![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tijd voor een BBQ die een film afspeelt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
En terecht! Je kunt blijven kijken, je ontdekt elke keer wel weer iets nieuws. De vogelkooi moet ik ook nog hebben, daarvan stond een sample op de Fireplace DVD. Vogels die van stokje naar stokje hupsen. Voorlopig zwemt de helft van de vissen hier trouwens achteruit. ![]() |
|
quote: Surround sound? Blub blub blub van alle kanten om je heen? Weird. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik word helemaal para hier. ![]() ![]() |
|
quote: Good busy ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() te gek ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Twee uur lang kippenvel inderdaad. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Iemand die musical met Paris Hilton als sm-biatch al gezien? ![]() ![]() |
|
Gelukkig niet. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() Misschien is 'ie op mute wel te doen. ![]() ![]() |
|
Ik blijf het een beetje een eng mokkel vinden, eigenlijk. ![]() Vanavond die zombie stripper film met Jenna Jameson eens bekijken met een paar vrienden. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ok... Bruce Banner ![]() |
|
quote: Dat stond er niet, snotjong. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Laatst de dvd zitten kijken, wat een produktie ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Ikke lekker wel ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() Ik vond het een goede film. Het verhaal over de situatie in Berlijn in 1945 is interessant, vooral ook omdat er tot nu toe zo weinig over gesproken is in films etc. De stijl deed me denken aan andere Duitse films zoals das leben der anderen. Een vergelijking met irriversible gaat niet op. Hoewel in beide films verkrachting voorkomt zijn de films erg verschillend. Niet alleen met de manier waarop 'narigheid' in beeld wordt gebracht, maar ook de plaats die het heeft in het verhaal en hoe er mee om wordt gegaan. Deze film gaat niet zo zeer over goed en fout maar over dat alles in oorlog een andere betekenis krijgt, en mensen daardoor ook niet langer (kunnen) zijn wie ze waren. ![]() |
|
quote:Nou eh, dat je maar een fijne avond mag hebben ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Dat zou best nog wel een hit kunnen worden. ![]() |
|
Met van die sneeuw? Kan je toch ook wel zonder dvd voor elkaar krijgen, lijkt me... ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Gisteren The Rocker, beetje flauwe film, maar ook wel weer leuk. Comedy over een drummer die op het moment dat zijn band een vet contract gaat tekenen de band uit gekickt wordt en er 20 jaar later nog last van heeft. Maar Amerikaans, dus het komt allemaal goed. Max Payne, wel aardig, niet schokkend. Boeiender ![]() |
|
quote: Hier iig op de oude buis nog wel... maar op al die moderne LCD dingen is het gewoon een blauw scherm wat je dan krijgt. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
ja noise uit je tv is niet meer wat het geweest is./// IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Nee, hoor. Ik heb zo'n 117 cm lcd ding en als ik die niet op av ofzo zet, kan ik heel goed een scherm met sneeuw op m'n beeld krijgen. edit: net midnight meat train gehuurd, schijnt lekker gory te zijn, zin an. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-01-2009 18:26] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Dead Bodies pfffff... matig signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |