|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klingonz girly kopen? |
|
The Patriot Leuke en spectaculaire film, maar te veel romantische voorstellingen. Faustian Spirit of the Earth |
|
The Devil wears Prada onmogelijk domme film signature |
|
Valkyrie |
|
quote: Elke film met Meryl Streep vind ik minder. Omdat Meryl zo irritant is. Ze wist zelfs "Lives and loves of a she-devil" te verpesten. W.s. de enige reden waarom Roseanne Barr zo uitblonk in die film. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ik vond haar op momenten wel ok, maar de rol was zo crappy een soort bijzonder kutte remake van aan kruising tssen de serie Damages en de film The Firm signature |
|
Ik ga vanavond Valkyrie kijken. Is die film wat? Por Vida |
|
Nee. |
|
http://www.imdb.com/title/tt1139797/ Deze net van 't net geplukt, ben erg benieuwd maar vanavond geen tijd voor... ga zo drinken Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
ben Hannibal aan het kijken... beetje flauwe opbouw en verhaal signature |
|
geniet vooral van de prachtige beelden en sfeer... en focus je niet teveel op het verhaal zelf. Ik vind Hannibal echt een meesterwerk! Wat een sfeer, wat een soundtrack, wat een mooi camerawerk [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-02-2009 22:21] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Serenity uit mn sci-fi boxje; ja die was gaaf |
|
Gisteren the Yellow Submarine en Across the Universe gekeken, beatles Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Stalker van Andrei Tarkovsky. Prachtige moeilijk te doorgronden film. Waar Solaris nog enigszins te rijmen was met een realiteit is dat hier nu zeker niet het geval. Er wordt zoveel níet verteld en tóch blijf je maar kijken; wat een held die Tarkovsky. Te bizar dat dit voor de ramp bij Chernobyl gefilmd is. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Je was in hogere sferen? |
|
Daarnet naar Grizzly Man gekeken. Fascinerende documentaire over Timothy Treadwell, die 13 zomers lang tussen de grizzlyberen leefde en uiteindelijk ook gedood werd door een beer. Enorm bizarre man, bij momenten echt beangstigend hoe abnormaal die deed... Faustian Spirit of the Earth |
|
Hij was zeker niet gezond. Wel een erg gave documentaire! |
|
Madagascar. Verschrikkelijk, meer dan een uur slechte woordspelingen en andere kleutergrappen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"Ross" als die giraf is wel master. |
|
Wicker Park wat een enerverend gedoe deed me veeeel te veel denken aan mijn vorige levens signature |
|
Slumdog Millionaire. Wel leuk hoor. niet 8 Oscars leuk.... maar toch wel leuk! Iig leuk om een "kijkje" in een heel andere wereld te kunnen nemen. Moslims en mannen in het algemeen komen er weer slecht van af btw. ik wist het antwoord op de laatste vraag dus dan is de spanning of hij wel of niet gaat winnen er een beetje vanaf. Die Quiz master leek trouwens erg veel op Keith Caputo.... hihi. |
|
College, djeez wat slecht. Kneusjes die leren feesten en neuken. Irritante mannelijke personages, gelukkig wel mooie vrouwen. |
|
quote:Ik dacht ik pas het ff aan naar datgene wat belangrijk ist. |
|
quote: Als jij graag lelijke kerels wil zien.. dan wel |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |