|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nekschot .. allemaal, lost meer dan 1 probleem op .. |
|
ik ben niet akkoord, dat is geen compensatie genoeg (chemische) castreren, verandert serieus veel gedrag, ook niet-seksueel signature |
|
quote: Laten weg kwijnen tot de dood lijkt me zeker een straf. Extreme daden dus extreme maatregelen. Of gewoon kogel door de kop is ook prima. Het is duidelijk dat hij de dader is en een grootschalig onderzoek van hoe en waarom kost klauwen vol met geld. |
|
edit oud nieuws [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 27-01-2009 12:33] |
|
quote: denk je dat nu echt? Daar hebben de slachtoffers toch niets aan? of mogen ze om de zoveel tijd eens komen lachen met die gast? de beul is toch geen slachtoffer? Hoe is dat nu een straf? Een straf moet toch compensatie zijn voor onrecht? ik zeg: laat hem 40 jaar werken en de opbrengst gaat naar de slachtoffers signature |
|
quote: Ah, fijn zo'n genuanceerde mening. Wraak helpt niets, en de doodstraf is ook onzinnig. Werken voor de achtergebleven mensen / slachtoffers zoals Hypnos voorsteld is nog niet eens zo'n gek idee. Boeiender |
|
quote: En wie gaat die 40 jaar werken voor hem betalen?(beveiliging, begeleiding enz.?) Daarbij is dat beetje geld wat het uiteindelijk opbrengt toch geen compensatie voor wat hij gedaan heeft. |
|
beetje geld? laat hem in een afvalverwerkingscentrale of zo werken. Vuil kutwerk! Maak er een slaafje van. Niet willen werken? geen dessert. Hij zal wel werken! Het vuilste werk eerst, en zo moeten die immigranten hier ook niet meer komen zwartwerken. aan de ketting, zoals in Amerika (één van hun betere ideeën daar) signature |
|
moet je wel oppassen dat deze vorm van slavernij niet belangrijk wordt, anders heb je ze gewoon nodig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kindermishandeling is heel 2009 .. http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/01/meisje_14_gemarteld_door_ouder.html |
|
quote:Jesus... [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 27-01-2009 14:22] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: |
|
leuk news! HAIL SATAN! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wat voor instituut? |
|
quote: boh... er is nog steeds armoede in Afrika, dat lossen we wel op maar je hebt wel een punt! signature |
|
quote:Inderdaad! 1000 keer liever zulke posters op de stations dan dat gebazel van de Bond Tegen Vloeken of andere veel te kapitaalkrachtige gristelijke organisaties. |
|
Een stel homopinguïns is zo verliefd op elkaar dat de oppassers van het Chinese dierenpark Polarland Zoo in Harbin hebben besloten dat de twee maar met elkaar moesten trouwen. Het stel bleek zo goed in staat voor jongere pinguïns te kunnen zorgen dat ze wel een beloning hadden verdiend. Het homostel werd aanvankelijk met de nek aangekeken omdat ze eieren van heteropaartjes jatten om zo hun eigen nestje te bouwen. Toen ze een nestje mochten bouwen met eieren die door heteropaartjes waren verstoten, bleken ze het beste ouderpaar van het hele bassin te zijn. Traditie Tijdens de plechtigheid kreeg de ene pinguïn een stropdas om en de ander een rode blouse aan; de traditionele bruidskleuren in China. De traditionele bruiloftsmars werd gespeeld en ze kregen vis geserveerd. “Het is een goed stel en deze beloning hebben ze gewoon verdiend”, aldus een oppasser. Against God and Government |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:+1, beetje ludiek tegengeluid mag ook wel eens www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Obama is pas een week president en Europese politieke correctheid treedt al in. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 27-01-2009 17:48] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Maar negers komen toch niet uit Europa? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ze kwamen wel via handige handelaren uit Europa in Amerika. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nou.. Uit dat artikel: quote: En quote: Vind ik stereotype Amerikaans jubel-christen geblaat. |
|
Grap is dat ik dit van een christelijke site geplukt heb waar ik af en toe leuke politieke discussies voer. De overheersende mening was dat het vanuit hun leer eigenlijk helemaal niet gezond is om hiervoor excuses aan te bieden. Immers je hoort je talenten goed te gebruiken en als je niet goed genoeg bent/hard genoeg traint moet je iets anders doen wat je beter ligt. Een principe waar ik met beide handen voor teken overigens. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |