|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Afro Samurai. Milk. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Gister naar het filmhuis geweest en gekeken. Prachtige beelden, sfeervol, koud en dan van die vrolijke muziek erbij wat alle ellende als een soort feestje leek te maken. Een film vol emoties, tegenstrijdig.. net een achtbaan. Het meeste indruk maakten de beelden van de sloppenwijken in India en al het nutteloze geweld wat er bij kwam kijken. Ook die grote onschuldige kinderogen vond ik boeiend omdat dit zo tegenstrijdig was met het overleven waar ze mee bezig waren. Wat de rest van het verhaal betrof, tsja.. die quiz was een mooi verhaallijn en de familie relatie van de broers onderling was interessant, maar het "romantische" gedeelte vond ik wat voorspelbaar. Achja, al met al een puike film geworden. |
|
quote: Ja, was best een prima film. quote: Ook bezig. Binnenkort bekijken. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Resurrection? |
|
Mirrors gezien deze week. Wel grappig. Het eind vond ik wel leuk bedacht. the only pleasure is pain |
|
Die Welle. Indrukwekkende film. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Wilde het net posten! De eerste film die ik eindelijk weer eens goed vond en dat gebeurt uiterst zelden, voornamelijk omdat het niet zo'n snel klaar is kees einde had en nog spannend ook |
|
Betere films uitzoeken om te kijken dus. |
|
Mirrors is natuurlijk weer een remake van een japanse horror, vandaar dat het ineens voor mensen die hollywood pulp gewend zijn verassend is/was. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
nou, ik had verwacht dat ie hier wel al gespammed zou zijn... gisteren naar "welcome to flight 666" geweest. erg heerschend. ik ben dol op die droge humor van die mannen, en verder was het gewoon ontettend indrukwekkend om te zien hoe alles in zijn werk gaat... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: ooooooh die wil ik ook nog zien!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
the life of David Gale kan nou niet ontdekken waarom sommige mensen dit zo n goeie film vinden ik vind hem alleen maar uiterst voorspelbaar Rebel without a sauce |
|
quote: Ah vandaar, die versies zijn zowiezo al veel luguberder. |
|
|
|
Niks als de trut? Was de film goed? the only pleasure is pain |
|
Grappenmaker. |
|
Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Midnight Run |
|
quote: .... Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
3:10 to Yuma (de remake) www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Heersch! En met die hoes dus? Usa versie, heb ik daar gekocht. Gisteravond superhero movie gezien. Maar wat gehuurd om de blue-ray speler te testen. Ging wel, maar als je weet dat de mensen van naked gun achter deze film zitten, dan had je meer en beter mogen verwachten. Beeld was wel erg gaaf, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-04-2009 21:16] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Voor een zalige film, dat misschien al even geleden is en nu nog wat meer in de actualiteit vanwege de partijdige documentaire van één American History X. Gewoonweg prachtfilm. |
|
ik ga mij sebiets in de zetel nestelen en Saw V bekijken signature |
|
Chemical Wedding 70s occult horror en Iron Maiden fans opgelet!!! Deze heerlijke en idiote film (mede geschreven door Bruce Dickinson) is tegelijk een ode aan de 70s horror uit de UK en aan de geflipte pseudo-science-cult van Altered States. Aleister Crowley, satanisme, vrijmetselaars, occulte rituelen, veel seks: het plot vliegt net niet uit de bocht (en kent een zeer verfrissend eind!) en de hoofdrol van Simon Callow is werkelijk memorabel. Kijken dit! edit:typos [Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 24-04-2009 23:17] Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |