|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Jij moet gewoon de opmerking maken dat ALLE Amerikanen dom zijn. |
|
quote: LOL |
|
http://www.fd.nl/artikel/10859371/voorzitter-elco-brinkman-faalde-zorgorganisatie-philadelphia Oeioei. Misschien dat van Middelkoop zijn functie bij deze gristelijke zorgorganisatie kan gaan overnemen? Wel triest dat dit soort klungels allemaal buitensporig betaald worden van gemeenschapsgeld. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hmm lees net dat ABN AMRO zijn naam naar ABN aanpast. Dit omdat men het in de VS toch wel veel letters vond.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
.. maar dat ligt toch niet aan de Amerikanen .. |
|
Naakte man met rauwe forel mishandelt schoenenverkoper Uitgegeven: 15 januari 2009 12:40 Laatst gewijzigd: 15 januari 2009 12:40 AMSTERDAM - Een schoenenverkoper in Weert is woensdagochtend in zijn arm gebeten door een naakte man met een forel in zijn hand. Surveillerende stadswachten konden de man vasthouden totdat de politie hem inrekende. Het moet een bizar beeld zijn geweest voor Robert van Dooren, verkoopmedewerker bij Bob's Adventure Store aan de Maaspoort in Weert. Een 25-jarige inwoner van de Limburgse stad parkeerde zijn fiets tegen de gevel en kwam, slechts gekleed in een muts en een paar schoenen, de zaak binnen. Rauwe forel "Hij droeg geen gebruikelijke outfit, zeker niet voor de tijd van het jaar", was de logische constatering van Van Dooren, die met een klant bezig was. "Bovendien had hij een rauwe forel in zijn hand waar hij af en toe in hapte. Ik vroeg hem nog of hij het niet koud had, maar dat was niet zo", zei de verkoper tegen dagblad De Limburger. De schoenenverkoper lichtte twee surveillerende stadswachten in over het bezoek van de schaargeklede man. "Misschien kwam het door de uniformen, maar nu werd de man lastig en begon hij aan een rek in de winkel te trekken. Samen met een stadswacht en mijn klant werkte ik hem op de grond. Met klimmerstouw om zijn nek kreeg ik hem in bedwang, maar hij heeft me wel tot bloedens toe in mijn onderarm gebeten. Zijn tanden staan er nog in." De man bleek ontsnapt uit de open psychiatrische afdeling van het St. Jans Gasthuis. Met een spuitje wist een dokter de patiënt de kalmeren. De man ligt momenteel op de gesloten afdeling van het ziekenhuis, tegen hem is aangifte gedaan. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Ergens zielig maar het had Monty Python kunnen zijn. En savonds, kom je ook thuis.."hoi schat hoe was je dag? trouwens ik ruik vis!." Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Okee, wie zat er nu weer onder werktijd te ZMen? |
|
quote: als het uit MP zou komen zou hij een haring meegebracht hebben Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: euhm Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: "cut down a tree with a herring?" ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hier zou het zijn "Slay a shoesalesman with a herring?" Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Iedereen weet toch dat je met haringen bomen kapt. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik dacht een tent vastzetten. Boeiender |
|
quote: Dat lijkt me te verklaren doordat mensen hier vaak al worden opgepakt voor ze meervoudig moordenaar zijn. In Amerika, kun je door van staat naar staat te trekken, redelijk anoniem je gang gaan. En de meeste grote seriemoordenaars zijn wel van een jaar of twintig geleden, toen het politieapperaat toch minder geavanceerd was als nu. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
nouja genoeg ziekelingen die gewoon lekker gesetteled bleven toch? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ok, deels te verklaren dan. Maar Gacy was dan ook een goede aannemer die wist, hoe een kelder te isoleren. En Dahmer pikte vooral lowlife zwervers, outcasts en ladyboys op die niet door officiële instanties gemist werden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Lekker dan weer. De privacy is al niets meer waard in dit land. Boeiender |
|
quote: dat is misschien ook wel een goede reden dat het meer in de VS gebeurt. Ik had ergens cijfers gezien dat 1% van de amerikaanse bevolking dakloos is. Best bizar en dan ook nog een procentje in de gevangenis. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Van mij mogen die gegevens ook wel doorgestuurd worden naar de VS.... |
|
Nieuws van onze zuiderburen. http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GD8254FKA "Het geweld tegen de jongen escaleerde ook tot beestachtige, mensonterende martelpraktijken. De gerechtspsychiater die Christiaan Mechele na de feiten onderzocht, verdenkt hem ervan een bizarre interesse te hebben voor nazistische wantoestanden. Maar de man ontkent dat. Tegen het zonlicht in, want zijn vrouw beschreef zijn foltermethodes in geuren en kleuren aan haar moeder: hoe Davey tot bloedens toe geslagen werd, hoe hij 's nachts op een tapijt van punaises blootsvoets rechtop moest blijven, hoe hij een fles laxeermiddel moest leegdrinken, hoe hij de uitwerpselen van Mechele moest opeten, hoe hij met eigen urine zijn dorst moest lessen, hoe zijn stiefvader in zijn geslachtsdelen kneep tot hij kronkelde van de pijn, hoe die de loop van een geladen geweer in zijn mond duwde, hoe hij verhitte messen in zijn nek en tussen zijn benen kreeg geduwd, ... En nog erger, te erg voor woorden." ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Is van paar dagen terug en heb me kapot gelachen toen ik t las op teletext; Ik geloof dat dit hetzelfde ongeluk is, of iets wat er op lijkt. Zoetermeer - Maandagavond is 69-jarige man uit Wassenaar met zijn auto te water geraakt op de Fregatwerf in Zoetermeer. Tijdens de autorit heeft het navigatiesysteem de man een een boothelling opgestuurd waar normaal gesproken boten te water worden gelaten. De man kwam met zijn voertuig op het ijs terecht en reed nog zo’n tien meter door. Toen hij door had dat het niet helemaal goed ging wilde hij keren, waarna het voertuig door het ijs zakte. Het slachtoffer kon niet zelfstandig uit het voertuig komen. Duikers van de brandweer hebben hem uit het voertuig gehaald. Het slachtoffer is met onderkoelingsverschijningen naar het Langeland Ziekenhuis in Zoetermeer vervoerd. De politie onderzoekt het ongeval. [Dit bericht is gewijzigd door Litha op 16-01-2009 16:00] |
|
quote: Dat krijg je dus als je een computer voor je laat denken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |