|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Cannibal Holocaust ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hmm vreumd, hier wel.. maar goed Knowing dus. Hoe is die Slumdog Millionaire? |
|
quote: Tsja... grotendeels goede films, maar vind je zo'n 16 uur film kijken in een zonovergoten weekend als diegene die net achter ons ligt niet zonde? |
|
quote: Thuis zie ik het plaatje ook niet. Iets over deep-linking wat niet mogelijk is. Slumdog Millionaire vond ik wel een ok film. Het idee is wel leuk en het is ook zeer aardig in beeld gebracht. Zeker het kijken waard. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Oh maar ik heb ook van het zonnetje genoten hoor. Heb Vrijdagmiddag op het terras gezeten en gisterenmiddag in de tuin. Meeste van de films heb ik Zondag gekeken (zo'n 5 stuks achter elkaar). Het was tenslotte ook een lang weekend! [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 14-04-2009 19:23] Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ik vond de film erg goed, maar ben dan ook wel een liefhebben van cinema van buiten de VS, zonder bekend acteertalent. De recensies vind ik dan wel weer iets overdreven veel van het goede, wat dat betreft heb ik toch het idee dat hoe objectief iemand ook probeert te blijven als recensent, hij of zij een film toch anders beoordeeld als deze door een grote gevestigde regisseur geschoten is.. (Danny "Trainspotting" Boyle). Maar goed, ik vond hem dus zeer de moeite waard! Zaterdag gezien: "Into The Wild" .. |
|
Heeft iederen Once nou al gekeken? Hup, doen! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Jaahaa, al lang! Gisteren Yes Man weer gezien. Hij blijft gaaf. |
|
The Midnight Meat train, echt vet gave film. Had ik echt niet verwacht. Hopelijk komt deel 2 snel uit, want het einde was echt irritant. + Pathology, was ook best een vermakelijke film om naar te kijken. Iemand nog een goede tip van leuke, zieke films van nu? the only pleasure is pain |
|
Taxidermia Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Waarom ik het nog post is me een raadsel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Haha. Mulholland Drive (alweer) |
|
Een schitterende BBC docu over Auswitsch. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: De moeite waard ja, maar ik vond de film wel érg geformuleerd en in elkaar gezet. Als een verstikkend vest met lange mouwen. Het mooie van niet-Hollywood cinema vind ik juist de vrijheid van de regisseur tov het normaliter allesoverheersende plot. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: daar moest ik van kotsen, serieus. |
|
Missie geslaagd! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Nog maar een keertje Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull |
|
Clerks 1 Never have so many sacrificed so much for so few |
|
midnight meat train leukste en beste film van de afgelopen tijd moet ik bekennen the only pleasure is pain |
|
Vond het einde van die film anders knap waardeloos. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Flight Plan Thriller met Jodie Foster. Veelbelovend verhaal, teleurstellend einde. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Ik heb deze film vanavond gekeken naar aanleiding van je post, bedankt voor de tip. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |