|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zeg, jij was toch PvdA-af? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat heeft dat ermee te maken? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ALLES Nee, het viel gewoon me op dat jij een vorm van economisch beleid lijkt te steunen die niet direct bij je politieke voorkeuren aansluit. Dat mag je als een compliment opvatten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hoho, het vermelden van een feit is niet hetzelfde als het steunen van een bepaald beleid. Ik kan me niet herinneren in mijn post een waardeoordeel uit te hebben gesproken Een collega noemde het en ik vond het grappig het te vermelden. Iets om over na te denken, zeg maar. Zo en nu weer genoeg gemuggezift. Hoe krijg je dat toch telkens voor elkaar? Meer nieuws! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Je liet dus toch wel wat doorschemeren. Dat je het überhaupt niet meteen afserveert zegt al voldoende, jij slinkse communist quote: Hoe was dat muggeziften? Ik voel me niet aangesproken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Het is muggenziften, met een n. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat vermoedde ik al. Ik weigerde echter in die ironie-val van M. te lopen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het is trouwens ook mierenneuken en niet miereneuken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:kijk eens aan! gniffel.. Op dit moment is het hier vrij gunstig. TOt nu toe zijn er nog geen lonen verlaagt (zover ik weet natuurlijk van de mensen om mij heen, en wat ik hier op tv meekrijg) en worden er nog niet schandalig veel mensen ontslagen zo het lijkt. Het enige wat er op het eerste oog te merken valt is dat bouwprojecten uit worden gestelt of worden afgeblazen. Daarnaast is het goed gunstsig om een huis te hebben hier. de rente kelderd enorm!! Echt enorm en als je loon iig voorlopig hetzelfde blijft!! Mooi spaarpotje! Maar ik ben nog altijd een beetje sceptisch tegenover de Noorse media. Ik heb soms het idee dat die een beetje een positiever beeld scheppen dan dat er werkelijk gaande is. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 29-01-2009 12:40] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Maar gelukkig niet kommasneuken... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Net als de mensen die voldoen aan alle eisen die gesteld worden om als zodanig gekwalificeerd te worden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik voel me als linkshandige hierdoor ernstig in mijn eer gekrenkt. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
ik wist niet dat Ted Haggard een homoseksuele drugsgebruiker was... Ted: quote: (bron= oprah website) |
|
prachtig ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja echt! Die gast was toen nog in de docu "The root of all evil" Dawkins de les aan het lezen (althans dat dacht hij zelf). behoorlijk goed in de doofpot gestopt trouwens. Die man was onder Bush echt een van de meest invloedrijke Amerikanen. edit: haal die namen altijd door elkaar edit: http://www.youtube.com/watch?v=vBC5L6cyq2Y [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 29-01-2009 17:15] |
|
quote: (SN) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Als ik als uitkeringsgerechtigde jou niks misdoe, zou je dan gewoon voortaan je grote mond willen houden? |
|
quote:Aan wie gericht? Kwellie? Boeiender |
|
quote: |
|
quote: Nou, wat zijn "de eisen" dan? |
|
* ondernemend, flexibel en betrokken zijn; * de Nederlandse taal goed beheersen; * geen “9 tot 5 mentaliteit” hebben maar teamspirit; * en een gezonde dosis humor! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dan kan 90 % van mijn collega's aftaaien. Met het oog op '* de Nederlandse taal goed beheersen;' is dat inclusief de bij ons werkzame de Amsterdammers. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Oeh jeetje zeg. Ga werken, luie flikker(s)! |
|
quote:Ik wil een neue tv, full hd. Draai ff overuren pls. Kk thx! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |