IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2009 17:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hé, das Nederland!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-02-2009 19:28 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

RAPE TIME!!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-02-2009 13:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 februari 2009 17:53 schreef Chelman het volgende:
Het is vrij triest als je het afzet tegen het bericht op de vorige pagina. Een verkracht meisje moet een afspraak maken maanden nadat een aspirant lid van de PNVD haar heeft gepwn3d en ome Ad van de PNVD mag meteen terecht.



Volgens mij staat dat los van elkaar. Alle mensen met een psychiatrische stoornis zet je toch ook niet op een website met naam en toenaam? Ik beschouw pedofilie ook als een psychische ziekte.
Beter zou het zijn om mensen met een pedoseksuele voorkeur die ze ook praktizeren te laten begeleiden en monitoren (24/7) door professionele begeleiders. Dat beschermt de omgeving en voorkomt volksgerichten door buurtbewoners die hun agressie op zieke mensen gaan afreageren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2009 13:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. en waar haal je de fondsen vandaan om dat uit te voeren? Allemaal heel leuk en aardig, maar het zijn geen oplossingen ..


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-02-2009 13:29 by bastianus Profiel van bastianus

Gewoon van ons belastinggeld. Eén van de kenmerken van een beschaafd land is dat voor zulke zaken belastinggeld betaald wordt. In de bak kosten pedofielen namelijk ook geld, en dat is toch waar ze uiteindelijk terecht komen als ze aan hun "ziekte" toegeven.
Tegenwoordig probeert men hen trouwens door vrijwilligers te laten begeleiden, om geld te besparen. Dat is een nog veel kwalijker zaak.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2009 13:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ah, dus de hardwerkende man die zich niet gezegend is met een geestesziekte mag er wederom voor opdraaien, dat begint zo onderhand wel minder sociale maten aan te nemen in dit land.

Ik zie het ook absoluut niet als een ziekte, maar als een gedragsfout. En dat is imho wel te corrigeren middels gevangenisstraf, laat ze daar dan werken om (delen van) de kosten van hun verblijf te bekostigen. Er is genoeg werk waar men 0,0 skills voor nodig heeft en waar bedrijven geen arbeiders voor kunnen vinden om die aan het werk te zetten. Daarnaast leren ze zo (en ook de andere gevangen) om effectief deel uit te maken van de maatschappij ipv te parasiteren.

Maar goed, dat zal er ook wel nooit doorkomen in Nederland, daar is het gros van het land te knuffelig voor.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 08-02-2009 13:36 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 8 februari 2009 13:33 schreef Jenje het volgende: Er is genoeg werk waar men 0,0 skills voor nodig heeft en waar bedrijven geen arbeiders voor kunnen vinden om die aan het werk te zetten..


heheh dan krijg je weer mensen die geen producten willen hebben omdat ze door pedos gemaakt zijn.

ik zeg spuitje


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 08-02-2009 13:36 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Misschien is een pedo ook wel een hardwerkende man



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 08-02-2009 13:37 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 8 februari 2009 13:36 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Misschien is een pedo ook wel een hardwerkende man


hehehehe ja. Je moet klein beginnen...


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-02-2009 14:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Geld en geluk

Geld maakt gelukkig, mits het wordt uitgegeven aan ervaringen in plaats van spullen.

Dat stelt psycholoog Ryan Howell van de San Francisco State University dit weekend op het jaarlijkse congres van de Society for Personality and Social Psychology in Florida. Geld uitgeven aan lekkere dinertjes, theaterkaartjes en bungeejumpen, en dus niet aan het hipste mobieltje.

Howell noemt ervaringen een bevrediging van ‘hogere behoeftes’, zoals vitaliteit en sociale verbondenheid. Het kopen van een bijzondere ervaring, kan een beetje levensvreugde opleveren. Die vormt dan weer een mooie herinnering die, in tegenstelling tot een nieuw speeltje, nooit verveelt.

Geld maakt dus gelukkig, als je het maar uitgeeft aan ‘geheugenkapitaal’.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-02-2009 14:33 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 februari 2009 13:11 schreef bastianus het volgende:
Volgens mij staat dat los van elkaar. Alle mensen met een psychiatrische stoornis zet je toch ook niet op een website met naam en toenaam? Ik beschouw pedofilie ook als een psychische ziekte.
Beter zou het zijn om mensen met een pedoseksuele voorkeur die ze ook praktizeren te laten begeleiden en monitoren (24/7) door professionele begeleiders. Dat beschermt de omgeving en voorkomt volksgerichten door buurtbewoners die hun agressie op zieke mensen gaan afreageren.



Die website is geen lijst van pedofielen maar een lijst van veroordeelde pedofielen. Een subtiel verschil.

Goed idee. Mooi ook dat ze de geitenwollensokken wetgeving hebben omzeild die de dader stelselmatig boven de slachtoffer plaatst.

We zouden wat mij betreft het Tsjechisch voorbeeld kunnen volgen waar veel verkrachters en pedo's chemisch gecastreerd worden en sommige mechanisch. Dat laatste is vooralsnog de ENIGE methode om structurele recidive te voorkomen. En recidive onder zedendelinquenten is schrikbarend hoog. Het 'behandelen' van dat soort lieden wordt alleen in stand gehouden door de zelfdraaiende zorgindustrie die om economische en ideologische redenen belang heeft bij het zoveel mogelijk mensen hulpbehoevend te maken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-02-2009 14:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

vind ik eigenlijk ook een betere methode, ik geloof ook wel dat het voor een groot gedeelte een soort ziektebeld is, maar is het eigenlijk niet anders als de drang van mannen om met vrouwen te nemen. Nu kunnen mannen die behoefte wat gemakkelijker gerust stellen omdat die vorm legaal is. Ik vind het vaak een beetje doorgeschoten om te zeggen dat ze ziek zijn en dus geen/minder verantwoording hoeven te dragen voor hun daden. Behandeling is goed maar zeker niet als vervanger voor straf zo geef je ze in veel gevallen vrij spel.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-02-2009 14:44 by Chelman Profiel van Chelman

Het is simpel, ziekte elimineer je. Als je kanker hebt snij je de tumor weg i.p.v. 24/7 met een zooi geitenwollensokken observeren of het verder groeit of dat het misschien vanzelf stopt.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-02-2009 14:44]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-02-2009 14:57 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 8 februari 2009 14:44 schreef Chelman het volgende:
Het is simpel, ziekte elimineer je.




Belgische vrouw wurgt echtgenoot om gesnurk


BRUSSEL - Een 76-jarige vrouw uit Brussel heeft haar man gewurgd omdat hij onophoudelijk hard snurkte. ''Ik was het beu'', zei de vrouw na haar daad om elf uur 's avonds.

De vrouw waarschuwde zelf het personeel van het bejaardenhuis waarin het paar woonde. Het personeel was verbaasd over haar actie. De directrice beschreef het stel als ''erg actief en een voorbeeld van huwelijkstrouw''.

De hoogbejaarde vrouw is inmiddels opgesloten in de Brusselse vrouwengevangenis. Ze zal zich normaal gesproken moeten verantwoorden voor de jury van de rechtbank op verdenking van doodslag.




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 08-02-2009 15:00 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 8 februari 2009 14:44 schreef Chelman het volgende:
Het is simpel, ziekte elimineer je. Als je kanker hebt snij je de tumor weg i.p.v. 24/7 met een zooi geitenwollensokken observeren of het verder groeit of dat het misschien vanzelf stopt.


als je een hersentumor hebt gaat dat niet altijd/.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-02-2009 15:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 februari 2009 14:44 schreef Chelman het volgende:
Het is simpel, ziekte elimineer je. Als je kanker hebt snij je de tumor weg i.p.v. 24/7 met een zooi geitenwollensokken observeren of het verder groeit of dat het misschien vanzelf stopt.


jah okee, met doodstraf elimineer je ook, lust komt voor een groot gedeelte wel uit je balletjes zetten, maar in de hersenen zit weer iets wat het je op kinderen laat vallen. Misschien is er daar een betere manier om het op te lossen. Maar chemische castratie vind ik nu ook wel een goede manier, en permanente bij gevallen waarbij het echt goed duidelijk vast staat dat het gebeurt is, dus niet met een simpel getuigenverklaringetje.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-02-2009 15:19 by XXL Profiel van XXL

Niks castreren. Maandje opsluiten met wat grote negers met een voorkeur voor mannen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-02-2009 15:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

kan toch ook aanvullend.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-02-2009 15:28 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-02-2009 15:40 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 februari 2009 15:00 schreef ElitE het volgende:
jah okee, met doodstraf elimineer je ook


Doodstraf zou veel beter zijn inderdaad maar persoonlijk vind ik de consequenties van een dwaling iets te groot. Maar verder zou het een goed plan zijn. En niks geen nieuwerwetse methodes. Gewoon ophangen en de filmpjes van de executies telkens afspelen in de gevangenissen. Clockwork Orange 2.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-02-2009 16:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Een kinderdagverblijf uit Tongeren wil een 20-jarige student niet langer als stagiair, omdat hij eerder deze week met een T-shirt van de rockgroep Kiss op het werk verscheen. "Bij ouders en personeel weekte dit zo veel emoties los dat de beelden van het drama in Dendermonde terugkwamen", aldus Kathleen Buysse, directrice van 'De Mereltjes'.

"We hadden de jongeman er al meermaals op gewezen dat hij zich met een verzorgd voorkomen moet aanbieden. Zijn T-shirt was de druppel." De student overweegt een klacht in te dienen.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-02-2009 16:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 8 februari 2009 15:40 schreef Chelman het volgende:
Doodstraf zou veel beter zijn inderdaad maar persoonlijk vind ik de consequenties van een dwaling iets te groot. Maar verder zou het een goed plan zijn. En niks geen nieuwerwetse methodes. Gewoon ophangen en de filmpjes van de executies telkens afspelen in de gevangenissen. Clockwork Orange 2.


net andersom!!

je moet in de gavangenissen filmpjes uitzenden van de buitenwereld, dan hebben ze het moeilijker


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 08-02-2009 16:14 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

ja ik kan het wel voorstellen.

ben je kissfan en dan gaan ze zeiken.

kinderachtig hoor!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-02-2009 16:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 februari 2009 16:14 schreef Hypnos het volgende:
net andersom!!

je moet in de gavangenissen filmpjes uitzenden van de buitenwereld, dan hebben ze het moeilijker


en in de buitenwereld fiolmpjes uitzenden van de binnenwereld.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-02-2009 16:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ok, das nog

beter

filmpjes ftw


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen