|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Privé lijkt me niet de meest geschikte bron voor dit soort nieuws. Mocht het toch waar zijn, dan hebben we weer een argument om het achterhaalde, geldslurpende fenomeen "koningshuis" af te schaffen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Heb ik een vraag voor hen die er verstand van hebben; -als- NL een republiek zou kunnen worden, is één van de meest (door mij althans) gehoorde kreten dat een president toch minstens net zoveel kost als een vorst. Is dat wel zo? Zou president Balkje of Bosje echt zoveel meer kosten dan ze nu doen als ministers? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik denk het niet. Het jaarsalaris van Balkje ligt rond de 160.000 euro (de zogenaamde Balkenende-norm). In de kosten van het koningshuis is niet echt inzicht, vaak worden veel kosten niet inzichtelijk gemaakt en zijn er allerlei posten die anders berekend worden, maar volgens de meeste schattingen liggen de kosten in ieder geval al boven de honderd miljoen euro per jaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Obama verdient iets van 3 ton als president, dus het zal allemaal wel meevallen. |
|
quote: Ja. Kijk maar naar de kosten van landen met die constructie en naar wat wij betalen. Overigens ook voor mij de enige reden om maar niet de republiek uit te roepen. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Werkelijk het allerlangste onderzoek in de Belgische politiegeschiedenis, het onderzoek naar de bende van Nijvel duurt nog steeds voort. quote: Bron: deredactie.be ... en hoera, ze hebben eens wat gevonden: quote: Bron: deredactie.be De bende van Nijvel, na meer dan 20 jaar weten ze nog steeds niet we ze zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Het salaris is dan ook bij lange na niet de hoogste kostenpost Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Nee. Maar het "salaris" van Bea is 719.000 euro, altijd nog veel meer dan het salaris van Balkje. Daarnaast heeft Bea nog zo'n anderhalf miljoen euro aan personeelskosten, en moet ook nog eens een groot deel van haar familieleden een "salaris" ontvangen. De bijkomende kosten van een president hebben vaak toch meer nut, omdat ze passen binnen ons parlementair stelsel en vooral omdat we dan een gekozen staatshoofd hebben. Nu ben ik niet blij met Balkenende als staatshoofd, maar het is wel eerlijker dan een staatshoofd door geboorte. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-01-2009 12:35] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Allang geen discussie dit meer jongens, het is keurig uitgerekend, dat onze monarchie en koninkrijken in het algemeen het beter doen. http://www.depers.nl/binnenland/167299/Beatrix-verdient-miljarden-voor-ons.html Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik zeg niet dat Beatrix haar werk niet goed doet en dat een koningshuis geen geld oplevert. Maar wel dat het een achterhaald fenomeen is, vooral omdat de koningin ook een stem heeft in de formatie van een kabinet en al vaker is gebleken dat vertegenwoordigers van het koninklijk huis (b.v. Boudewijn in België met abortuswetgeving, maar ook moeder Juliana met haar pascisfistische toespraken voor allerlei instanties) zich met zaken bemoeiden waar ze dat beter niet hadden kunnen doen. Bovendien weten we helemaal niet wat meer geld kost of oplevert, omdat we nog nooit een minister-president als staatshoofd gehad hebben. We hebben geluk als land met Beatrix, die uiterst professioneel en intelligent is, maar voor hetzelfde geld kan Wim-Lex of één van zijn dochters straks een ontzettende halve zool zijn die hele domme beslissingen neemt. Dat kan Balkenende ook, zo bleek al, maar daar hebben we wel zelf voor gekozen. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-01-2009 13:01] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Verdomme, hebben sommige mensen eigenlijk niks beters te doen? quote: Bron: deredactie.be Verdomme, dat ze meteen de snelheid naar 50km/h brengen overal, kunnen ze statistisch gezien nog meer levens redden, ezels Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Nu kijken ze alleen naar de verkeersdoden, maar niet naar doden veroorzaakt door de traagheid van verkeer. Minder snel transport voor zoveel mensen kan ook veel gevolgen hebben, het is alleen minder goed meetbaar. Dan nog kun je stellen dat de tijdsbesparing voor alle personen al snel meer is dan die 68 levensjaren. Natuurlijk erg slecht te meten en is ook een ietwat vage manier ban het probleem beschouwen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Je kunt ook de snelheid terugbrengen naar 5 km/h, nog minder doden. Die Belgen snappen het wel She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Gast, ik zie je net al die kosten afwegen hierboven. quote: Over de ideale staatsindeling kunnen we waarschijnlijk eeuwig debatteren. quote: Dat staat dus in het artikel (lezen), dat koninkrijken in het algemeen beter presteren, nu kun je je afvragen of daar een causaal verband tussen bestaat, maar het is toch een aanwijzing. quote: Dat is logischerwijs het voornaamste probleem van een monarchie. Nu is alles leuk en aardig, maar behaalde resultaten uit het verleden... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Beter ga je achteruitlopen in België, dan staan al die verkrachtte en vermoorde kinderen weer op uit hun graf. Edit: Dit gaat uiteraard niet over onze koningin. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 22-01-2009 16:46] |
|
IN Oostenrijk dacht er één, ik kan dat beter! http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2009/01/straf_voor_politica_na_islamkr.html |
|
quote: Ja, de kosten staan buiten kijf. De opbrengsten had jij ter sprake gebracht. quote: Had ik gelezen, dank u. Zolang Nederland geen president als staatshoofd heeft gehad, is er ook geen vergelijkingsmateriaal. Ook toen Nederland geen koning had (voor 1815, toen op zeer ondemocratische wijze Willem de zesde zich tot koning Willem I uitriep) deed ons land al uitstekend zaken, zij het op niet altijd even nette wijze. quote: Precies. Ach, democratie is ook niet alles. Vooral als de top van het bedrijfsleven onbeperkt haar macht kan uitoefenen en de staat hierdoor meestal achter de feiten aanloopt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wel apart van die politica om kleine kinderen met dieren te vergelijken. Overigens, Mohammed was inderdaad getrouwd met een meisje van negen (Aisha). Maar in die tijd was zoiets heel normaal. Ook hier mochten tijdenlang meisjes getrouwd worden zodra ze geslachtsrijp waren. Wat wel behoorlijk geschift is, is dat sommige imams in o.a. Marokko nu weer toestemming geven voor dergelijke huwelijken en het goed praten. Alsof je hier weer toe gaat staan dat vrouwen gestenigd moeten worden voor overspel zoals in het oude testament staat. Ik ben er wel voor om de uitwassen van de islam (eerwraak, kindhuwelijken, wraak op mensen die het geloof hebben afgezworen) hard aan te pakken. Jammer dat er geen partij is die hier iets tegen durft te doen, zolang zulke zaken doorgaan blijft Wilders een gat in de markt. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-01-2009 20:45] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Er staan op zijn minst drie opmerkelijke "feiten" in haar uitspraak. Mohamed nog even daargelaten. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 22-01-2009 20:44] |
|
Ik ben benieuwd naar dit boek: http://www.joostzwagerman.nl/boekboek/show/id=141153 Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Studente onthoofd op Virginia Tech AMSTERDAM - Op de campus van de Virginia Tech-universiteit in het Amerikaanse Blacksburg is woensdagavond een Chinese studente onthoofd met een keukenmes. Dat heeft de politie donderdag bekendgemaakt. De politie heeft inmiddels een verdachte in de zaak gearresteerd, een 25-jarige student die het 22-jarige slachtoffer kende. Een motief was nog niet bekend. Virginia Tech kwam in april 2007 uitgebreid in het nieuws omdat een schutter toen 32 studenten en docenten doodschoot, alvorens de hand aan zichzelf te slaan. Gezellig daar hoor, zouden ze nu ook met elkaar Chinees gegeten hebben? |
|
quote: Hij was vandaag bij DWDD en daar maakte hij een aantal hele goede punten in ieder geval (ging natuurlijk over de vervolging van Wilders). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
'Een sprookje? De hel is het' BRUSSEL - Een aflevering van tv-programma 'Het mooiste meisje van de klas' heeft in Vlaanderen geleid tot twee echtscheidingen. De programmamakers herenigden een vrouw met haar jeugdvriend van twintig jaar geleden. Beiden werden op slag weer stapelverliefd. Ze verlieten binnen twee weken hun echtgenoten en vier kinderen en gingen samenwonen. ,,Een sprookje? De hel is het'', zegt ex-vrouw An van de nu gescheiden buschauffeur Rogier Van Briel uit Lommel donderdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws. De vrouw heeft omroep VTM gevraagd de aflevering donderdagavond niet uit te zenden. Maar VTM weigert dat. Een nieuwe reeks vergelijkbare tv-programma's begint donderdagavond in Nederland bij de TROS. Oh, Belgen, blijft lachen met die lui. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hehe dat soort situaties ontstaan snel hoor, niets belgisch aan, tenzij er nog wat kindermishandeling in een kelder met maar 100 km/h op de weg in het verschiet is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |