|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
leukleuk |
|
Legion of the damned! gave band. 2007 waren ze echt gaaf! Ga er zoiezo wel heen leuk festival! [Dit bericht is gewijzigd door Kriegsnebel op 14-11-2008 16:44] |
|
Goed begin |
|
quote: |
|
. Foutje |
|
ruig, ome harry wer op de buhne. |
|
Verlanglijstje! * Rise Against * Silverstein * Satyricon * The Black Dahlia Murder * Entombed * Cephalic Carnage |
|
Slayer zal ook wel komen, die zijn al een jaar niet geweest. |
|
Hehehe... Maar of ik er dit jaar weer heenga hangt helemaal af van welke bands er spelen vooral nu ze vorig jaar geen botsauto's hadden. Boeiender |
|
Aha, LotD is idd een leuk begin Faustian Spirit of the Earth |
|
ja laten we vooral weer meer dan een half jaar op de zaken vooruitlopen en nu al op de lineup gaan geilen... alsof er ondertussen niks anders te beleven is... maar goed dit topt die debiele wacken gekte natuurlijk nog lang niet. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Binnenkort horen we zoiezo meer, want de organisatie gaat ook zeer binnenkort met namen komen www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Huig, goedemorgen... het is sowieso! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Lord of the Dinges? signature |
|
quote: +1: Ik wil die botsauto's ook wel eens een keer meemaken... |
|
Hoop dat de bands in 2009 het wel waard zijn om te komen |
|
quote: Dat hoop ik ook! 2008 was het meer dan waard, wat een VET GMM was het! Vond persoonlijk de line-up vele malen beter dan Wacken 2008... |
|
GMM2008 was goed ja... maar het werd mij zo langzaamaan wat kolossaal. Iemand ervaringen met Hellfest? Verder zie ik Wâldrock wel weer eens zitten denk ik. Het zal puur aan de line up liggen of ik weer naar GMM ga. |
|
Ik snap niet dat iedereen er zo bij komt dat het zo druk was en alles. Ik was er dit jaar ook, en heb echt een hekel aan druktes en mensenmassa's, maar ik vond het best wel meevallen. |
|
quote: +1 Wel veel mensen maar niet storend. Tsja en muntenrij, vaak stukje verderop kijken en weinig rij te zien. Alhoewel ik niet het begin der festival heb meegemaakt afgelopen jaar en 5 uur later aankwam op het terrein |
|
Die vrijdag stond er bij alle muntverkoophokjes wel een lange rij, dus het maakte niet echt uit waar je aansloot. |
|
quote: http://www.lordofthedance.com/ Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja in den beginne wel, later niet meer. Gewoon beetje plannen wanneer je die munten ging halen en geen rij. |
|
quote: Zolang je je bandje maar krijgt! |
|
quote: Mwoch, is gelukt ja. Dit jaar eerst maar eens zien of er leuke bands staan. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Volgende pagina |