|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Magnolia |
|
|
|
|
|
Hostel 2. Fakk die chicks zijn hawt! |
|
quote: Heel begrijpelijk, Bloodrayne was echt zeldzaam slecht Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
en of andere film over irak. half op weg ben ik gaan pitten... IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
The Recruit |
|
quote: Ik vond het zelf nog één van zijn minst slechte films. Wat een prutser die gast. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Haha, en gewoon naar zijn films blijven kijken hè. |
|
quote: Bloodrayne wilde ik nog wel bekijken aangezien de make-up/gore effecten van goremeister Olaf Ittenbach zijn. Verder geen Uwe Boll meer voor mij. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Oke, dat klinkt dan wel weer logisch! |
|
Toch heb ik met plezier naar postal zitten kijken, ondanks dat die ook niet best was, hahaha. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
The Jackall Met Bruce Willis als 'the bad guy'. Goeie film! |
|
Mirrors. ik vond hem vet. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Geniale film! Qua wansmaak dan... Maar wel geweldig. Vanavond: Igor, animatiefilm over Igors en Evil Professors, wel grappig, en de suicide rabbit was wel cool. RocknRolla, Guy Richie maakt weer een Lock, Stock and Snatch film, maar wel weer lekker uitgewerkt. Ik vond het goed te doen. Boeiender |
|
quote: Opzich was het ook wel een grappige film om met wat bier te bekijken maar in mijn opinie had de film in alle opzichten veel verder kunnen gaan zoals in het spel. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Daar heb je iid helemaal gelijk in. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Er zwemmen op dit moment vissen door mijn tv. Lekker rustgevend. |
|
hehe ik heb de open haard, nog steeds niet helemaal afgekeken. Maar echt een vette film. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Die heb ik ook. Drie verschillende versies staan op die Fireplace DVD, maar het origineel is wel het beste, zonder dat zogenaamd ambient kutmuziekje op de achtergrond. De vissen zijn net wat rustgevender. Vivarium DVD wil ik ook nog hebben, lekker naar slang kijken die niet beweegt, heerlijk. |
|
Vanacht twee films gekeken: Rear Window Bin-jip |
|
@ SuperQuantum Theorie: haha die kende ik nog niet, maarja ik heb al een terrarium met luie slang staan. En dat is een behoorlijk breedbeeld scherm ook hehe. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 29-01-2009 19:02] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehe, dat geloof ik graag, maar ik niet, dus ja, dan moet je wel. Veel zinlozer dan dat gaat het niet worden in ieder geval. |
|
hehe ik zou eigenlijk nog een DVD willen hebben met van die sneeuw, of testbeeld. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |