|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Duurde nog lang. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nogal. Bruce Banner |
|
hehe ik keek ook pas laat op fok ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ban!! :') Against God and Government |
|
zet ff een aluhoedje op., IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Iiieewwwww! Peuter zuigt condom leeg Een peuter van 22 maanden is bijna gestikt in een gebruikt condoom. De moeder hoorde het kind op het kapotje kauwen en naar adem happen. Ze probeerde het rubber nog uit zijn mond te trekken maar het was al te laat, de baby had de inhoud al ingeslikt… Het gezin was onderweg naar huis van een vakantie in Florida, Amerika, toen ze met - vader, moeder en drie kinderen - een nachtje verbleven in het Burlington County hotel, waar de peuter het condoom kennelijk op de vloer van de hotelkamer vond. Levensbedreigend In de aanklacht staat onder meer vermeld dat er een 'levensbedreigend' voorwerp in de hotelkamer werd achtergelaten, waardoor de jongen nu wellicht een 'seksueel overdraagbare aandoening, zoals HIV of AIDS heeft. Het knulletje is inmiddels getest op alle ziektes en zal in de toekomst nog meer tests moeten ondergaan. Het gezin eist extra geld vanwege de stress die het heeft ondergaan. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
haha levensbedreigend edit: nouja natuurlijk wel als je ouders je het vertellen, al helemaal als (hetrosexuele) jongen. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-02-2009 20:58] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Je bedoelt, afgezien van de mogelijkheid van AIDS en dergelijke? Of is dat niet levensbedreigend genoeg meer dezer dagen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
mogelijkheid dat wel maar altijd erg overdreven, nou moet je wel erg veel toeval hebben om iemand te vinden ermee. daarnaast is HIV een bijzonder zwak virus als het buiten het lichaam komt. Daarnaast moet de baby wel een bloeding in zn mond hebben, en dan nog is de kans niet zo erg groot(zeker niet als afstammeling van europeanen). Andere SOA's zijn of onderschat of aids is behoorlijk overschat, hepatitis C dat wil je liever niet... Edit: oh hepatitis is niet echt een soa, maar kan bij een al een aanwezige soa verspreiden, maar vooral bloedcontact. Het is wel de ziekte waar je bang voor moet zijn bij injectienaalden, niet AIDS want dat is na een minuutje al van je naald af geoxideerd. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-02-2009 21:33] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Blijft natuurlijk nog het verstikkingsgevaar She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
dat is er ook bij andere voorwerpen van dat formaat Edit: of heb je het over kotsende ouders? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-02-2009 21:26] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Run jij een motel-keten of zo? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ik ben wat vergeten op te ruimen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: (elsevier) Krijg er toch een beetje een 2001 / A Space Oddysey gevoel bij. Boeiender |
|
Moet ook nogal een fikse voorraad kernwapens zijn lijkt me dan... Wanneer wordt de VS binnengevallen? |
|
quote: Laatst nog, in 2001...... *oeh, what a connection with MINE former post!* Boeiender |
|
beheren? het is toch gewoon een computer die simulaties draait maar toch niet voor beveiliging ofzo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Er staat beheren. Dat zal dan onderhoud zijn, maar ook de afweging of het gebruikt moet worden. Valt ook onder beheer toch? Boeiender |
|
zou er ook winamp op zitten? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
analyseren en vervolgens komt erg zeker een mens die het gaat "beheren" ? anders had er wel even wat meer in het stukje mogen staan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Had dus "gedeeltelijk beheren" moeten staan, lijkt mij wel logisch. Boeiender |
|
dus ik beheer ook mijn financiën met mn zakjapanner? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Jep, dan is die zakjapanner een hulpmiddel om te beheren, net als die computer. Boeiender |
|
quote: Je gaat er toch hopelijk niet vanuit dat nieuwsberichten de werkelijkheid daadwerkelijk weergeven, hè? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |