekeken, wat een pot ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
So far so good ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Arrg ben nog steeds pissed dat die lamballen die 2-0 zo makkelijk weggeven ![]() En van Egmond mag aan het gas. ![]() |
|
Grandel weer op doel zeker ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ja, maar die heeft niets fout gedaan vandaag. ![]() |
|
Zul je zien dat we volgend jaar derde worden en wéér play-offs moeten spelen en geen CL. Wat een gezapige teringzooi die PO's. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
'Gomes trekt zijn conclusies’ Uitgegeven: 2 mei 2008 13:00 AMSTERDAM - Heurelho Gomes zei onlangs in Voetbal International dat Jan Reker bij PSV moest vertrekken of dat hij zijn heil ergens anders zou zoeken. Nu de raad van commissarissen pal achter de fel bekritiseerde algemeen directeur is gaan staan, trekt de 27-jarige keeper zijn conclusies. ANP Dit meldt NUsport. De Telegraaf meldt vrijdag dat zijn management een nieuwe club voor hem zoekt. Gomes zei in het interview met VI dat PSV “met de leugens van Jan Reker” niet de goede weg is ingeslagen en dat de directeur zijn beloftes niet nakomt. Na de uitspraken van Gomes zegde technisch manager Stan Valckx zijn vertrouwen op in Reker en stopte Piet de Visser met zijn scoutingwerkzaamheden. De raad van commissarissen liet echter weten volledig achter Reker te staan. Reden voor het management van Gomes om zich te oriënteren op een nieuwe club. De Telegraaf meldt dat Frits Schuitema, voorzitter van de RvC, daarvan op de hoogte is gesteld. Gomes werd onlangs door de Engelse boulevardkrant The Sun in verband gebracht met Arsenal. spelfout weggehaald... ![]() |
|
dan zal hij ook niet de opvolger worden van vd Sar ![]() |
|
Schandalig gewoon. Jan Reker mag dan overenthousiast bezig zijn en te veel hooi op zijn vork nemen, Gomes behoort als contract-speler zijn mond te houden. Dit is gewoon overduidelijk een poging om met een verlaagde afkoopsom de overstap naar Engeland te kunnen maken. Misselijkmakend. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Jammer trouwens dat we Roda niet met 4 of 5-0 klop gegeven hebben, nou moeten we thuis nog even uitkijken om niet in het mes te lopen. Maar goed, 7e uitoverwinning op rij, weer een clubrecord verbrijzeld ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Da's bullshit, als het waar is dat Reker z'n beloftes niet nakomt. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |