|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nog een kleine 12 dikke 22 uur te gaan en dan gaan de Amerikezen toch echt een democratische neger in het Witte Huis neerzetten. Speculeren over wat de komende 4 of misschien wel 8 jaar zullen gaan brengen laten wij over aan ons enorme legioen new age kwakzalvers. The Onion blikte 8 jaar geleden vooruit op wat het presidentschap van George W. Bush ons zou brengen. Ze wisten waarschijnlijk toen (17 januari 2001) nog niet hoe ontzettend dicht bij de waarheid hun voorspellingen lagen (scary shit!) http://www.theonion.com/content/node/28784?Revisit van Retecool geplukt. Klopt inderdaad behoorlijk. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Amsterdam wil café krakersbolwerk sluiten Uitgegeven: 20 januari 2009 12:21 Laatst gewijzigd: 20 januari 2009 12:21 AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam wil het café van krakersbolwerk Vrankrijk sluiten. Zij heeft de beheerders in brieven laten weten van plan te zijn de vergunningen in te trekken. Dat maakte een woordvoerster dinsdag bekend. Vrankrijk heeft wel nog twee weken de tijd om bezwaar te maken. Reden voor het besluit is een vechtpartij bij het pand op 13 september. Medewerkers van het café zouden een bezoeker toen ernstig hebben mishandeld. Ze zouden hem onder meer met een loden pijp op zijn hoofd hebben geslagen. Het slachtoffer raakte zwaargewond. Vrankrijk weigerde vervolgens volgens de gemeente mee te werken aan het politieonderzoek. Sociaal volk .. |
|
De oplossing: http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2009/01/zo_kan_het_ook_4_dode_krakers.html |
|
mensen deaud vermoorden !!!!!!!!!!1 hahahaha IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Geert Wilders wordt aangeklaagd: http://www.rechtspraak.nl/Gerechten/Gerechtshoven/Amsterdam/Actualiteiten/Amsterdam+Court+of+Appeal+orders+the+criminal+prosecution+of+the+Member+of+Parliament+of+the+Dutch+S.htm The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dit gaat stemmen opleveren voor hem... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
gaat het nu opeens niet meer om de inhoud maar om de "schokkende" manier van presentatie, wat een bullshit. Hij heeft het echt wel netjes gehouden in zn film. De koran en de bijbel staan toch net zo vol met schokkende passages, die net zo goed allerlei mensen discrimineren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik word zo moe van die selectieve verontwaardiging, ga iets nuttigs doen, ga dood. |
|
quote: Inderdaad, Wilders zou eens moeten gaan werken voor z'n geld. Geen filmpjes maken en selectief moslims overal de schuld van geven. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 21-01-2009 18:23] Against God and Government |
|
Ongeloofwaardig, WMP zou hebben geweten dat 'moslims' zonder hoofdletter is. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Scheisse Against God and Government |
|
Toch jammer dat hij aangeklaagd wordt, dit is koren op de molen van Verdonk en die keffer van een Rutte. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wilders heb je eigenlijk hard nodig in de kamer, zn oplossingen slaan vaak op stront en sommige uitspraken ook. Maarja het is wel nodig voor het evenwicht, iemand moet beetje met modder smijten en stoken, en dan zeker over het multicultiprobleem omdat nu geen enkele andere partij daar een beetje nuttige dingen mee doet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hmmmm, denk niet dat Wilders zit te wachten op publieke bijval van Dewinter. Boeiender |
|
quote: +1, ik denk dat de rechtzaal ook de verkeerde plek is om Wilders te bestrijden. Zo iets dient met argumentatie in de Tweede Kamer te gebeuren. Wilders vertegenwoordigt wel een flink deel van het electoraat, hij schijnt zo'n 500.000 potentiële kiezers te hebben. Door uitspraken van Geert te verbieden speel je zijn "martelaarsrol" alleen maar in de kaart, bovendien zijn het opvattingen die blijkbaar breed in de samenleving gedeeld worden en daarom met juiste argumentatie dienen te worden bestreden, niet met een rechtszaak. Eén van de aanklagers, Spong, heeft trouwens ontzettend veel boter op zijn hoofd. Na de moord op Fortuyn is hij toch ook iedereen gaan aanklagen die ook maar minimaal kritiek op Fortuyn had? Terwijl Fortuyn ook nooit vies is geweest van een relletje en, zij het op wat subtielere wijze dan Wilders, toch ook wel wat haat wist te zaaien tegen bepaalde bevolkingsgroepen. Tot slot vind ik de vergelijking tussen de koran en Mein Kampf nog niet eens zo gek, het is inderdaad een vrij hatelijk boek. Maar als je hierin echt consequent wil zijn, zul je ook de bijbel en de torah als "fascistisch boek" moeten betitelen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hij gebruikt 'fascisme' ook alleen maar als benoeming van de Islam omdat zijn potentiële aanhangsels dan denken 'Oh ja dat waren toch de slechteriken in de tweede wereldoorlog, nouja die waren wel erg gemeen ja!'. Gewoon een 'hip' woordje dat verkeerd wordt gebruikt. Zou graag een keer een Wilders willen horen uitleggen waar de gelijkenissen zitten en waarom de Islam daarom zo typisch fascistisch is. Wat hij bedoeld te zeggen volgens mij is dat de Islam 'totalitair' is, maar fascisme is veel meer dan dat. Dan zou de Islam net zo goed 'communistisch' kunnen zijn. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ik denk dat we daar lang op kunnen wachten. Aangezien Wilders elk kritisch debat of interview nog steeds zorgvuldig vermijdt. Bang om door de mand te vallen ongetwijfeld. Net zoals Fortuyn trouwens met gemak Melkert kort en klein wist te maken (wat overigens een schitterend stukje t.v. opleverde) maar zelden met b.v. Jan Marijnissen in debat durfde te gaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: waar bemoeit die fascistische klootzak zich mee eigenlijk? |
|
quote: idd... Wilders kan nu weer lekker de gekrenkte snotneus uithangen. Zag z'n pruillipje vandaag op teevee... wat een ongelofelijke kneus is het toch. Maar ja... "Wilders zegt waar het op staat!", "Wilders zegt wat wij denken!" Als cliniclown zou die gast het erg goed doen... altijd maar schermen met het recht op vrije meningsuiting... zal mij benieuwen als ik zeg: "Alle Nederlandse Burgers die een Hongaarse vrouw uit de catalogus hebben besteld, moeten hun Nederlanderschap opgeven!". Denk dat ik dan aangeklaagd word voor discriminatie... |
|
quote: Rutte, wel de "goede" partij en liever dan Verdonk, maar nog steeds jammer dat Henk weg is. |
|
quote: Houd je brievenbus maar in de gaten, naar mannetje! |
|
ze gaan je deaud vermoore homeau.... IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wat Bastianus zegt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |