![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Wat een film! Wat een prachtige muziek! Een absolute aanrader! ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Als er 1 film is die wat speciaals heeft, is het deze wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Slechtste film die ik in tijden heb gezien en die boney bitch maakt het alleen maar erger. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
laatste 2 weken: - monty Python - holy grail - monty Python - life of Brian - The gods must be crazy - dude were is your car - over the hedge Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Bedankt voor de tip, ga ik checken! ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Nee, vind ik niet. De muziek is wel mooi ja klopt. maar tja weet niet mij pakte het niet echt hoor. ![]() |
|
We wachten wel af wat Ralph zegt, hij is een gevoelige knul namelijk ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ![]() |
|
All the boys love Mandy Lane Ik vond hem wel gaaf alleen wat voorspelbaar, wel een leuke chick dus prima kijkplezier gehad. ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Underworld Omdat iedereen er zo lyrisch over is. Maar zo denderend vond ik hem niet... Tis wel een geinige film, maar daar blijft het wel bij Rebel without a sauce ![]() |
|
Vanavond Boondock Saints nog maar eens kijken ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Old Boy, Fuck Yeah!!! ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Sin City. Geniaal. Van de week ook Tomb Raider 1 & 2 weer gezien, met Angelina Jolie ![]() Zeer de moeite waard 300 ook maar weer es uit de kast geplukt ![]() L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: eens checken... Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Geniale film inderdaad! De dvd en de soundtrack gelijk aangeschaft nadat ik 'em gezien had. ![]() |
|
Black Tar Heroin: The Dark End of the Street Indrukwekkende documentaire over de levens van verschillende heroïne-junks in San Francisco half jaren '90. Wat een klote drug is het toch ook Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
boondog saints, is en blijft geniaal ja! Laatst role models gezien, erg flauw en voorspelbaar, maar wel heel grappig. Heb Erik the viking gekocht op dvd, en heb hem ooit wel gekeken, maar heb er nu nog geen tijd voor gehad. In mijn herrinering een leuke film iig ![]() |
|
The Great Raid ![]() ![]() |
|
![]() (how to get rid of the others) Viel tegen. ![]() |
|
beetje te voorspellen denk ik ![]() signature ![]() |
|
Thank You For Smoking ![]() ![]() |
|
quote: Die heb in enkele dagen terug nog aangeraden in het (oké, 'de') Drugstopic, erg goede docu inderdaad. ![]() |
|
Iemand Let the right one in gezien?? vond hem geweldig ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |