![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die Hard With A Vengeance ![]() ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Gran Torino ![]() ![]() Street Kings Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: oeps. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 31-01-2009 11:37] Boeiender ![]() |
|
Gisteren "The Hungry Ghosts" gezien op het IFFR. Op zich mooie film, wel jammer dat het idee erachter (paar verhaallijnen van verschillende individuen in grote stad die uiteindelijk allemaal weer bij elkaar komen) natuurlijk verre van nieuw is. Maar toch chique uitgevoerd, mooi camerawerk, en een paar erg leuke acteurs. Daarna daar ook nog "Tulpan" gezien, een film uit (af zich afspelend in) Kazachstan. Flinterdun liefdesverhaaltje maar wel weer heerlijk anders dan alles wat uit de VS en Europa. Mooie landschappen ook, en een bizar soort van humor. ![]() |
|
The Manchurian Candidate Zeer sterk ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
crap, heb ik stomweg op Resurrection laten staan ![]() signature ![]() |
|
quote: Ah die had ik al eens gezien, en ik vond hem gaaf ![]() ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Valkyrie. ![]() ![]() |
|
The Curious Case Of Benjamin Button Diarios de Motocicleta Les Triplettes De Belleville Zodiac Allemaal het kijken meer dan waard. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: ik heb lange tijd niet zo een goede film gezien. Petje af. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Gisteren How to Get Rid of The Others gezien. Briljant! Politiek onverantwoord en erg goed uitgewerkt. Oh, en You Don 't Mess With the Zohan. Gay! ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
gisteren nog eens naar ebola syndrome gekeken vettige film the way i like it .................. ![]() |
|
![]() Gave film!! Had misschien iets korter gekund, maar 2,5 uur was zeker geen straf. ![]() |
|
Gisteren weer naar Battle Royale gekeken, geniale film!! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Battle Royale en Simpsons the movie. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
![]() 'Mijn' eerste almodovar, maar ondanks de continue lofprijzingen die worden geuit richting deze regisseur kon ik hier maar matig onder de indruk raken. Het is geen absoluut geen slechte film, de psychologie van de vrouw wordt mooi lichtvoetig doch diepgravend bestudeerd en de tetten van Cruz zijn weer een genot om naar te kijken, maar een meesterwerk? Zeker niet, Julio Medem blijft voorlopig nog mijn favoriete spaanse regisseur. (Los Amantes del Círculo Polar!!) Binnenkort nog even Carne trémula bekijken, misschien bevalt die beter. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Vanavond, RTL 7, 20:27 uur: ![]() Dat wordt weer genieten van lichtzwaard- en lasergevechten, maar niet te vergeten van de inspiratiebron voor veel metalbands met de ruigere genres: Darth Vader. ![]() Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. ![]() |
|
Dead Man's Shoes Braveheart ![]() |
|
Afgelopen weekend de eerste Godfather maar weer eens uit de kast gepakt. Blijft sterk. Ook nog gezien: The Adventures of Sherlock Holmes' Smarter Brother, met Marty Feldman en Gene Wilder. Vermakelijk, maar meer ook niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
De trailers van deze film zijn werkelijk tenenkrommend, ik heb de schurft aan Paul de Leeuw en ik weet gewoon zeker dat de grappen heel slecht zijn en er veel te dik bovenop liggen. Nu wordt hij ook nog eens in alle bladen compleet de grond in geboord. M.a.w. ik word steeds nieuwsgieriger naar deze film! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
The Cycle Een tankstation langs een verlaten weg in the middle of nowhere. Choh, zou daar misschien een moordenaar wonen? Niet erg origineel qua opzet maar voor de rest niet te voorspelbaar, waardoor het uiteindelijk toch geen complete crap wordt. ![]() |
|
Aanrijding in Moscou BenX ![]() |
|
quote: Hoe zijn die 2? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |