|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Mee eens, lees dan ook eens De Acht van Katherine Neville als het je aansprak www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Heb je de Vergeten Tombe ook gelezen? Ik vond m minder goed dan het Labyrinth, maar ook leuk boek, alleen beetje jammer einde. |
|
gisteren eindelijk met vriendje big fish gekeken. resultaat: wabla zit te janken steven: "uh, i don't get it..." het enige wat die zag was een ouwe vent, een vis, een dodge charger en "ferm wijven" *zucht* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Nee nog niet, maar die stond nog wel op de lijst. Dan weet ik nu dat ik het einde over moet slaan www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
de soundtrack is goed te pruimen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
oorlogswinter. zat alleen niet echt op te letten aan het eind want hij had het over dat zn oom niet konw eten dat hij nog nooit een vriendin heeft gehad maar ik heb ze er in de hele film niet over horen praten Je moeder. |
|
quote: Schandalig! Dumpen die hap! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dus kon hij het ook niet weten? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: en tegelijk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Goed boek ja, leest heerlijk weg. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ik heb die oom er ook niet over horen beginnen Je moeder. |
|
Afgelopen nacht weer the mist gekeken, nu op blu-ray. Geweldige film en zo vet dat er tenminste geen fijn einde in zit, gewoon lekker naar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Porky's 2, vorige week deel 1, lachen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
The Devil's Rejects (alweer) [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 20-05-2009 14:53] |
|
Sphere Begon goed, maar al met al een beetje langdradig. |
|
Gisteren de film Feed gezien. Jezus wat een zieke film. |
|
Gisternacht WAZ gekeken. Nou ja, toch zeker 20 minuten. Bagger, zeg. Toen 1408 weer gekeken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
WAZ? We Are Zombies? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ah. Nog nooit van gehoord. Maar niet de moeite waard dus? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
The Grudge 1 & 2. Nu zo snel mogelijk die nieuwe binnen hebben! |
|
quote: Tsja, de meningen zijn verdeeld op imdb.com. Het is een kruising tussen seven en saw. Zegt het hoesje. Maar wij kwamen er niet in. Volgens mij waren de stemmen gesynchroniseerd. En alles was zo over de top. De politieagent. De gangleden. Ik irriteerde me dood. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ow? Ik wist niet eens dat er een deel 3 was? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Yep, net uit of komt binnenkort uit, weet ik niet zeker. Geen idee of het iets is, het riekt naar parasiteren op succes. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |