IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-02-2009 14:13 by bastianus Profiel van bastianus

Waar gaat het heen met de wereld als de liberalen van vroeger de nieuwe moraalridders beginnen te worden? Straks komt het er nog van dat voormalig vakbondsleiders en sociaaldemocratische politici topfuncties in het bedrijfsleven ambiëren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-02-2009 14:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Daarom krijgt de VVD mijn stem niet meer.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-02-2009 14:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Naam en ideologie horen niet meer bij de partij maar blijft een gewone elitaire partij. Als dat elite dan nog op mij sloeg had ik er nog wel op gestemd natuurlijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-02-2009 14:49 by Mark Profiel van Mark

Allejezus, heeft dat mens echt niks beters te doen? Wat een onzin


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-02-2009 15:01 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 februari 2009 14:38 schreef Greycloak het volgende:
Daarom krijgt de VVD mijn stem niet meer.

Het is alleen zo klote dat er zo weinig alternatieven zijn. Wilders, Verdonk etc. zijn te simplistisch en beperkt, de christelijke partijen proberen de vrijheid van meningsuiting op allerlei fronten te beperken en de linkse partijen zitten vol met luchtfietsers of worden geleid door dictatoriale types die dit niet toegeven maar volgens mij een maoistisch systeem gaan invoeren zo gauw ze maar even aan de macht geroken hebben.
De laatste tijd zit ik er zelfs aan te denken om D66 te gaan stemmen, omdat ik dhr. Pechtold in debatten behoorlijk verstandige taal hoor bezigen. Nadeel van deze partij vind ik echter dat ze als kroonjuwelen de gekozen burgemeester en invoeren van referenda hebben, nogal nutteloze zaken. Gelukkig hoor je ze er bijna niet meer over.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-02-2009 15:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

+1

de parade paartjes zijn een beetje bullshit van de D66 en referenda zijn mooi maar daar moet eerst veel beter over nagedacht worden. (via internet/thuis zou mooi zijn maar natuurlijk enorm fraude gevoelig) Maar voor de rest ben ik ook een beetje op d66 uitgekomen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-02-2009 15:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 februari 2009 15:01 schreef bastianus het volgende:
De laatste tijd zit ik er zelfs aan te denken om D66 te gaan stemmen, omdat ik dhr. Pechtold in debatten behoorlijk verstandige taal hoor bezigen. Nadeel van deze partij vind ik echter dat ze als kroonjuwelen de gekozen burgemeester en invoeren van referenda hebben, nogal nutteloze zaken. Gelukkig hoor je ze er bijna niet meer over.

Een gekozen burgemeester zou best mooi zijn, mits er niet de farce van gemaakt wordt die het nu is. Referenda ben ik ook niet zo voor.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-02-2009 15:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 februari 2009 12:56 schreef ElitE het volgende:
wel elk dingetje is uitgemeten

Zeer duidelijk, ja. Als hij echt zo zou geven om dit soort dingen had hij het al veel eerder voor Sophie in 't Veld moeten opnemen. Maar nee, daar zou hij niet genoeg persoonlijk gewin uit halen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-02-2009 15:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Sophie in t veld?

jah ik vind het wel jammer dat hij daarin net iets te populistisch is. Maar hij trekt zelf natuurlijk wel wat aandacht op zich, maar de journalisten zijn ook als zielige miertjes bij een suikerklontje.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-02-2009 15:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Europarlementariër, D'66. Staat op een lijst van mensen die bij binnenkomst in de VS extra gescreend moeten worden zonder dat ze weet waarom en zonder dat de VS dat hoeft uit te leggen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-02-2009 15:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

vaag, ze zal misschien weleens een wietje roken of een vriendje hebben die dat weleens doet. Dan kom je in de VS al snel op zo'n lijst


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-02-2009 15:42 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 februari 2009 15:34 schreef ElitE het volgende:
vaag, ze zal misschien weleens een wietje roken of een vriendje hebben die dat weleens doet. Dan kom je in de VS al snel op zo'n lijst

hehehe


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-02-2009 15:58 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 13 februari 2009 15:01 schreef bastianus het volgende:
De laatste tijd zit ik er zelfs aan te denken om D66 te gaan stemmen, omdat ik dhr. Pechtold in debatten behoorlijk verstandige taal hoor bezigen. Nadeel van deze partij vind ik echter dat ze als kroonjuwelen de gekozen burgemeester en invoeren van referenda hebben, nogal nutteloze zaken. Gelukkig hoor je ze er bijna niet meer over.


Ik ben altijd een D66 stemmer geweest, onder Van Mierlo al. Die burgemeester-kwestie en het referendum-standpunt neem ik met plezier op de koop toe, want verder is het de enige partij die al sinds jaar en dag voornamelijk zinnige dingen zegt. Al kan ik de afgelopen 2-3 jaar helaas niet zo goed meer beoordelen, want ik volg de Nederlandse politiek niet zo nauw meer.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-02-2009 21:04 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
In een kleine matrassenfabriek aan de Produktieweg in Alphen aan den Rijn woedt sinds vrijdagavond rond kwart over zes een zeer grote brand.


Mooie zin.


Boeiender


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2009 21:14 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 13 februari 2009 14:13 schreef bastianus het volgende:
Straks komt het er nog van dat voormalig vakbondsleiders en sociaaldemocratische politici topfuncties in het bedrijfsleven ambiëren.
Eug...dat is allang zo.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-02-2009 22:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2009 22:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 13 februari 2009 22:30 schreef ElitE het volgende:
http://www.telegraaf.nl/video/prive/3252083/Bloederige_taferelen_in_de_Kalverstraat.html

tering wat een zielige reacties daaronder


en dan Slayer erbij


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-02-2009 0:04 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 februari 2009 21:14 schreef Chelman het volgende:
Eug...dat is allang zo.

Weet ik, ik was sarcastisch..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-02-2009 8:26 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 februari 2009 22:32 schreef Hypnos het volgende:
en dan Slayer erbij
Raining Blood, dus op zich wel goed gekozen



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-02-2009 14:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Arrow-zenders raken vergunningen kwijt

Agentschap Telecom trekt de vergunningen van de radiozenders Arrow Classic Rock en Arrow Jazz FM in vanwege een structurele betalingsachterstand. De uitzendingen van beide zenders moeten uiterlijk 11 maart om middernacht gestaakt zijn, staat maandag op de website van het Agentschap Telecom.

"Met de eigenaren zijn in een eerder stadium betalingsregelingen afgesproken. Hieraan is herhaaldelijk niet voldaan. Ook het voorgenomen besluit om de vergunning in te trekken heeft niet geleid tot betaling van de openstaande bedragen. Daarom ziet Agentschap Telecom zich genoodzaakt de vergunningen in te trekken", aldus directeur-hoofdinspecteur Marita Schreur van Agentschap Telecom.

Kut

precies de 2 zenders die ik het meeste luister, arrow rock is wel veel van hetzelfde maar arrow jazz is geniaal.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


renYek
Usericon van renYek
Posted 16-02-2009 14:23 by renYek Profiel van renYek

Spijtig. Echter moet er in de grote mensen wereld wel betaald worden en kun je niet lopen prutsen. Met dit als resultaat dus.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-02-2009 14:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

grote mensen zijn stom


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-02-2009 16:44 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

'Mannenhersenen zien halfnaakte vrouw als object'
Uitgegeven: 16 februari 2009 12:24
Laatst gewijzigd: 16 februari 2009 12:43

AMSTERDAM - Het mannelijk brein beschouwt schaars geklede vrouwen daadwerkelijk meer als 'objecten' dan als mensen. Dat hebben Amerikaanse psychologen ontdekt met een hersenonderzoek.

De onderzoekers van Princeton University lieten mannelijke proefpersonen verschillende foto's van mannen en vrouwen bekijken. Al snel stuitten ze op een opmerkelijk verschijnsel in de hersenen van de mannen.

Als de deelnemers aan het experiment naar schaars geklede vrouwen keken, lichtten er delen van hun brein op die over het algemeen worden geassocieerd met kijken naar objecten.




Ook werd er een verminderde activiteit gemeten in hersendelen, die normaal gesproken betrokken zijn bij sociale interacties.

Volgens hoofdonderzoekster Susan Fiske bewijst het experiment dat mannen een halfnaakte vrouw 'depersonaliseren' en meer zien als object dan als mens.


Dezelfde manier

"Ik zeg niet dat ze de vrouwen letterlijk zien als object, uiteraard weten ze dat het om mensen gaat", zo verklaart Fiske in de Britse krant Daily Telegraph. "Maar de hersenscans laten zien dat hun hersenen in ieder geval op dezelfde manier reageren als wanneer ze naar een object kijken."

De onderzoekster onthulde de resultaten van het onderzoek op een bijeenkomst van de American Association for the Advancement of Science. Ze gelooft dat de opmerkelijke reactie van mannenhersenen op vrouwelijk schoon kan worden verklaard door de vele seksueel getinte afbeeldingen van vrouwen die worden vertoond in de westerse samenleving.

"Het is net als met geweld op televisie", aldus Fiske. "Als je het heel veel ziet, raak je eraan gewend."

© NU.nl/Dennis Rijnvis


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-02-2009 16:51 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 16 februari 2009 16:44 schreef ghoulliette het volgende:

AMSTERDAM - Het mannelijk brein beschouwt schaars geklede vrouwen daadwerkelijk meer als 'objecten' dan als mensen. Dat hebben Amerikaanse psychologen ontdekt met een hersenonderzoek.





Waarom iets onderzoeken wat al lang bekend is?



Bareuh...


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 16-02-2009 16:52 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

ja dat snap ik ook niet.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen