IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "It's alive! It's alive!" (gekeken film / filmstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-03-2009 19:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

trailer voor "watchmen"



nav
What else?
Usericon van nav
Posted 31-03-2009 19:27 by nav Profiel van nav

quote:
Op 17 januari 2009 1:08 schreef Valorian het volgende:



Oh kijk, Lurge!


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 31-03-2009 19:32 by nav Profiel van nav

quote:
Op 25 maart 2009 17:14 schreef Verval het volgende:
Slechtste film die ik in tijden heb gezien en die boney bitch maakt het alleen maar erger.


Beter kijken, homie. Het is echt wel een goed verhaal enzo.


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 31-03-2009 19:48 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 31 maart 2009 19:32 schreef nav het volgende:
Beter kijken, homie. Het is echt wel een goed verhaal enzo.


1 April...






Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-04-2009 0:07 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 31 maart 2009 19:23 schreef attila_de_hun het volgende:
trailer voor "watchmen"



Mwahahaha


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 01-04-2009 10:58 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ex Drummer
Beetje absurde, vaak surrealistische Vlaamse film waarin een schrijver met een aantal gasten uit de marge van de samenleving een band vormt. Hun mislukte, verziekte levens staan hierin centraal en maken het niet bepaald de meest vrolijke setting. Toch heb ik juist om de compleet verrotte situaties en de platvloerse humor een paar keer flink dubbel gelegen. Zeker de moeite waard.


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 02-04-2009 16:47 by Papillonneke Profiel van Papillonneke

quote:
Op 29 maart 2009 16:06 schreef Hypnos het volgende:




Maar dan het origineel uit '97


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-04-2009 8:02 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 maart 2009 12:02 schreef Lalena het volgende:
Ik vond de Dark Knight juist een enorme tegenvaller. Heath Ledger was wel erg goed, maar het verhaal vond ik matig. Ik had er veel meer van verwacht.


Hoe vond je Batman Begins? Deze vond ik iig veel beter qua verhaal (karakterontwikkeling!) Wat mij betreft is die film helemaal af en had The Dark Knight beter gekund; desalniettemin een topfilm.

Gister gekeken: X-Men Origins: Wolverine; wel geinig, maar het acteren had beter -expressiever- gekund. Verder wel grappig die onafgemaakte special effects.



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-04-2009 8:03]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-04-2009 10:17 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 april 2009 8:02 schreef Mutilator het volgende:
Gister gekeken: X-Men Origins: Wolverine; wel geinig, maar het acteren had beter -expressiever- gekund. Verder wel grappig die onafgemaakte special effects.




ja die is reeds gelekt.ongelooflijk maar waar. Maar de film valt tegen? aan de andere kant, de film is natuurlijk niet af. Ik bedwing mijn nieuwsgierigheid in ieder geval en ga de film "in volle glorie"in de bioscoop zien. toch een vraag: hoe is deadpool? dat is een van mijn lievelingscomicfiguren dus ben wel benieuwd. en verder kan ik je met klem aanraden om watchmen te gaan zien (en dan in een bioscoop


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-04-2009 10:39 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 3 april 2009 8:02 schreef Mutilator het volgende:
Hoe vond je Batman Begins? Deze vond ik iig veel beter qua verhaal (karakterontwikkeling!) Wat mij betreft is die film helemaal af en had The Dark Knight beter gekund; desalniettemin een topfilm.

Gister gekeken: X-Men Origins: Wolverine; wel geinig, maar het acteren had beter -expressiever- gekund. Verder wel grappig die onafgemaakte special effects.


Dude, TDK heeft ook heel veel karakterontwikkeling, misschien nog wel meer dan BB! Ik vind dat Nolan hier nog veel meer uit de contrasten haalt wanneer je Batman ziet vliegen of in gevecht en natuurlijk is de badguy in deze film veel sterker (alhoewel dat natuurlijk ook een ontwikkeling is van de reeks). En als we het dan toch hebben over karakterontwikkeling.. heb je Harvey Dent gemist???

Afgelopen week heb ik beide delen wederom gekeken, wat geweldig


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-04-2009 10:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 april 2009 10:39 schreef spectre het volgende:
Afgelopen week heb ik beide delen wederom gekeken, wat geweldig


heb je watchmen ook gezien? zoja, mening graag!


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-04-2009 11:00 by spectre Profiel van spectre

Nog niet, maar hij staat in de planning voor dit weekeinde


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 03-04-2009 11:00 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Appaloosa

Ambachtelijke, klassiek aandoende western met top-cast. Een interessante driehoeksverhouding ontrolt zich tussen karakters met elk hun goede en slechte kanten.

Pareltje!


Dear dirty delightful old drunken old days


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-04-2009 11:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 april 2009 11:00 schreef Schaffelaer het volgende:
Appaloosa

Ambachtelijke, klassiek aandoende western met top-cast. Een interessante driehoeksverhouding ontrolt zich tussen karakters met elk hun goede en slechte kanten.

Pareltje!

oke,dus het is de moeite waard? heb een dvdtje liggen en het leek me een kleffe film. maar dus toch maar ff kijken dan


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2009 11:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2009 10:41 schreef attila_de_hun het volgende:
heb je watchmen ook gezien? zoja, mening graag!

Hoewel je spec vraagt geef ik uiteraard ook gewoon m'n mening

Watchmen laatst gezien, prima film maar geen meesterwerk zoals the Dark Knight bijvoorbeeld is.

Hij is iets te traag, de grote plotelementen worden vrij vluchtig behandeld en de grote ontdekkingen worden vrij koeltjes ontvangen door de hoofdpersonen. Visueel is het dan weer geweldig, hele sterke plaatsing in de tijd (die title-sequence in het begin ), het verhaal is knap vertaald vanaf de comic, het verhaal loopt op zichzelf vrij goed en een paar karakters zijn bijzonder goed neergezet (Rorschach in het bijzonder).

In vergelijking met de comic is het een vrij goede verfilming. De enige grote storende afwijkingen zijn dus dat de ontrafeling van het complot vrij gemakkelijk gaat en wat lichtjes overheen gestapt wordt door de karakters. Maar op zich is het uiteenpluizen van de comic en het herschikken voor een film erg knap gedaan. Dat ze voor een ander einde hebben gekozen vind ik wel een goede zet, want je had echt heel veel tijd nodig gehad om het originele einde neer te kunnen zetten (om dat verhaaltechnisch geloofwaardig en narratief haalbaar te houden). Het einde wat ze gekozen hebben is dan wel weer wat zwakjes, omdat de dreiging* uit de film niet zo blijven en groots is als de dreiging uit de comic (hoewel het qua kracht misschien wel groter is, is het niet zo reëel denk ik).

Al met al een 8, denk ik.

*om het in bedekte termen te houden, zonde om te spoilen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-04-2009 11:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 april 2009 11:21 schreef ZelThoR het volgende:
Hoewel je spec vraagt geef ik uiteraard ook gewoon m'n mening

Watchmen laatst gezien, prima film maar geen meesterwerk zoals the Dark Knight bijvoorbeeld is.

Hij is iets te traag, de grote plotelementen worden vrij vluchtig behandeld en de grote ontdekkingen worden vrij koeltjes ontvangen door de hoofdpersonen. Visueel is het dan weer geweldig, hele sterke plaatsing in de tijd (die title-sequence in het begin ), het verhaal is knap vertaald vanaf de comic, het verhaal loopt op zichzelf vrij goed en een paar karakters zijn bijzonder goed neergezet (Rorschach in het bijzonder).

In vergelijking met de comic is het een vrij goede verfilming. De enige grote storende afwijkingen zijn dus dat de ontrafeling van het complot vrij gemakkelijk gaat en wat lichtjes overheen gestapt wordt door de karakters. Maar op zich is het uiteenpluizen van de comic en het herschikken voor een film erg knap gedaan. Dat ze voor een ander einde hebben gekozen vind ik wel een goede zet, want je had echt heel veel tijd nodig gehad om het originele einde neer te kunnen zetten (om dat verhaaltechnisch geloofwaardig en narratief haalbaar te houden). Het einde wat ze gekozen hebben is dan wel weer wat zwakjes, omdat de dreiging* uit de film niet zo blijven en groots is als de dreiging uit de comic (hoewel het qua kracht misschien wel groter is, is het niet zo reëel denk ik).

Al met al een 8, denk ik.

*om het in bedekte termen te houden, zonde om te spoilen


altijd welkom (onderbouwde meningen)

Rorschasch is samen, met robert downeys's "iron man", het best naar film vertaalde comickarakter ooit. Vooral de gevangenisscenes zijn schitterend. Als je de comic kent weet je gewoon dat dit een meesterwerk is omdat de essentie en de grot lijnen uiterst knap naar het doek zijn vertaald.En bij de watchmen is dat toch iets anders als bij spider-man. Maar, zoals gezegd, de trasnformatie is goed gegaan. De punten die jij noemt zijn zeker terecht. Maar er komt nog een extended DVD met ook de piratenscenes erin verwerkt.Wellicht dat dan meer aandqacht aan jou genoedem punten zla worden besteedt (Want ik dacht dat de filmbazen nu al met hun tanden moesten knarsen om de lengte van de film).
maart het zal weer lang duren voordat we zo een afwijkende, gedurfde blokbuster zullen zien denk ik(ik weet ook niet of de film een flop is???)

en de batmanfilms zijn super. maar de complexiteit is toch beduidend minder. daarom vind ik watchmen zo knap, omdat ze even goed worden verteld als de batmanfilms

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-04-2009 11:46]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2009 12:11 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2009 11:43 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar er komt nog een extended DVD met ook de piratenscenes erin verwerkt.Wellicht dat dan meer aandqacht aan jou genoedem punten zla worden besteedt

Ik ben ook erg benieuwd naar de Extended, ja. De eerste cut was drie uur lang volgens Wikipedia, dus er is er nog wel wat moois mogelijk
quote:
(Want ik dacht dat de filmbazen nu al met hun tanden moesten knarsen om de lengte van de film).
maart het zal weer lang duren voordat we zo een afwijkende, gedurfde blokbuster zullen zien denk ik(ik weet ook niet of de film een flop is???)

Ze hebben al wel quite gespeeld: http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=watchmen.htm

Dus wat dat betreft geen flop. Ook een mooi openingsweekend enzovoorts. Geen idee of die totale opbrengst binnen een maand indrukwekkend is of niet
quote:
en de batmanfilms zijn super. maar de complexiteit is toch beduidend minder. daarom vind ik watchmen zo knap, omdat ze even goed worden verteld als de batmanfilms

Zeker beduidend minder complex, maar uiteindelijk gaat het toch om hoe je het ervaart. Aan de andere kant merk ik nu ook dat mijn waardering voor Watchmen stilletjes toch nog begint toe te nemen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-04-2009 12:28 by spectre Profiel van spectre

Ik wacht wel op die extended


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2009 13:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Nou, ik zou hem maar in de bios gaan zien, alleen al vanwege het visuele aspect


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-04-2009 13:29 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ik kan Zelthor alleen maar gelijk geven!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-04-2009 13:33 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 3 april 2009 13:29 schreef attila_de_hun het volgende:
ik kan Zelthor alleen maar gelijk geven!


Als dat niet in zijn undersign/signature komt te staan weet ik het ook niet meer.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 03-04-2009 13:36 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 3 april 2009 11:00 schreef Schaffelaer het volgende:
Appaloosa

Ambachtelijke, klassiek aandoende western met top-cast. Een interessante driehoeksverhouding ontrolt zich tussen karakters met elk hun goede en slechte kanten.

Pareltje!

Wellicht ambachtelijk en klassiek aandoend, maar je moet er wel van houden. Ik blijkbaar niet, na een uurtje was ik in dromenland.


Verrassend triviaal


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-04-2009 13:39 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Zometeen Defiance, meningen?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2009 13:59 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2009 13:33 schreef Lionheart het volgende:
Als dat niet in zijn undersign/signature komt te staan weet ik het ook niet meer.

Nah, van atilla wist ik al dat het een verstandige man is


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 03-04-2009 14:07 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 3 april 2009 13:39 schreef Greycloak het volgende:
Zometeen Defiance, meningen?


Hmm ja, die wil ik ook nog eens zien.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen