![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Aanrijding is een gave film! Gister gezien: Mongol ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 06-02-2009 16:42] ![]() |
|
ah gelukkig wel een aziaat neergezet ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
de hele film is in het mongools. Vol met mongolen ook gewoon. Vrij authentiek allemaal. Mooie beelden van de omgeving ook. Ben blij dat ik daar niet woon! ![]() |
|
Ah helemaal tof, dus historisch zal het ook wel aardig kloppen dan(voor zover dat kan)? hehe jah k kan ook niet tegen die lege landschappen, een beetje groen om me heen heb ik wel nodig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Bwa, wel leuk, maar had er meer van verwacht. ![]() |
|
Slumdog Millionaire (niet m'n ding), Der Baader Meinhof Komplex ('k had 'm beter verwacht) en Dirty Mind (het einde viel me wat tegen). [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
![]() edit hele goede rol van Susan George. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 08-02-2009 12:14] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() Mwaaah, ik had 'em grappiger verwacht. ![]() |
|
Ik kan die will Ferrell echt niet lijen, wat een flauwe vent. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: + veel. Is bij voorbaat dus al een film die ik niet ga zien. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Slumdog Millionaire, erg goed. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Hij is briljant in zowat elke film man, oa. 'Stranger than Fiction' of 'Elf'..! ![]() |
|
quote: Die laatste heb ik gezien (en nog twee andere films met hem erin geloof ik) en dat doet het voor mij absoluut niet. Typisch niet leuke Amerikaanse humor, ik kan er niets mee. "Briljant" vind ik sowieso een term die tegenwoordig die te snel toegepast wordt bij alles wat bovengemiddeld is. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Lul nou niet zo krom, briljant is ie. Je moet wel van die humor houden natuurlijk ![]() |
|
De befaamde gebrek-aan-humor humor? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Bij jou en Ralph ja ![]() ![]() |
|
Tja, het blijft een gevoelskwestie natuurlijk, maar ik krijg echt altijd spontaan jeuk als ik die Will Ferrell bezig zie. Ik kan heel slecht tegen mensen die zo opzichtig tentoon spreiden dat ze denken dat ze grappig zijn. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hetzelfde hier. Ook Straw Dogs weer gezien. ![]() |
|
quote: ![]() quote: We blijven het proberen ja. quote: Die staat dus nog steeds bovenaan mijn verlanglijstje van te zien. Zelf was ik echt helemaal weg van Los Amantes del Círculo Polar Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Spijker + kop. ![]() On topic ga ik vanavond met een maat Godfather II kijken. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() Blades of Glory was anders wel een geniale film!! John Heder is altijd geniaal, ook in school voor Scoundrels (met Billy Bob) en Napoleon Dynamite. ![]() |
|
quote: Goeie film al is de historische nauwkeurigheid op zijn minst dubieus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
het laat ruimte open voor wat "mythes" ![]() ![]() |
|
quote: Ja...maar het feit dat de Khan tegen zijn broer strijdt, wie hij in de werkelijkheid in hun kinderjaren om een vis vermoord heeft is wel een zeer 'long sretch of imagination'. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |