IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 05-02-2009 23:30 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 5 februari 2009 17:17 schreef Lionheart het volgende:
Who cares.


je snapt het niet.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 06-02-2009 9:16 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 5 februari 2009 15:40 schreef Greycloak het volgende:
Ook grappig is dat Darwin himself zich op zijn sterfbed nog even heeft bekeerd.
Er zijn er meer dus.


broodje aap verhaal die door zijn christelijke vrouw in de wereld is geholpen. Ieder ander die nml aan zijn sterfbed stond heeft verklaard dat hij zich nooit heeft bekeerd.


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 06-02-2009 9:20 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 5 februari 2009 17:00 schreef SQT het volgende:
Ja.
Een theorie moet in theorie te ontkrachten zijn, voordat deze überhaupt geaccepteerd kan worden. Een theorie zal officieel ook nooit als helemaal waar gezien kunnen worden, aangezien hij dus (in theorie) altijd ontkracht kan worden.

Edit: het staat er een beetje onhandig met al die theorieën, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

En ja dus, niet nee.


Een theorie is een waarheid die is ontstaan uit wat men op dat moment feitelijk weet.
voorbeeld: voordat de microscoop werd uitgevonden had men de "leer van de spontane generatie." Men dacht dat uit dood vlees maden werden geboren omdat ze niet zagen dat er ook eitjes waren gelegd.
Nadat men met vergrootglazen en een microscoop de eitjes ontdekten moest de theorie eruit.
theorie= geen absolute waarheid..


[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 06-02-2009 9:22]


Een kleine snol zit zo vol.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 06-02-2009 10:04 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 5 februari 2009 11:58 schreef bastianus het volgende:
Ik ben geen rekenwonder, maar van 3 naar 5 is volgens mij geen groei van 150%.

Kan wel, het hangt af van het aantal deelnemers in 2008.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-02-2009 10:27 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 februari 2009 17:59 schreef MR. N het volgende:
Euh, hoezo D'66? Kabinet....

Plan van D'66


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-02-2009 11:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 februari 2009 10:04 schreef Jällö het volgende:
Kan wel, het hangt af van het aantal deelnemers in 2008.

Ach ja, natuurlijk. Dat hoeven er dat jaar inderdaad geen 470 te zijn geweest.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel autochtonen zouden slagen voor zo'n inburgeringstest. Mijn vrouw en ik hebben toen meegedaan met een paar vrienden toen die test op tv was, en ik kan me herinneren dat ongeveer de helft van onze groep toen geslaagd was. Ikzelf had trouwens een acht.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-02-2009 15:43 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ex CU-wethouder stalker

Oud-wethouder Bert Lambers van de gemeente Twenterand is deze week opgepakt op verdenking van stalking van de gemeentesecretaris van het Gelderse Nijkerk. Lambers is lid van de ChristenUnie.

Het Openbaar Ministerie (OM) wil alleen kwijt dat een 49-jarige man uit Vriezenveen (Overijssel) woensdag is aangehouden wegens stalking.

Mathilde

Gemeentesecretaris Mathilde Haalstra van Nijkerk werd de afgelopen weken herhaaldelijk lastig gevallen. De banden van haar auto werden lek gestoken en op diverse plekken in Nijkerk, zoals bij supermarkten, werden posters opgehangen met beschuldigende tekst.
In pamfletten werd burgemeester Renkema er van beschuldigd een verhouding te hebben met Haalstra.

Wethouders Lambers stapte onlangs op omdat hij zijn buik vol had van de gemeenteraad.
De Christenunie schreef er zelf over: "Lambers spreekt ook zijn ongenoegen uit over het gegeven dat ‘iedereen tegenwoordig kan inspreken en zelfs kan mee debatteren’ bij raadsdebatten. “Sommige insprekers krijgen de kans om tien minuten lang wartaal uit te slaan en fabeltjes rond te strooien"...


Against God and Government


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-02-2009 15:49 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 6 februari 2009 10:04 schreef Jällö het volgende:
Kan wel, het hangt af van het aantal deelnemers in 2008.

Nee, het kan niet. Er staat letterlijk dat het AANTAL geslaagden met 150% is gegroeid, niet het aandeel of iets dergelijks.

Ze bedoelden waarschijnlijk tegelijkertijd te zeggen dat het gegroeid is en dat het aantal nu 150% van het aantal van het jaar daarvoor is (150% van 3 is 4,5 --> 5). Een vaker voorkomende fout.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-02-2009 16:14 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 februari 2009 15:49 schreef ZelThoR het volgende:
Ze bedoelden waarschijnlijk tegelijkertijd te zeggen dat het gegroeid is en dat het aantal nu 150% van het aantal van het jaar daarvoor is (150% van 3 is 4,5 --> 5). Een vaker voorkomende fout.


In de media is dit inderdaad eerder regel dan uitzondering. Niet alleen in NL overigens. Ik snap het niet, leren die journalisten niks behalve beinvloedingstechnieken op hun cursusjes?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-02-2009 16:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-02-2009 16:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ grey:
quote:
Darwin zelf verloor zijn geloof in het christendom niet op grond van zijn wetenschappelijke ontdekkingen, maar vanwege de wreedheid van de natuur, die hij niet in overeenstemming zag met een oneindig goede en volmaakte schepper. Hij noemde ooit de sluipwesp als voorbeeld, die zijn eitjes in levende rupsen legt. De larven eten vervolgens de rups van binnenuit op, waardoor deze een langzame en gruwelijke dood sterft.


k geloof niet echt dat hij zomaar bekeerd is, en verder sluit ik me aan bij Zeltor, sterven is toch wel de meest bizarre en dodelijkste drugs.

quote:
Op 5 februari 2009 16:55 schreef Digerdoden het volgende:
Dat is heel het idee achter de wetenschap toch?(zolang de theorie niet is ontkracht, is deze geldig. Als die is ontkracht, niet meer)


klopt maar Intelligent Design is nooit op geen enkele manier echt wetenschappelijk geweest. Voor je het wetenschap mag noemen moet het experimenteel te bewijzen/ontkrachten zijn. En dat is niet mogelijk, ID is het beschrijven van evolutie, en elke keer als je een veranderingetje ziet zeg je dat het door een god komt.

Cees Dekker is wel afgestapt omdat hij steeds minder bewijzen ziet, maarja er viel dan ook niets te bewijzen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-02-2009 16:29 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 februari 2009 16:26 schreef Jenje het volgende:
hoppa

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/02/joden_aan_t_gas_30_uur_schoffe.html
Dan zitten er veel schoffelaars in de Kuip



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-02-2009 16:30 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 6 februari 2009 16:29 schreef Judge M. het volgende:
Dan zitten er veel schoffelaars in de Kuip



Past eigenlijk beter in het voetbaltopic, ja


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-02-2009 16:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Voetbalvolk behoort dus inderdaad toch allemaal in de bak!


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 06-02-2009 16:31 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 6 februari 2009 15:43 schreef Rotzak het volgende:
Ex CU-wethouder stalker

Oud-wethouder Bert Lambers van de gemeente Twenterand is deze week opgepakt op verdenking van stalking van de gemeentesecretaris van het Gelderse Nijkerk. Lambers is lid van de ChristenUnie.

Het Openbaar Ministerie (OM) wil alleen kwijt dat een 49-jarige man uit Vriezenveen (Overijssel) woensdag is aangehouden wegens stalking.

Mathilde

Gemeentesecretaris Mathilde Haalstra van Nijkerk werd de afgelopen weken herhaaldelijk lastig gevallen. De banden van haar auto werden lek gestoken en op diverse plekken in Nijkerk, zoals bij supermarkten, werden posters opgehangen met beschuldigende tekst.
In pamfletten werd burgemeester Renkema er van beschuldigd een verhouding te hebben met Haalstra.

Wethouders Lambers stapte onlangs op omdat hij zijn buik vol had van de gemeenteraad.
De Christenunie schreef er zelf over: "Lambers spreekt ook zijn ongenoegen uit over het gegeven dat ‘iedereen tegenwoordig kan inspreken en zelfs kan mee debatteren’ bij raadsdebatten. “Sommige insprekers krijgen de kans om tien minuten lang wartaal uit te slaan en fabeltjes rond te strooien"...


Gaaf! Er gebeurt weer eens wat hier!



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 06-02-2009 16:32 by Dentz Profiel van Dentz

http://www.z24.nl/bijzaken/artikel_53990.z24/Dubai_loopt_leeg.html

Tssk, daar gaat mijn buitenlandse afstudeeropdracht.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-02-2009 16:32 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 februari 2009 16:31 schreef Jenje het volgende:
Voetbalvolk behoort dus inderdaad toch allemaal in de bak!
In de Kuip zit behalve in het uitvak geen voetbalvolk, dikkop



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-02-2009 16:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 februari 2009 16:32 schreef Judge M. het volgende:
In de Kuip zit behalve in het uitvak geen voetbalvolk, dikkop
Hap niet zo aap


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-02-2009 16:36 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 5 februari 2009 17:03 schreef Mythics het volgende:
Onzin. Leugen. Vals.

Darwin was altijd christelijk en zijn onderzoek had als bedoeling om de schepping te verduidelijken maar in plaatst daarvan concludeerde hij aan de hand van zijn gevonden resultaten dat dit anders in elkaar stak.

Dat gedoe over zijn sterfbed is een (christelijke) leugen.


Hume lachte de christen tenminste gewoon uit toen ze op zijn sterfbed aan hem vroegen of hij zich wilde bekeren.
Schotten zijn cool.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-02-2009 16:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 februari 2009 9:20 schreef SkinPeeleR het volgende:
Een theorie is een waarheid die is ontstaan uit wat men op dat moment feitelijk weet.
voorbeeld: voordat de microscoop werd uitgevonden had men de "leer van de spontane generatie." Men dacht dat uit dood vlees maden werden geboren omdat ze niet zagen dat er ook eitjes waren gelegd.
Nadat men met vergrootglazen en een microscoop de eitjes ontdekten moest de theorie eruit.
theorie= geen absolute waarheid..



Klopt niet helemaal, de microscoop versterkte het geloof in generatio spontanea aanvankelijk omdat opeens overal kleine bacterien er waren.

In 1668 deed Francesco Redi zn proefje met potjes met vlees en gaasjes. Maar van bacterien werd nog altijd gedacht dat ze spontaan ontstonden. Pas rond 1860(behoorlijk laat dus) kwam pasteur met zn experiment met gekookte boullion in een afgesloten pot.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-02-2009 16:37 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 6 februari 2009 16:36 schreef ghoulliette het volgende:
Hume lachte de christen tenminste gewoon uit toen ze op zijn sterfbed aan hem vroegen of hij zich wilde bekeren.
Schotten zijn cool.

Als er een God is hoop ik ook dat hij sterfbedbekeerlingen eerst even flink de schrik aanjaagt als ze bij Petrus aankloppen. "Wat, je hebt je net bekeerd? Dat was stom van je, er is helemaal geen god!"


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-02-2009 16:38 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 6 februari 2009 16:26 schreef Jenje het volgende:
hoppa

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/02/joden_aan_t_gas_30_uur_schoffe.html


een reactie op die pagina;

"Hamas Hamas, Polen zit zonder gas."



[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 06-02-2009 16:38]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-02-2009 16:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 februari 2009 16:14 schreef Chelman het volgende:
In de media is dit inderdaad eerder regel dan uitzondering. Niet alleen in NL overigens. Ik snap het niet, leren die journalisten niks behalve beinvloedingstechnieken op hun cursusjes?


hehe ik verbaas me ook altijd nog over het trieste niveau van journalisten, en dan zeker niet alleen op wiskundige vlakken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-02-2009 16:45 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 6 februari 2009 9:16 schreef SkinPeeleR het volgende:
broodje aap verhaal die door zijn christelijke vrouw in de wereld is geholpen. Ieder ander die nml aan zijn sterfbed stond heeft verklaard dat hij zich nooit heeft bekeerd.


Darwin was van huis uit Christelijk (zou zelfs oorspronkelijk een priesters-opleiding gaan doen) en is gaandeweg van zijn geloof gevallen. Waarschijnlijk is de dood van zijn dochter de druppel geweest die hem van het christendom afkeerde. Zijn vrouw was wel diep religieus tot het eind, maar dat waren de meeste mensen in die dagen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-02-2009 16:50 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
iel Beelen wil kinderen met 18-jarige vriendin
Uitgegeven: 6 februari 2009 11:18
Laatst gewijzigd: 6 februari 2009 11:50
HILVERSUM - Giel Beelen wil kinderen met zijn 18-jarige vriendin Guilia Wolthuis. Dat onthulde de 31-jarige VARA-dj vrijdag in het programma van Ruud de Wild op Q-Music.

Dat zijn nieuwe vriendin nog maar net meerderjarig is, deert de presentator allerminst.

"Tot op de dag van vandaag denk ik 'jij bent echt geen achttien' als ik leuke dingen met haar doe. Maar toch staat het in haar paspoort.''

Beelen liet weten erg gelukkig te zijn met zijn nieuwe liefde die hij verborgen hield totdat hij uit het Glazen Huis stapte.

Echte liefde

Negatieve reacties over haar leeftijd laten hem koud. "Het gaat okee. En zolang de mensen in mijn en haar omgeving maar weten dat het echte liefde is.''

Beelen had eerder een relatie met radio-dj Marisa Heutink. Deze relatie liep vorig jaar op de klippen.

(...)


Gatverdamme! 18 jaar. Wat sneu. Dat meisje weet nog niet wat echte liefde is als het op haar hoofd poept. Pedofilie.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen