|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ach ze hoeft iig niet veel moeite te doen bij allimentatie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat moet je in godsnaam met zon lelijk mormel ala Chiel Beelen Against God and Government |
|
an dan istie nog irritanter dan dat hij lelijk is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: (SN) Ok... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De moeder, die 1200 dollar voor de ingreep betaalde, heeft de kliniek nu aangeklaagd. Ze was wel van plan te aborteren, maar toen ze het kind levend geboren zag worden, veranderde alles, zo zegt Williams. Geweldig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Tja dat is wel een veel voorkomend fenomeen dat abortusmoeders opeens wel het kind willen houden als ze het zien ofzo. Abortus is sowieso toch kindermoord(met of zonder goede overwegingen) Of hij nu in de baarmoeder in stukjes wordt gehakt of dat buiten de baarmoeder gebeurt. De reactie van de (ex-)moeder is wel begrijpelijk door dat het vrij moeilijk is een kind lost te laten, maar ze heeft zich aan de andere kant ook niet goed bedacht, ze heeft toch niet tegengesputterd tijdens het weggooien. Bij een late abortus zit je altijd met moeilijkere gevallen, goed erover nadenken is wel handig, maar zo vroeg mogelijk verwijderen is misschien nog handiger. Het is stom om nu de abortus arts aan te klagen hij heeft toch niet verkeerd gehandeld? de arts is immers als abortus arts gevraagd om het als vuil te behandelen door de moeder. Het kan op 23 weken wel levensvatbaar zijn, maar veel sterven er en de meeste zijn gigantisch gehandicapped. Dit bericht is wel vanuit een vaag oogpunt geschreven, als die moeder nu spijt en wrok heeft moet ze dat ophaarzelf richten ipv de arts waar ze het aan gevraagd heeft. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja, maar die spijt van wrok kan met een mooie schadevergoeding wel afgekocht worden hoor. |
|
hehe kan ze een paar mooie nieuwe borsten mee kopen zodat ze snel weer haar buikje gevuld kan krijgen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: In Nederland mag je met 23 weken helemaal niet meer aborteren. En als je na een week aborteert is het echt geen "kindermoord", maar een verwijdering van een hoopje kleefcellen. Het kind geboren laten worden bij zo'n achterlijke moeder is nog wel een stukje erger dan abortus... damn |
|
quote: naar feestjes met BNérs denk ik. |
|
Jah ik weet wel dat er een groot verschil is maar ik bedoelde als in: iets wat leeft doodmaken. Wat ik bedoel is dat het altijd een erg moeilijke en subjectieve grens zal blijven. De abortus grens is in Nederland getrokkken op 21 weken omdat vanaf dan het zenuwstelsel zich zo ontwikkeld dat je dan pas in staat bent pijn te voelen. Dit vind ik wel een vrij goed gekozen grens eigenlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
21 ja? ik dacht 15? ah well. gewoon niet zwanger worden! http://www.telegraaf.nl/prive/3189068/___Giel_Beelen_wil_kinderen_van_zijn_Gulia__18____.html Gulia heet ze.... |
|
quote: I stand corrected Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Maar ja, het is wel de leeftijd waarop Giel nog enigzins kans maakt dat ze tegen hem opkijken. Een kleine snol zit zo vol. |
|
'Ontwikkelingshulp slecht verdeeld'Ontwikkelingsorganisaties richten zich vaak op dezelfde landen. Daardoor krijgen sommige arme landen veel meer hulp dan andere landen die er slechter aan toe zijn. Dat stelt onderzoeker Koch van de Radboud Universiteit in Nijmegen. Koch spreekt van 'donor-darlings', landen als Kenia en Oeganda die populair zijn bij ontwikkelingsorganisaties. Dat meldde Omroep Gelderland. Ontwikkelingsorganisaties Voor landen als Jemen, Friesland en Ivoorkust hebben de ontwikkelingsorganisaties nauwelijks aandacht. Alleen Noorse organisaties kiezen bewust voor de minder populaire landen. |
|
Edit: ben gisteren nog gevraagt om geld te geven voor 1 zo n geweldig doel maar ik vraag me uberhaupt af of ontwikkelingshulp nodig is, en misschien nog wel erg schadelijk is. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-02-2009 22:08] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
fucking master |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: het maakt niet uit of het waar is. Het is iig grappig. |
|
quote: Zo arm is Friesland toch niet? Als ze allemaal nog per persoon een tweepersoons bed hebben om zelfs 's nachts dwars te liggen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Elke week minstens één verkrachting op Belgische school BRUSSEL - Elke week gebeurt er in België minstens één verkrachting binnen de schoolmuren. Dat blijkt uit politiestatistieken over aangiftes. De politie meent dat nog veel incidenten niet zijn aangegeven. In 2007 ging het om 69 verkrachtingen op scholen, veel meer dan de 54 en 52 gevallen in de voorgaande jaren. Het aantal aanrandingen ligt dubbel zo hoog. De incidenten gebeuren meestal in kleedhokjes en bij besprekingen, onder meer tussen de leerkracht en een leerlinge. Maar de politie nuanceert dat de statistieken ook seksueel geweld tussen ouders op een schoolfeest bevatten. Geweld De politiestatistieken van 2007 tonen ook toenemend geweld op scholen. Zo waren er 2324 aangiftes van opzettelijke slagen en verwondingen, beduidend meer dan in 2006 en 2005. Ook het aantal bedreigingen en gevallen van illegaal wapenbezit nam toe, meldde de Vlaamse krant De Standaard zaterdag. |
|
quote: (SN) OMFG Het zit echt echt echt in het water daar. De beste man heeft natuurlijk een kopje koffie gehaald bij een tankstation aan de zuidelijke kant van de grens en heeft toen wat van dat speciale water binnengekregen... Zoiets. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-02-2009 12:25] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bestuurder pedopartij doet aangifte om website Uitgegeven: 7 februari 2009 16:30 Laatst gewijzigd: 7 februari 2009 16:53 HAARLEM - Penningmeester Ad van den Berg van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (PNVD), in de volksmond pedopartij genoemd, heeft zaterdag aangifte gedaan tegen de mensen achter de website stopkindersex. Dat heeft de PNVD laten weten, de politie bevestigde de aangifte. Volgens de politie heeft Van den Berg aangifte gedaan wegens schending van de privacy, aantasting van de leefomgeving, bedreiging en het aanzetten tot haat. Stop Kindersex Vrijdag werd bekend dat de Stichting Stop Kindersex een website in de lucht heeft met daarop foto's, namen en adressen van Nederlandse pedofielen. Door de site in de VS te maken, meent de stichting de Nederlandse privacywetgeving te omzeilen. Ruiten De politie beslist volgende week wat gedaan wordt met de aangifte. In het Limburgse Landgraaf zijn zaterdagochtend in alle vroegte ruiten ingegooid van een woning die op dezelfde website genoemd wordt. Dat heeft een politiewoordvoerster gezegd. |
|
Het is vrij triest als je het afzet tegen het bericht op de vorige pagina. Een verkracht meisje moet een afspraak maken maanden nadat een aspirant lid van de PNVD haar heeft gepwn3d en ome Ad van de PNVD mag meteen terecht. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 07-02-2009 17:54] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |