|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tyfus ja, nu je het zegt, het lijkt wel als of ik een geknipte en geplakte poster uit de Hitkrant heb gepost. Maar goed, op de tweede foto ziet ze er nog niet echt smakelijk uit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
American Pie 2. Geen film die ik met voorbedachte rade op zou zetten, maar ik zapte er gisteren langs en dan laat je'm toch weer opstaan. Erg banaal allemaal, maar er zitten toch best wel leuke stukjes in. Vooral Michelle (this óne tíme, at bánd cámp) is best grappig. |
|
Knocked Up Ik dacht eerst dat deze film niks voor mij was, maar hij was toch best geinig. |
|
Date Movie. Gruwelijk flauw, van de makers van Scary Movie. Lachen dus. |
|
The Curious Case of Benjamin Button. Deze film is voor 13 oscars genomineerd. Ik neem aan dat daar ook een nominatie voor 'Langdradigste film' bij zit. Wat duurt die film onbehoorlijk lang en wat hij is onbehoorlijk saai. Er zit nauwelijks verhaal in, en het verhaal dat er in zit, is enorm voorspelbaar. Bevat enkele grappige momenten, maar het is echt zonde van je 2,5 uur. Gelukkig zaten we in Tuschinski, dat maakt een hoop goed. |
|
quote:Wat een verschrikkelijke film vond ik dat zeg, ik heb hem niet eens af kunnen kijken. Laatst nog gekeken, na twee andere films van Ki-duk Kim te hebben gezien: [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 21-02-2009 10:35] |
|
quote: Die van mij of die van jou? |
|
The Curious Case of Benjamin Button. |
|
|
|
One Flew Over the Cuckoo's Nest, weer. |
|
liepe shit ouwe! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
geweldige film vooral als hij door krijgt dat er sommigen op de afdeling vrijwillig opgenomen zijn. Ik heb dat beleeft. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dikke vette plus 1. Heb de film gisteravond gezien. Pluspunten vond ik de filmpjes van blikseminslag, en een mega lekkere brad pitt. Maar idd veels te langdradig, veels te veel overbodige zaken die niets toevoegen aan het verhaal, maar wel mooie beelden opzich. Vond het leuk om de veranderingen in de samenleving door de ogen van benjamin te zien. |
|
Ja precies. Het feit dat Benjamin oud wordt geboren en jong sterft voegt mijns inziens geen extra dimensie toe aan het verhaal, en dat vind ik gewoon kwalijk. Als je die ziekte wegdenkt uit de film, is het een heel gewoon liefdesdrama. Waar die recensenten en de Oscar-commissie (of weet ik veel) al die positiviteit vandaan halen is mij echt een raadsel. |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Die heb ik gisteren zitten kijken, best aardig, al heb ik niet de gehele film goed kunnen volgen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Gezellige film of niet? Hier Mongol gekeken, visueel spektakel eerste klasse, van de landschappen tot aan de gevechten, het is werkelijk adembenemend. Voeg daar een klassieke, doch behoorlijke plot- en karakterontwikkeling aan toe en je hebt een eersteklas zondagmiddagfilm te pakken! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Bolt Matige animatie maar met heerschende hamster! Oh en Outlander gekeken, of ja.. poging gedaan. Wat een slechte film was dat, met lelijke decors en alles en voorspelbaar verhaal ghehe. |
|
|
|
shit, die moet ik nou nog stééds zien... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Niet dat ik hem gezien heb, maar ik als een stuk minder film-freak dan jij vind het al dat ik hem nog niet gezien heb Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
'12 Monkeys' maar weer eens She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Leuk concept, slecht uitgewerkt = matige film . [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 23-02-2009 15:38] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |