|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zo signature |
|
Waar bemoei jij je mee Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
provocatie roels signature |
|
Bruce Banner |
|
signature |
|
quote: Sorry, maar als 19e eindigen is niet mogelijk. Bruce Banner |
|
De topictitel klopt niet |
|
Haha, alsof Heerenveen 18e wordt Groningen doet het momenteel hartstikke goed, maar naar mijn idee kunnen ze dit nooit het hele seizoen vasthouden. Maar ik kan het verkeerd hebben natuurlijk. spelfout weggehaald... |
|
quote: Het zal nog wel ergens gaan inkakken, ja. Kunnen we het eens worden over een 1e en 2e plaats voor FCG en HEE? Dan vechten we onderling wle uit wie er kampioen wordt. Bruce Banner |
|
Hehe, Heerenveen op 1 en Groningen op 2 heb ik geen problemen mee hoor. spelfout weggehaald... |
|
Sparta Rotterdam is coming. Sparta - feyenoord : 2-0 Fuck the world and fuck you |
|
quote:Nee, Groningen - Sparta 3-0 |
|
quote:ja, en van gessel geblesseert, lekker zo met die kakkerlakken woensdag. waarom lukt het kut clubjes als nec, en nac elke keer wel om omhoog te gaan en ons niet ? Fuck the world and fuck you |
|
Misschien omdat dat helemaal geen kutclubjes zijn? Bruce Banner |
|
quote:Hehe, was hij niet lief tegen zijn oude club? quote:Ga je mond eens spoelen jij |
|
quote: dat mag je niet zeggen tgen menal, dan begin hij een nieuw vat signature |
|
LAAT ONS WEER EENS JUUUUIIIIIIICHEN! Bruce Banner |
|
met die groene kuthedraal van jullie. Fuck the world and fuck you |
|
Bruce Banner |
|
quote: Elke keer? Volgens mij stonden wij eind vorig jaar gewoon stijf onderaan hoor. En tegen Ajax vandaag was ook weer een ouderwets drama. Maar goed. Woensdag Groningen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
je eindigde anders nog altijd boven ons he. dat bedoelde ik dus. sparta lijkt het wel of ze nooit vooruit kunnen... Fuck the world and fuck you |
|
Wie is er dan de kut club? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
feyenoord, aangezien ze nu achter staan, en twee man geel, das gunstig voor woensdag. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Misschien iets met begroting en daardoor betere selectie? |
|
Zo, Feyenoord weer op achterstand. Degradatievoetbal ftw. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |