![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik hoop het wel, al is 2-0 ook genoeg voor Herenveen. Het is maar goed dat ik niet in bijgeloof geloof, aangezien ik weer precies hetzelfde plekje in het stadion heb als toen Kopenhagen op bezoek kwam... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Europees gezien maakt het niet heel veel uit waar je zit in het stadion, in ieder geval. :') ![]() |
|
quote: Das waar, tegen Slavia Praag en Zagreb zat ik op mijn standaard plekkie, en dat ging ook "geweldig". Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Ik denk dat ze meer kans maken als je in het veld gaat staan... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() Bareuh... ![]() |
|
Wederom ![]() ![]() |
|
Godver, slechte middag voor onze Burzum ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ja lach maar ![]() Godverdomme bloemetjeswedstrijd. Blij dat ik niet naar dat stronthol gegaan ben, kan ik thuis chagrijnig gaan zitten wezen ipv 3 uur lang in die tyfus bus. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 04-05-2008 16:22] ![]() |
|
Ik moet vaker niet gaan! Den Bosch - Zwolle 1-2 ![]() Op naar de 3e wedstrijd! ![]() |
|
is toch mooi joh raymond, zo'n half afgefikt stadion bezichtigen ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: In dat geval had ik zelf een pleerol meegenomen om het nog eens over te doen. ![]() |
|
hooligan ! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Je weet! ![]() |
|
Sorry Boerzoem. Als troost mag je Mental in elkaar beuken, ok? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Als ie maar geen pleerol meeneemt! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Volgende halte: FC Groningen. Of, zoals SuperMario zegt: "Ik stap gewoon in de bus en dan zie ik wel waar hij stopt." ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
NEC ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: ![]() |
|
- Huntelaar geen rood voor elleboogstoot - Lindgren geen geel voor veel te late tackle - Onterechte penalty voor Ajax Van Egmond is goed bezig! ![]() |
|
Van egmond weet de uitslag al !!! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Jol werd beschuldigt van gokken op wedstrijden. Werd vrijgesproken. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 05-05-2008 22:06] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote: Wat? Je vergeet erbij te zetten dat Bradley onterecht rood heeft gekregen. ![]() Enkel Ajax behaalt onterechte zeges uiteraard. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Ja, en ik zag 'm bij die 3-0 ook nog 't laatste tikkie geven. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |