quote:
Op 3 april 2009 10:39 schreef spectre het volgende:
Dude, TDK heeft ook heel veel karakterontwikkeling, misschien nog wel meer dan BB! Ik vind dat Nolan hier nog veel meer uit de contrasten haalt wanneer je Batman ziet vliegen of in gevecht en natuurlijk is de badguy in deze film veel sterker (alhoewel dat natuurlijk ook een ontwikkeling is van de reeks). En als we het dan toch hebben over karakterontwikkeling.. heb je Harvey Dent gemist???
Zeker, Joker is heerlijk psychopatisch en dat is dik genieten, maar Batman(s ontwikkeling) verbleekt hierbij, waar zijn karakterontwikkeling in BB juist centraal stond.
Wat Harvey Dent betreft; zijn karakterontwikkeling is mi eerder een 'ommezwaai' dan een proces met meerdere motorische momenten, dat kon ook niet anders omdat dat bij de ontstaansgeschiedenis van dat karakter hoort.
quote:
Afgelopen week heb ik beide delen wederom gekeken, wat geweldig
Uiteraard deel ik deze conclusie. Hopelijk volgen meer films van deze kwaliteit
quote:
Op 3 april 2009 10:17 schreef attila_de_hun het volgende:
ja die is reeds gelekt.ongelooflijk maar waar. Maar de film valt tegen? aan de andere kant, de film is natuurlijk niet af. Ik bedwing mijn nieuwsgierigheid in ieder geval en ga de film "in volle glorie"in de bioscoop zien. toch een vraag: hoe is deadpool? dat is een van mijn lievelingscomicfiguren dus ben wel benieuwd. en verder kan ik je met klem aanraden om watchmen te gaan zien (en dan in een bioscoop
Zoals je zegt; deze versie is nog niet af en het is dan ook niet fair om een definitief oordeel te vellen; pluspunt van deze film is iig het feest der herkenning; een aardig aantal bekende figuren en gedragingen passeert de revue; of je de uitwerking goed vindt is vooralsnog punt twee..
[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-04-2009 21:24]