IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-01-2009 21:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Zelfs als je de stukjes in het Ijsselmeer dumpt en bij Rotterdam vinden ze het nog.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2009 21:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe ik zie dat zeker ook als erg gave uitdaging, maarja ik hoef dan weer zo weinig mensen dood in mn omgeving


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2009 21:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 januari 2009 21:51 schreef Greycloak het volgende:
Zelfs als je de stukjes in het Ijsselmeer dumpt en bij Rotterdam vinden ze het nog.


als je alleen de kant van de politie kent denk je dat wel jah, maar hoeveel mensen zijn er niet vermist en gewoon netjes vermoord zonder dat mensen erachter kwamen, de perfecte moord bestaat wel maar nogal logisch dat je er nooit van hoort.

Daarnaast, onverwachte hartaanvallen komen geregeld voor bij mensen en zijn daarom niet echt opvallend, met of veranderingen in medicatie of een slim gekozen gif vind je het nooit met een beetje medische kennis kun je echt gigantisch veel hoor

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-01-2009 21:55]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-01-2009 21:55 by Mark Profiel van Mark

Dus ofwel de Amerikaanse seriemoordenaar, ofwel de Europese politie is incompetenter


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2009 21:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

of de europese slachtoffers zijn makkelijker


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-01-2009 21:59 by Mark Profiel van Mark

Gemiddeld gezien waarschijnlijk een stuk slanker, dus minder lijk om weg te werken


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2009 22:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2009 23:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Tientallen ex-gevangenen Guantánamo weer in jihad

Tientallen voormalige gevangenen van de Amerikaanse terreurgevangenis op Guantánamo Bay hebben zich na hun vrijlating weer aangesloten bij de jihad, de heilige moslimoorlog tegen het Westen. Dat heeft een woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Defensie vandaag gezegd.

Van achttien ex-gedetineerden is volgens de zegsman vastgesteld dat ze de jihad weer hebben opgepakt. Nog eens 43 mensen zijn "vermoedelijk teruggekeerd in het gevecht".

Kort na de terreuraanslagen van 11 september 2001 nam de Amerikaanse regering op de marinebasis Guantánamo Bay in Cuba een gevangenenkamp in gebruik, waar vermeende terroristen werden opgesloten. Mensenrechtenorganisaties hebben in de loop van de tijd forse kritiek op het kamp geuit. De aanstaande Amerikaanse president Barack Obama wil het complex zo snel mogelijk sluiten.


Na een maandje in zo'n kamp zou ik ook wel de jihad in in duiken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-01-2009 23:18 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hehehe, "teruggekeerd in het gevecht", nounou, poeheeeeeeee. Welk gevecht eigenlijk?


Boeiender


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 13-01-2009 23:37 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

ik zou hetzelfde doen als je 99 maagden beloofd wordt...


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-01-2009 23:42 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 13 januari 2009 23:11 schreef ElitE het volgende:
Tientallen ex-gevangenen Guantánamo weer in jihad

Tientallen voormalige gevangenen van de Amerikaanse terreurgevangenis op Guantánamo Bay hebben zich na hun vrijlating weer aangesloten bij de jihad, de heilige moslimoorlog tegen het Westen. Dat heeft een woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Defensie vandaag gezegd.

Van achttien ex-gedetineerden is volgens de zegsman vastgesteld dat ze de jihad weer hebben opgepakt. Nog eens 43 mensen zijn "vermoedelijk teruggekeerd in het gevecht".

Kort na de terreuraanslagen van 11 september 2001 nam de Amerikaanse regering op de marinebasis Guantánamo Bay in Cuba een gevangenenkamp in gebruik, waar vermeende terroristen werden opgesloten. Mensenrechtenorganisaties hebben in de loop van de tijd forse kritiek op het kamp geuit. De aanstaande Amerikaanse president Barack Obama wil het complex zo snel mogelijk sluiten.


Na een maandje in zo'n kamp zou ik ook wel de jihad in in duiken.


De vraag is hoeveel mensen dit zijn die al eerder in de strijd waren betrokken en hoeveel mensen die onschuldig waren op het moment dat ze werden opgepakt .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-01-2009 1:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe jah dat is wel een erg interessante vraag.


Slaapwandelaar wordt wakker met bevroren tenen

Will Fee kreeg de schrik van zijn leven toen hij gisternacht zijn ogen opendeed. Hij bevond zich zittend op de bank en naast hem stond een aantal agenten. Hij had het steenkoud en toen zijn blik afdwaalde naar zijn voeten zag hij dat zijn tenen flink aangetast waren door bevriezing. De Amerikaan bleek een flink stuk door zijn buurt te hebben geslaapwandeld.

Een buurman zag Fee in zijn pyjama op blote voeten door de straat lopen en belde het alarmnummer. Agenten in Minneapolis vonden de slaapwandelaar zes blokken verderop en brachten hem terug naar zijn huis. Daar werd hij pas wakker.

"Toen ik naar mijn tenen keek, dacht ik dat ik ze kwijt zou raken", vertelt Fee tegen FoxNews. Dat viel uiteindelijk mee, want hij hield ‘alleen maar’ tweedegraads brandwonden over aan zijn wandeltocht bij -12 graden. Het ziekenhuis noemt het een ‘wonder’ dat Fee niet meer bevriezingsverschijnselen heeft.

haha slaapwandelen is toch wel 1 van de vaagste ziektes die er is


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WMP
Usericon van WMP
Posted 14-01-2009 3:17 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 13 januari 2009 23:11 schreef ElitE het volgende:
Tientallen ex-gevangenen Guantánamo weer in jihad

Dat heeft een woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Defensie vandaag gezegd.


Gelukkig weten we ook dat dat ministerie altijd de waarheid vertelt en zich alleen aan de feiten houdt.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-01-2009 8:04 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 januari 2009 1:06 schreef ElitE het volgende:


haha slaapwandelen is toch wel 1 van de vaagste ziektes die er is

Lach er maar om. Tot je al slaapwandelend jezelf buiten sluit in je onderbroekje en bij de buren van de Ulk moet gaan vragen of je daar op de bank mag liggen omdat meneer met zijn zatte harses dwars door het geluid van de bel heen slaapt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 14-01-2009 10:53 by 6sic6 Profiel van 6sic6

Amerikaan verkoopt dochter voor bier en vlees
Uitgegeven: 13 januari 2009 20:26
Laatst gewijzigd: 13 januari 2009 20:26

SACRAMENTO - Een Amerikaanse man heeft geprobeerd zijn 14-jarige dochter te verkopen. In ruil voor 16.000 dollar (ongeveer 12.000 euro), honderd kratten bier en een paar dozen vlees gaf hij het meisje weg aan een 18-jarige kennis.
Dat heeft de politie in de Californische plattelandsgemeente Greenfield, ruim 200 kilometer ten zuidoosten van San Francisco, dinsdag gezegd.

De zaak kwam aan het rollen toen de vader van het meisje zich bij de politie meldde, omdat de aspirant-bruidegom een deel van de bruidsschat niet had betaald.

De vader is aangehouden voor mensenhandel. De 18-jarige jongen wordt verdacht van seksueel misbruik.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2009 11:29 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

gewoon een bruidschat, niets mis mee


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-01-2009 12:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 januari 2009 8:04 schreef bastianus het volgende:
Lach er maar om. Tot je al slaapwandelend jezelf buiten sluit in je onderbroekje en bij de buren van de Ulk moet gaan vragen of je daar op de bank mag liggen omdat meneer met zijn zatte harses dwars door het geluid van de bel heen slaapt.


haha behoorlijk kut maar toch ook erg grappig

mn broer had vroeger echt bijna in de koelkast gepist en ook een keer bijna in mijn kamer.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2009 12:53 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Managers Philadelphia doorbetaald

NUNSPEET - De afgetreden topmanagers van zorginstelling Philadelphia worden nog steeds doorbetaald, ondanks de financiële problemen. Dat bevestigt een woordvoerder van Philadelphia.

Uit onderzoek van de SP blijkt dat de bestuurders van Philadelphia meer verdienen dan premier Balkenende. De vier bestuurders ontvingen in 2007 samen bijna negen ton aan salaris.

Het is nog niet duidelijk hoe lang de bestuurders doorbetaald krijgen en of er nog gouden handdrukken volgen. De instelling biedt in Gelderland zorg aan zo'n 2100 cliënten en er werken 1700 mensen.



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 14-01-2009 14:44 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 14 januari 2009 12:53 schreef ghoulliette het volgende:
Managers Philadelphia doorbetaald

NUNSPEET - De afgetreden topmanagers van zorginstelling Philadelphia worden nog steeds doorbetaald, ondanks de financiële problemen. Dat bevestigt een woordvoerder van Philadelphia.

Uit onderzoek van de SP blijkt dat de bestuurders van Philadelphia meer verdienen dan premier Balkenende. De vier bestuurders ontvingen in 2007 samen bijna negen ton aan salaris.

Het is nog niet duidelijk hoe lang de bestuurders doorbetaald krijgen en of er nog gouden handdrukken volgen. De instelling biedt in Gelderland zorg aan zo'n 2100 cliënten en er werken 1700 mensen.




Bijna te goed voor een nekschot.. schijtziek word ik van zulke klootzakken.


Een kleine snol zit zo vol.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-01-2009 14:46 by Mark Profiel van Mark

JaloerS?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-01-2009 14:47 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 januari 2009 14:46 schreef Mark het volgende:
JaloerS?
Jaloer$ dan alijd nog.

Maar wel walgelijk. Iemand met 150 in het jaar kan best een paar maanden zonder me dunkt.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 14-01-2009 14:48]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-01-2009 14:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe wordt je schijtziek, moet je juist naar ze toe!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 14-01-2009 15:05 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 13 januari 2009 20:57 schreef bastianus het volgende:
Er zijn toch wel meer serial killers veroordeeld in de VS? Op de één of andere manier klinkt het me toch altijd vrij onlogisch in de oren om een dergelijk iemand met de doodstraf te veroordelen. Je stelt je voor mijn gevoel toch op hetzelfde morele niveau als de moordenaar zelf. Bovendien lijkt het me dat je er vrij gemakkelijk vanaf komt als je ineens dood bent. Verder lijken seriemoordenaars me zeer interessant om te bestuderen, liefst als ze nog in leven zijn. Zo'n Charles Manson bijvoorbeeld blijft een geweldig figuur, ook die filmpjes op youtube van hem allemaal, op de één of andere manier blijft hij een showman waar je om moet lachen.
Wat ik me ook afvraag: Hoe kan het dat het fenomeen seriemoordenaar zo vaak in de VS voorkomt?


Ja je doet eigenlijk gewoon het zelfde. Ik mag niet op jou feestje komen?> Dan mag jij ook niet op mijn feestje komen.

Voor de rest is het denk ik de media. kijk maar een naar programma;s als CSI. Dat is ook gewoon gemaakt om je te laten denken dat ze iedereen kunnen pakken.

De man in het stukje is zwart. Dat komt ook niet vaak voor.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 14-01-2009 15:11 by AARSVIJAND Profiel van AARSVIJANDhttp://www.scrotum.tk

quote:
Op 14 januari 2009 10:53 schreef 6sic6 het volgende:
Amerikaan verkoopt dochter voor bier en vlees
Uitgegeven: 13 januari 2009 20:26
Laatst gewijzigd: 13 januari 2009 20:26

SACRAMENTO - Een Amerikaanse man heeft geprobeerd zijn 14-jarige dochter te verkopen. In ruil voor 16.000 dollar (ongeveer 12.000 euro), honderd kratten bier en een paar dozen vlees gaf hij het meisje weg aan een 18-jarige kennis.
Dat heeft de politie in de Californische plattelandsgemeente Greenfield, ruim 200 kilometer ten zuidoosten van San Francisco, dinsdag gezegd.

De zaak kwam aan het rollen toen de vader van het meisje zich bij de politie meldde, omdat de aspirant-bruidegom een deel van de bruidsschat niet had betaald.

De vader is aangehouden voor mensenhandel. De 18-jarige jongen wordt verdacht van seksueel misbruik.



whohaha , had het net op nu.nl gelezen , lach me een breuk............deze man moet haast ernstig zijn geinspireerd door Al Bundy!


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-01-2009 20:53 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

dolf Hitler weggehaald bij ouders
Uitgegeven: 14 januari 2009 17:58
Laatst gewijzigd: 14 januari 2009 18:02
NEW YORK - De Amerikaanse kleuter Adolf Hitler Campbell (3) mag niet langer bij zijn ouders wonen. De kinderbescherming in de staat New Jersey heeft de jongen weggehaald uit zijn ouderlijk huis, meldden lokale media woensdag.

Ook de zusjes van Adolf, JoyceLynn Aryan Nation en Honszlynn Hinler, werden meegenomen. Een reden voor de ingreep is niet gegeven.

De ouders van Adolf, een jongen met blond haar en blauwe ogen, zijn fervente neonazi's. De zaak kwam aan het licht toen de vader van de kleuter vorige maand bij een plaatselijke supermarkt een taart wilde bestellen met het opschrift ''Fijne verjaardag, Adolf Hitler''.

De vader zei destijds niet in te zien wat het probleem was. Hij zou met de namen van zijn kinderen slechts zijn Duitse afkomst hebben willen eren.

Jenje? Leef je uit!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen