|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*deactiveer sarcasmemodus* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nah, ik moet morgen nog aan andere dingen denken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Méén je? Je bent toch student goddomme? Wat een blamage. Boeiender |
|
Afstuderende student, de koude weg naar het echte burgerschap is ingezet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Mooie film op zich, ik vond het Duitse jongetje een beetje parmantig, dat begon gedurende de film een beetje te irriteren. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Gisteravond Timecop gekeken. |
|
Vandaag Boogeyman gekeken, en momenteel Boogeyman 3. Wat een flutfilm zeg. Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
gisteren the skeleton key. mn vriend vond het maar niks, ik vond hem helemaa geweldig "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Tis niet voor niets een Belg |
|
Remake van Dark water...mwoah..aardig.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Street Kings Een plot voorspelbaar vanaf de openingsscene, het inmiddels vertrouwde beroerde acteerwerk van Keanu Reeves, een complete over-the-top Forest Whitaker, gewoon laten liggen in de videotheek dit... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
|
|
quote: +1 voor je vriend. |
|
vraagje, die film met Jim Carry, dat ie een paranoïde presentator is, waargebeurd verhaal, hoe heet die? signature |
|
ik denk toch dat het Jim Carry was... dat ie zo dacht dat ie CIA-agent was, en ondertussen games organiseren op tv signature |
|
Gave film, maar niet echt waarheidsgetrouw "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
kutverhaal... boot Colombus my ass wie helpt mij !!! ik zoek de film over de uitvinder van de dating show, een gamehost, die gans amerika een paar kee rin de luren gelegd heeft, en hij was paranoia, dacht dat ie voor de CIA werkte waargebeurd verhaal [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-03-2009 22:00] signature |
|
Confessions of a Dangerous Mind dat is het signature |
|
quote: Als ze die laatste scene hadden weggelaten was het een stuk beter geweest.. En was het wel Columbus? Ik dacht eigenlijk dat het Cortez, dat zou net wat beter aansluiten . "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
jij bent archeoloog zeker? signature |
|
quote: In opleiding "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
jij kijkt dus vooral uit naar "anachronismen" signature |
|
quote: Het valt af en toe wel op ja, maar ik ga me er niet druk om maken, want het is maar entertainment. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
entiteitman signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |