|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De afsluiter is ook aardig exemplarisch (via IMDB ): Vinden mensen misschien een spoiler, dus pas op CIA Superior: What did we learn, Palmer? CIA Officer: I don't know, sir. CIA Superior: I don't fuckin' know either. I guess we learned not to do it again. CIA Officer: Yes, sir. CIA Superior: I'm fucked if I know what we did. CIA Officer: Yes, sir, it's, uh, hard to say CIA Superior: Jesus Fucking Christ. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 18-03-2009 15:34] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ooooooh, die ga ik zéér spoedig maar eens bekijken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Foreign Exchange Laatste film die nog op m’n harde schijf stond, geen idee hoe ik eraan kom. Clichématige Amerikaanse highschool film: eindfeest, verliefde paartjes, nerds die persé nog voor het eind van hun schooltijd ontmaagd willen worden, vrolijke punkpop liedjes tussendoor... Bij vlagen wel leuk tijdverdrijf maar geen grote aanrader. |
|
|
|
Prachtig. Ontzettend "slecht" en dus geweldig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hehe idd vooral die neger is tof gedaan ik had het eerst echt niet door ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ask yourself whether the dream of heaven and greatness should be waiting for us in our graves - or whether it should be ours here and now and on this earth. -Ayn Rand |
|
quote: Ik had Tom Cruise niet door, tot helemaal op het einde, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Erg vermakelijke film inderdaad. Puik geregisseerd door Stiller. Verrassend triviaal |
|
quote: Grappig, ik wilde net plaatsen dat ik het de grootste boekverkrachting vind die ik ken. Ik heb me bijna letterlijk in mijn broek gepist van het lachen tijdens het lezen, maar toen ik onlangs de film zag was dat echt de grootst mogelijke teleurstelling. Het verhaal klopt van geen kant meer, de meest briljante momenten zijn weggelaten en het einde is simpelweg zonde. Als je het boek niet kent is de film vast het kijken waard, maar anders is het echt een afrader. Gezien de reacties op o.a. IMDB zijn vrij veel mensen het met me eens dat de film het oorspronkelijke verhaal absoluut geen recht doet. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
|
|
quote: + 1 |
|
Gran Torino gezien, echt een hilarische film, dikke aanrader |
|
quote:Hilarisch? Geniaal, okay, meeslepend, okay, humoristisch, okay, maar hilarisch??? Denk dat je de film totaal niet gesnapt hebt dan. Boeiender |
|
quote: Als ik voor het moraal was gegaan had ik wel thuis American History X gaan zitten kijken. Ik heb nog nooit in de bios een film gezien waar meer bij gelachen werd dan Gran Torino, maar houd jij het maar lekker bij je eigen interpretatie hè. |
|
quote: Ach ja, boekverfilmingen, het blijft een probleem. Het is moeilijk, maar je moet ze toch als losstaand zien, omdat het nu eenmaal twee totaal verschillende media zijn met elk hun sterke en zwakke kanten. Daar komt nog een regisseur en scenario-schrijver bij en een producer, die elk hun idee-en over het boek hebben. Ik snap je teleurstelling, maar de meestgehoorde klacht over een boekverfilming is dat het plot veranderd is. Dat vindt ik dus geen sterk argument. Het plot is maar 1 onderdeel van een boek of film en is het eerste wat aangepast wordt, simpelweg omdat het medium film geen comlexe plots toelaat. Een vriend van mij had trouwens ook eerst het boek gelezen en had totaal niet de klachten die jij had, dat geeft nog maar eens aan hoe persoonlijk de beleving van boeken/films zijn. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Smakelijk slecht. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
The Usual Suspects Little Miss Sunshine |
|
quote: Dikke +1 Sterker nog, ik vind het juist vrij matig wanneer een verfilming het boek helemaal volgt. Ik heb liever dat de makers er een eigen wending aan geven. Daarom vind ik waarschijnlijk films als Apocalypse Now of Rashomon de geniaalste verfilmingen. Zelfde geldt voor remakes. Een 100% remake is zelden geslaagd maar zet nu eens Seven Samurai af tegen The Magnificent Seven af. Dat is nou wat een remake hoort te zijn! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
meestal ook kut dat je in het boek volgens je eigen voorstelling gaat en er in een film vaak veel minder mooie voorstellingen hebt als je eigen fantasie. Niet voor niets dat de meeste mensen altijd roepen dat het boek beter is en het andersom vaak wel meevalt omdat je dan de beelden van de film in het boek plaatst. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 25-03-2009 1:42] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: maar: three amigo's >>>>> (seven samurai + magnificent seven)^2 |
|
"Wanted" - best leuk, en niet alleen vanwege angelina jolie Zenial |
|
Van de week Blindness gekeken. Op zich vond ik hem niet zo heel geweldig, maar dat lag aan mn verwachting denk ik. Verwacht iig geen supersnelle film, ik vond m redelijk traag. En de scene waarin ze vrouwen ruilen tegen voedsel en het resultaat daarvan vind ik een van de hardste scenes die ik de afgelopen tijd gezien heb. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |