![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hm, op imdb.com laten ze er weinig van heel, schijnt bij lange na niet zo goed als 1 en 2 te zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Geldzuigerij dus. Jammer altijd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: The Grudge 3 is even voorspelbaar als hij slecht is. Eden Lake. Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: Eden Lake, die heb ik ook gezien laatst. Best bizar filmpje, begint ronduit 'corny' maar wordt al vrij snel behoorlijk grimmig. Deed me qua sfeer een beetje denken aan films als (het origineel van) Last House On The Left. ![]() |
|
Sgt Kabukiman Demons Wil je muilperen? ![]() |
|
Anvil! The Story of Anvil http://www.anvilthestoryofanvil.com Geweldig om te zien hoe beide overgebleven bandleden van deze Canadese metalband na twintig jaar succesloos te zijn geweest blijven vechten om alsnog het succes te boeken waar ze zo hard voor gewerkt hebben. Zowel schrijnend genant, enorm lachwekkend als erg bewonderenswaardig en aandoenlijk! Spinal Tap in real life. Heerlijk! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 23-05-2009 21:13] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Momenteel Arlington Road weer eens. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Afgelopen nacht House of Fears opgezet, maar na een half uur weer afgezet, te cheesy, te voorspelbaar, te slecht acteerwerk. Toen 2001 maniacs gekeken. Kijk, zo hoort het. B-horror, maar dan wel leuk. Robert englund als de main bad guy, veel over de top gore en veel tieten en veel humor, duidelijk een horrorfilm die je niet al te serieus moet nemen. Kostelijk vermaakt, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Welke heb je gekeken? De oude of de nieuwe. (ik weet trouwens niet zeker of er twee zijn, maar volgens mij wel) Wil je muilperen? ![]() |
|
De nieuwe, is een remake, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Gisteren 'The International' gekeken. Aardige film mijns inziens. Por Vida ![]() |
|
Gisteren Puffball en The Portal gezien, allebei behoorlijk slecht... Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Yeesss!! Gouden Palm voor Haneke! Eindelijk de volle erkenning voor imho de grootste regisseur van deze tijd. ![]() Hier nog even Batman, the dark knight gekeken. Ik kan nooit iets met batman films, en hier is het niet anders. Waarom deze groteske ellende meer dan 2 uur moet duren is mij een compleet raadsel. Een plot wat op 1 a4tje past, slaapverwekkende dialogen tussen acteurs waarvan er slechts 1 zich op zijn gemak lijkt te voelen (jaja) en de rest een blik heeft van: "Wat DOE ik hier?". Geen enkele karakterontwikkeling, geen enkele verassende plotwending, totaal oninteressante cinematografie (een plafond dat licht geeft... WOW!!) Ik ga niet meteen zeggen dat deze film echt slecht is, maar waarom deze in vredesnaam zo bejubeld is?? ![]() ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Haneke heeft o.a. Caché gedaan toch? edit: en Code Inconnu. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-05-2009 10:43] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Into the Wild, the death of a happy camper ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Gisteren naar Pulp Fiction. Het blijft een geweldige film! Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
Eindelijk Triumph Des Willens gezien gisteren. Indrukwekkend. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Parfume: Story Of A Murderer ![]() ![]() |
|
Dat vond ik een saaie film, maar dat ligt aan mij. Cannibal Holocaust (alweer) The Burning Wil je muilperen? ![]() |
|
gespreid over 3 weken de volledige Porky's trilogie gezien, pure nostalgie ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Schindler's List ![]() |
|
Nu Beowulf met Christoper Lambert op TV. Wat is het toch ook een gruwelijke kutfilm; kansloze acteur, waardeloze muziek, schrijnend slecht verhaal. En ja, toch ga ik 'm afkijken. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |