|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dus daar staat die M voor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Volgens mij is een Psychose dé reden tot het verklaren van ontoerekeningsvatbaarheid. Omdat je alle contact met de realiteit verloren hebt in een psychose. Ben btw benieuwd naar de rol van de ouders van Kim. edit: jeetje wat een typ tyfus heb ik weer vandaag. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 28-01-2009 15:31] |
|
Diepte van een psychose is ook belangrijk he Er was ook een onderzoek dat erop wees dat de stap voor tattoo's en piercings ook een kleine psychose was. Daarnaast is zijn wanen behoorlijk relatief. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Als het meer dan een week duurt (hij heeft ook een bejaarde omgebracht) dan lijkt het me wel diep. |
|
quote: het kan een hevige korte psychose zijn, maar je hebt ook jaren lange die wat minder diep zijn hoor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
"jaren lange die wat minder diep zijn " Dat klinkt als het normale dagelijks leven Het nieuws van de dag: Jessica Simpson is een vetklep geworden met een oma broek: quote: |
|
Bolle! Against God and Government |
|
quote: nou zoveel verschilt het ook niet altijd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
@ Jessica Simpson geneuzel: Eerst jarenlang de jeugd voorspiegelen dat een dunne maat de juiste is en daarna verontwaardigt als men ziet dat ze dikker is geworden.... Heerlijk Boeiender |
|
Het kan altijd nog gekker als in Nl.... Amerikanen mogen niet meer roken in eigen huis Wie het Nederlandse rookverbod al belachelijk vond, vindt de Amerikanen helemaal te ver gaan. In een appartementencomplex in Californië mogen de bewoners niet langer in hun eigen huis een sigaretje opsteken. De bewoners van het complex in Belmont mogen volgens de New York Times alleen nog buiten, in een speciaal voor het roken aangewezen gebied, hun sigaretje opsteken. Het verbod is ingevoerd nadat oudere bewoners hadden geklaagd bij de gemeente in verband met meeroken. Sigarettenrook zou via een raam het complex binnen zijn gekomen. Volgens de klagende bewoners is een rookvrij huis hetzelfde als een rookvrije werkplek. Ook was er in één appartement brand uitgebroken. Dit appartement werd bewoond door een roker. Nu deze uitspraak in Californië is gedaan, zijn veel Amerikaanse rokers bang dat de regel ook in andere staten gaat gelden [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-01-2009 16:53] |
|
Klote barbies. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Nog steeds goed te doen. |
|
quote: het het hoeft niet perse. Het kan. Ik heb het zelf meegemaakt. En er zijn veel mensen die denken dat je dan alle contact kwijt bent, dat is gewoon niet waar. vaak ben je een deel kwijt van een groot spectrum.. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 28-01-2009 17:22] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ach dat gezeik met uitkeringen ook altijd. Ik ben zelf een jaar of 7 geleden werkloos geweest ivm stoppen studie. Overal waar ik kwam bij uitzendbureaus hadden ze niks en ik wilde ook geen uitkering aanvragen, maar na drie maand geen geld te hebben besloot ik toch maar een uitkering aan te vragen. En opeens werd er werk van me gemaakt en werd me wat aangeboden, "tja had ik dan maar eerder een aanvraag gedaan dacht ik achteraf." |
|
ja zo werkt het soms. *inkopper* IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: (SN) Vinden sommige Palestijnen het soms leuk als er op hun en hun familie wordt geschoten ofzo..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gaat niet goed komen daar. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Neuh. Maar nu weten de burgerslachtoffers wie er verantwoordelijk zijn voor de volgende serie beschietingen. Dat dan weer wel. Dus de volgende keer een flinke sloot linksmensen en aanverwanten op de Dam met spandoeken tegen Hamas me dunkt. Volledig gerechtvaardigd. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zoals ik constant blijf zeggen is dat zwart/wit denken in deze kwestie volledig ongepast. Dit keer zijn het de Palestijnen, de volgende keer is het weer Israël. Heeft geen zak met rechtvaardigen te maken; 't is van beide kanten diep triest. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Je zou ook kunnen stellen dat de vrij lompe actie van Israël, behalve een hoop burgerslachtoffers, weinig tot geen resultaat heeft gehad. Misschien als ze Israël zich wat vriendelijker en diplomatieker opstelt, Palestijnen zich ook niet achter Hamas en de moslimbroederschap scharen? Laten we voorop stellen dat beide partijen niet al te goed bezig zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: hehe van de 1,5 miljoen mensen schieten er een paar een raketje af. denk je dat die 1,5 miljoen mensen dan niet meer zouen kunnen? maar degene die bezig zijn zijn ook wel verschrikkelijk ontactische randdebielen. Als egypte al oproept om wat rustiger te blijven en ze zelf de derde intifada willen beginnen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mensen die jostikwalificaties als 'linksmensen' menen te moeten gebruiken zijn per definitie niet serieus te nemen. |
|
Uit een nieuwsbrief: quote: Hehe! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 29-01-2009 11:28] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
jah lekker duidelijk bericht noorwegen staat bovenaan, maar ook in het lijstje met hoogste schulden. Geeft zo niet echt een lekker beeld. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |