|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe ik zie dat zeker ook als erg gave uitdaging, maarja ik hoef dan weer zo weinig mensen dood in mn omgeving ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: als je alleen de kant van de politie kent denk je dat wel jah, maar hoeveel mensen zijn er niet vermist en gewoon netjes vermoord zonder dat mensen erachter kwamen, de perfecte moord bestaat wel maar nogal logisch dat je er nooit van hoort. Daarnaast, onverwachte hartaanvallen komen geregeld voor bij mensen en zijn daarom niet echt opvallend, met of veranderingen in medicatie of een slim gekozen gif vind je het nooit met een beetje medische kennis kun je echt gigantisch veel hoor [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-01-2009 21:55] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dus ofwel de Amerikaanse seriemoordenaar, ofwel de Europese politie is incompetenter She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
of de europese slachtoffers zijn makkelijker ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gemiddeld gezien waarschijnlijk een stuk slanker, dus minder lijk om weg te werken She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tientallen ex-gevangenen Guantánamo weer in jihad Tientallen voormalige gevangenen van de Amerikaanse terreurgevangenis op Guantánamo Bay hebben zich na hun vrijlating weer aangesloten bij de jihad, de heilige moslimoorlog tegen het Westen. Dat heeft een woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Defensie vandaag gezegd. Van achttien ex-gedetineerden is volgens de zegsman vastgesteld dat ze de jihad weer hebben opgepakt. Nog eens 43 mensen zijn "vermoedelijk teruggekeerd in het gevecht". Kort na de terreuraanslagen van 11 september 2001 nam de Amerikaanse regering op de marinebasis Guantánamo Bay in Cuba een gevangenenkamp in gebruik, waar vermeende terroristen werden opgesloten. Mensenrechtenorganisaties hebben in de loop van de tijd forse kritiek op het kamp geuit. De aanstaande Amerikaanse president Barack Obama wil het complex zo snel mogelijk sluiten. Na een maandje in zo'n kamp zou ik ook wel de jihad in in duiken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehehe, "teruggekeerd in het gevecht", nounou, poeheeeeeeee. Welk gevecht eigenlijk? Boeiender |
|
ik zou hetzelfde doen als je 99 maagden beloofd wordt... |
|
quote: De vraag is hoeveel mensen dit zijn die al eerder in de strijd waren betrokken en hoeveel mensen die onschuldig waren op het moment dat ze werden opgepakt . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
hehe jah dat is wel een erg interessante vraag. Slaapwandelaar wordt wakker met bevroren tenen Will Fee kreeg de schrik van zijn leven toen hij gisternacht zijn ogen opendeed. Hij bevond zich zittend op de bank en naast hem stond een aantal agenten. Hij had het steenkoud en toen zijn blik afdwaalde naar zijn voeten zag hij dat zijn tenen flink aangetast waren door bevriezing. De Amerikaan bleek een flink stuk door zijn buurt te hebben geslaapwandeld. Een buurman zag Fee in zijn pyjama op blote voeten door de straat lopen en belde het alarmnummer. Agenten in Minneapolis vonden de slaapwandelaar zes blokken verderop en brachten hem terug naar zijn huis. Daar werd hij pas wakker. "Toen ik naar mijn tenen keek, dacht ik dat ik ze kwijt zou raken", vertelt Fee tegen FoxNews. Dat viel uiteindelijk mee, want hij hield ‘alleen maar’ tweedegraads brandwonden over aan zijn wandeltocht bij -12 graden. Het ziekenhuis noemt het een ‘wonder’ dat Fee niet meer bevriezingsverschijnselen heeft. haha slaapwandelen is toch wel 1 van de vaagste ziektes die er is ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Gelukkig weten we ook dat dat ministerie altijd de waarheid vertelt en zich alleen aan de feiten houdt. |
|
quote: Lach er maar om. Tot je al slaapwandelend jezelf buiten sluit in je onderbroekje en bij de buren van de Ulk moet gaan vragen of je daar op de bank mag liggen omdat meneer met zijn zatte harses dwars door het geluid van de bel heen slaapt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Amerikaan verkoopt dochter voor bier en vlees Uitgegeven: 13 januari 2009 20:26 Laatst gewijzigd: 13 januari 2009 20:26 SACRAMENTO - Een Amerikaanse man heeft geprobeerd zijn 14-jarige dochter te verkopen. In ruil voor 16.000 dollar (ongeveer 12.000 euro), honderd kratten bier en een paar dozen vlees gaf hij het meisje weg aan een 18-jarige kennis. Dat heeft de politie in de Californische plattelandsgemeente Greenfield, ruim 200 kilometer ten zuidoosten van San Francisco, dinsdag gezegd. De zaak kwam aan het rollen toen de vader van het meisje zich bij de politie meldde, omdat de aspirant-bruidegom een deel van de bruidsschat niet had betaald. De vader is aangehouden voor mensenhandel. De 18-jarige jongen wordt verdacht van seksueel misbruik. |
|
gewoon een bruidschat, niets mis mee |
|
quote: haha behoorlijk kut maar toch ook erg grappig mn broer had vroeger echt bijna in de koelkast gepist en ook een keer bijna in mijn kamer. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Managers Philadelphia doorbetaald NUNSPEET - De afgetreden topmanagers van zorginstelling Philadelphia worden nog steeds doorbetaald, ondanks de financiële problemen. Dat bevestigt een woordvoerder van Philadelphia. Uit onderzoek van de SP blijkt dat de bestuurders van Philadelphia meer verdienen dan premier Balkenende. De vier bestuurders ontvingen in 2007 samen bijna negen ton aan salaris. Het is nog niet duidelijk hoe lang de bestuurders doorbetaald krijgen en of er nog gouden handdrukken volgen. De instelling biedt in Gelderland zorg aan zo'n 2100 cliënten en er werken 1700 mensen. |
|
quote: Bijna te goed voor een nekschot.. schijtziek word ik van zulke klootzakken. Een kleine snol zit zo vol. |
|
JaloerS? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Jaloer$ dan alijd nog. Maar wel walgelijk. Iemand met 150 in het jaar kan best een paar maanden zonder me dunkt. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 14-01-2009 14:48] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hehe wordt je schijtziek, moet je juist naar ze toe! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja je doet eigenlijk gewoon het zelfde. Ik mag niet op jou feestje komen?> Dan mag jij ook niet op mijn feestje komen. Voor de rest is het denk ik de media. kijk maar een naar programma;s als CSI. Dat is ook gewoon gemaakt om je te laten denken dat ze iedereen kunnen pakken. De man in het stukje is zwart. Dat komt ook niet vaak voor. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: whohaha , had het net op nu.nl gelezen , lach me een breuk............deze man moet haast ernstig zijn geinspireerd door Al Bundy! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
dolf Hitler weggehaald bij ouders Uitgegeven: 14 januari 2009 17:58 Laatst gewijzigd: 14 januari 2009 18:02 NEW YORK - De Amerikaanse kleuter Adolf Hitler Campbell (3) mag niet langer bij zijn ouders wonen. De kinderbescherming in de staat New Jersey heeft de jongen weggehaald uit zijn ouderlijk huis, meldden lokale media woensdag. Ook de zusjes van Adolf, JoyceLynn Aryan Nation en Honszlynn Hinler, werden meegenomen. Een reden voor de ingreep is niet gegeven. De ouders van Adolf, een jongen met blond haar en blauwe ogen, zijn fervente neonazi's. De zaak kwam aan het licht toen de vader van de kleuter vorige maand bij een plaatselijke supermarkt een taart wilde bestellen met het opschrift ''Fijne verjaardag, Adolf Hitler''. De vader zei destijds niet in te zien wat het probleem was. Hij zou met de namen van zijn kinderen slechts zijn Duitse afkomst hebben willen eren. Jenje? Leef je uit! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |