|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Postal. Sjees wat een film. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Outpost; puike horror met coole creepy sfeer, dito muziek en ondode Duitsers wooh!!! http://www.imdb.com/title/tt0892899/ Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
TBS met theo maassen, was wel aardig |
|
|
|
No country for old men She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Futurama - The Beast With A Billion Backs ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
The Hoax Over een schrijver die een neppe autobiografie schrijft over een steenrijke zakenman. Het enige interessante aan de film is dat het af en toe erg absurde verhaal waargebeurd is, maar voor de rest is ie (vooral het begin) een beetje saai. |
|
Filmpje, klassieker "Sinds mijn man dood is is het er niet makkelijker op geworden" "Dan moet je hem ook begraven, dan word de stank om je heen ook stukken minder" Rechtzaal: "De enige reden dat ik van je wil scheiden is omdat je me niet wil pijpen" "ik vind dat geen fijne manier om elkaar de leifde te verklaren" "Alsof ik vingeren zo lekker vind! dat ik denk ik ga eens even lekker vingeren" Geniale shit. |
|
Against God and Government |
|
Paul de Leeuw is sowieso een geniale entertainer. |
|
quote: Nou die show van hem vind ik geen hol aan, maar dit is wel geniaal ja. |
|
Filmpje is briljant ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dat is hij zeker. Ik kan 'm persoonlijk niet luchten of zien, maar hij verstaat zijn vak absoluut. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Midnight Meat Train.. Al die 18+ ophef niet waard, maar wel prima film! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Heat. Viel me wat tegen na alle lyrische verhalen. Desalniettemin geen slechte film. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Three Kings |
|
Texas Chainsaw Massacre.. + = |
|
quote: Och. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Oei: http://www.nu.nl/games/1905794/uwe-boll-wint-worst-career-achievement-award.html Hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nou. Die eerste is toch wel echt naar en een ware klassieker. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Haha. Uwe, de maker van Bloodrayne. Wat enorm kut, vooral in HD. Deze passage uit dat nieuwsitem is trouwens echt geweldig: 'Een prijs die overigens niet ieder jaar wordt uitgereikt want hij werd voor het laatst in 1987 toegekend aan Bruce, de rubberen haai uit Jaws.' Verrassend triviaal |
|
Ja, dat is een zwaar bedenkelijke eer, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Mooi weer de Leeuw is briljant man! En ik heb het weekend Ratatouille en Wall-E zitten kijken. Allebei wel de moeite waard. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |