![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou, ik vind Apocalypto wel gaaf gemaakt. Mel Gibson films zijn in het algemeen best gaaf. Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus ![]() |
|
Crash ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
Wild At Heart ![]() |
|
Gisteren geprobeert War Wolves te kijken, de tering wat slecht, in lag ook na een 20 minuten al te slapen, hehe. Boeiender ![]() |
|
Valkyrie. Helemaal niet verkeerd. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Tideland Een film van Terry Gilliam met Jeff Bridges (The Big Lebowski) in een van de hoofdrollen. Dat moet wel goed zijn dacht ik. Opzich begon de film veelbelovend. De 8 jarige Jeliza-Rose moet zich zonder haar ouders zien te redden in een soort van nachtmerrie versie van Wonderland. Maar het gaat mis als ene Dickens z'n kop laat zien. Een geestelijk gehandicapte man gespeeld door Brendan Fletcher. De heer Fletcher haalt alle cliches uit de kast om een echte mongool neer te zetten. En alsof dat nog niet erg genoeg was trekt Gilliam je mee in een romantische relatie tussen het 8 jarige meisje en de volwassen Fletcher. Dat ging mij persoonlijk iets te ver en dus heb ik de film niet af gekeken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Dat klinkt inderdaad nogal gewaagd. Maar Gilliam, Bridges en Fletcher, dat kan dan toch eigenlijk niet? Edit: Ik bedoel, dat kan dan toch niet zo'n 'foute' film worden? [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 07-03-2009 13:07] ![]() |
|
Nou ja, misschien "snapte" ik hem gewoon niet. Maar ik vond het net ietsje te ver gaan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Rated R for bizarre and disturbing content, including drug use, sexuality, and gruesome situations - all involving a child, and for some language. Van IMDb.com De reviewer daar is nogal enthousiast, maar als ik het verhaal zo lees kan ik me voorstellen het een behoorlijk schokkende film is. In ieder geval eentje die ik voorlopig niet ga zien. ![]() |
|
Hmm, net The Nightmare Before Christmas en Flodder gekeken. Ze zijn nog altijd leuk ![]() Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus ![]() |
|
Flodder is meesterlijk inderdaad ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: ik vonnem vreemd, maar niet echt 100% beleefbaar. teveel sprookje en te weinig rauw realisme signature ![]() |
|
Capote ![]() |
|
Hellboy 2: The Golden Army ![]() ![]() |
|
Dracula 2000 Het kan niet altijd feest zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 07-03-2009 19:01] ![]() |
|
quote: Tsja, geef mij Pan's Labyrinth maar. Net gezien: Postal Weer een game verfilming van Uwe Boll. Maar dit keer een comedy waardoor alle absurde onzin ineens werkt. En Postal is all-about de absurde onzin. Trailertrash, Moslim terroristen en Christelijke fundamentalisten gaan met elkaar op de vuist en ondertussen wordt er tegen menig heilig huisje aangeschopt. Vooral het laatste half uur van de film is erg grappig. Verwacht er niks van, bak popcorn op schoot en gewoon lachen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
zeer aangename film die Pan's, duurde wat lang, maar das prima zo signature ![]() |
|
Gister verplicht om Space Buddies te kijken met de familie... Wat een slecht gedubde schijt... ![]() |
|
Wees blij dat je familie nog een film met je wil kijken. ![]() |
|
wees gewoon blij signature ![]() |
|
Bolt. Geinig, af en toe hardop zitten lachen, maar de rode draad is nogal simpel. Maar hé, dat krijg je natuurlijk met kinderfilms. Verder een leuke aanvulling voor de reeks animatiefilms van Disney. ![]() |
|
quote: Ja, die was best gaaf, maar hij had van mij nóg meer over de top gemogen. Voor vanavond alone in the dark 2 liggen, ook van de heer Boll. Zal wel 3x niks zijn, maar ik wil 'em iig toch zien. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Burn After Reading ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |