|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sparta zowaar nummer 1 in Rotterdam. Wie had dat gedacht. |
|
quote: De buitenlanders tegen de buitenlanders 0-4. Daarna is het over met Heerenveen. |
|
David Beckham speelt vanaf januari zes maanden voor AC Milan. De Italiaanse club gaat de Engelse international voor een half jaar huren van de Amerikaanse club LA Galaxy. LA Galaxy kon zich niet plaatsen voor de play-offs van de Major Soccer League en dus zit het seizoen voor Beckham er bijna op. Beckham wil echter in beeld blijven bij de nationale ploeg en omdat bondscoach Fabio Capello had gezegd dat hij alleen spelers zou selecteren die bij hun club in actie komen, moest hij op zoek naar een nieuw team. AC Milan ontvangt de speler met open armen. "We hebben een sterk team en dat zal zo blijven. Maar Beckham is nog wat anders. Hij zal ook meer fans naar het stadion lokken. Samen met Kaka en Ronaldinho vormt hij een droomteam", vertelt AC Milan-voorzitter Adriano Galliani. "We geven hem een contract voor enkele maanden en dan gaat hij terug." David Beckham is met 107 caps de derde meest geselecteerde Engelse speler ooit signature |
|
Ah, ik wist niet dat AC Milan een Nederlandse club was Faustian Spirit of the Earth |
|
Hihi, PSV gaat lekker spelfout weggehaald... |
|
Hehe, 2-3 voor Roda... spelfout weggehaald... |
|
oh yeah. thanks mark. maar t blijft suckage. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 25-10-2008 23:48] Fuck the world and fuck you |
|
lalala [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-10-2008 23:59] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hm, jammer van PSV. |
|
quote:thanks dude. nu woensdag de kakkerlakken maar verslaan, dan is t goed. hopelijk doet forza heerenveen zijn plicht en winnen ze zondag. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wat is dit toch een rare competitie |
|
quote:dude, je doet net of roda nog nooit van pisvee heeft gewonnen, dat is echt al wel vaker voorgekomen hoor. lol. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Het is echter niet zo gebruikelijk dat de 'topclubs' regelmatig verliezen en dat ze dat ook allemaal in hetzelfde seizoen doen. Dit seizoen lijkt me dan ook dé kans voor AZ. |
|
quote:heb je gelijk in, en daarom is dit nu ook zo een mooi seizoen!!! hoewel wij wsl gewoon rond plek 13/14 zullen hangen...maar ja allang blij als we erin blijven. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Inderdaad. Groningen heeft de laatste jaren thuis niet vaak van Sparta gewonnen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Hoe het op dit moment gaat geef ik AZ ook een hele grote kans. Ik denk dat Groningen straks in een dip terecht komt en dat Heerenveen beter gaat spelen. NAC blijft in hun overwinningsroes denk ik. AZ op 1, NAC op 2, Heerenveen op 3. Maar dat kan nog 1000 veranderen natuurlijk. spelfout weggehaald... |
|
nee, heerenveen eindigt gewoon weer waar ze horen, plaats 6/7 Fuck the world and fuck you |
|
quote: Vent, laat mij effe positief zijn! spelfout weggehaald... |
|
quote:tuurlijk man hehe. is puur jaloezie van mijn kant, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
Ach ... het wordt gewoon 1.PSV 2.Ajax 3.NAC 4.AZ 5.Heerenveen 6.Feyenoord signature |
|
quote: Je vergeet een club, sjef. Bruce Banner |
|
?? Utrecht! onee, Groningen signature |
|
? signature |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |